Thursday, 22 December 2016

holidays with glossy touch

Swieta tuz tuz a ja przybywam do Was z makijazem.
Klasyczne odciete oko a na ustach brokat, propozycja dla odwaznych ;) mozna zrezygnowac z drobinkowego luksusu na rzecz ulubionej pomadki; w tym przypadku proponowalabym czerwien ktora swietnie sie spisze w duet makijazowy.



Makijaz wykonalam w calosci kosmetykami Inglot na ustach mam brokatowy pylek z Nyx ;)

Friday, 7 October 2016

White Walkers - Halloween makeup

Halloween jest szalony halloween jest straszny, halloween to zabawa w domowym zaciszu, ze znajomymi lub bez ma byc mrocznie;dziwnie; osobiscie nie przepadam za tym trendem jakim jest swieto halloween wole nasze swieto zmarlych uwielbiam ten klimat ta magie wszystkich swietych.

Na potrzeby halloweenowe jak co roku staram sie stworzyc cos przerazajacego tym razem pod wykonanie padla charakteryzacja ktora ujela mnie z filmu gry o tron i zainspirowala jest tu mowa o bialym wedrowcu. Do idealnego White Walkers mi daleko ale przy latajacych dzieciach braku czasu mysle, ze jest ok;)




Thursday, 6 October 2016

BACK TO THE BLOG - Tesknota za blogosfera

Moze bez zbednego pisania i tlumaczenia zatesknilam za blogiem to tyle w tym temacie....

Trend thursday to w Irlandii bardzo fajny dzien w ktorym mozemy wykazac sie zdolnosciami i pobawic cieniami, tego dnia kazda placowka Inglot wlasciwie makeup artist wykonuje jeden i ten sam makijaz wyglada to fajnie bo kazdy odwzorowuje to samo i niby jest to samo ale ma cos innego w sobie,,, inna twarz i inny makijazysta;) 
Idac za trendem dzis odciete oko, tez wmieszalam sie w tlum a co ;))




I moja inspiracja na dzis - MY INSPIRATION




Tuesday, 26 April 2016

SPRING SPRING


Wiosna zawitala do nas juz jakis czas temu i wciaz trwa; wszystko pieknie rozkwita budzi sie do zycia i ja jak ta wiosna rowniez budze sie z zimowego snu;) 
Makijaz jak zwykle taki jaki uwielbiam; akcent postawilam na kolor! kolor na oczach i ustach. Ma byc radosnie; swiezo.
Mam nadzieje, ze makijaz przypadnie Wam do gustu mimo tego ze jest iscie kolorowy;)





Buziaki i do nastepnego ;) 



Thursday, 14 April 2016

Luzny dzien Loose day


Wreszcie udalo mi sie zmalowac cos na sobie;) jako, ze dzis mialam dzien luzny to i luzny makijaz. Makijaz po za aparatem wydawal sie na mocny a jednak na zdjeciu wyszedl w miare normalnie.
Makijaz na kims to makijaz slubny mozna uznac go za prace domowa bo taka byla jej tematyka, postawilam na stonowane kolory i klasyczna kreske eyelinerem zamienilam na rozmyta kreske kredkowa dzieki czemu uzyskalam miekki i delikatny look.

Loose day