Thursday, 29 March 2012

Niebieskosci i odrobina zlota

Oto kolejna odslona makijazu w ktorym glowne miejsce zajmuje niebieski.
Postanowilam go polaczyc ze zlotem gdyz uwazam ze oba te kolory super wspolgraja ze soba. 
Zreszta zloto w polaczeniu z wieloma odcieniami naprawde wspaniale daje efekty.
Ostatnimi czasy ciagle ten niebieski chodzi mi po glowie a wlasciwie po oczach:)




Kosmetyki:

TWARZ:
* podklad,puder,korektor Kryolan
* roz Sephora

OCZY:
* cienie Micabella
* tusz MaxFactor
* eyliner w kremie Smasbox
* eyliner w plynie Rimmel
*biala kredka na linii wodnej NYX

USTA:
* konturowka NYX
* pomadka Avon

24 comments:

  1. Bardzo mi sie podoba ten makijaz :) kochana ja musze sie chyba do cb zglosic...:) tez sie chce tak nauczyc pieknie malowac jak ty hehe :)buziaki:*

    ReplyDelete
  2. uwielbiam niebieskie makijaże:) jest śliczny:)

    ReplyDelete
  3. Świetny makijarz!!! Też chce taki!!! Kolory są Boskie!!!

    ReplyDelete
  4. śliczny makijaż, w bardzo ładnych kolorach :)

    ReplyDelete
  5. Piękne cienie:) Naprawdę bardzo ładny makijaż oczu.
    Serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i bardzo miły komentarz:)
    Obserwuję.

    ReplyDelete
  6. Efekty absolutnie genialne!

    ReplyDelete
  7. Sliczne ;) Genialnie wrecz ;)
    Zapraszam na rozdanko ;)

    http://paulaslittleworldd.blogspot.co.uk/2012/03/rozdanie_29.html

    ReplyDelete
  8. Cudowne zdjęcia i makijaż :)

    ReplyDelete
  9. Szczerze to naprawdę brak mi słów , Wszystkie Twoje makijaże są w 100% doskonałe :* !

    ReplyDelete
  10. W odpowiedzi na pytanie obserwuję już :)

    ReplyDelete
  11. Piękne makijaże ! Cudowne Wręcz!

    ReplyDelete
  12. fantastycznie te kolorki się prezentują :)

    ReplyDelete
  13. bardzo mi się podoba Twój świat wizażu! ;)

    ReplyDelete
  14. Ja nie odważyłabym się na taki makijaż... wolę bardziej naturalne i stonowane :)
    I przede wszystkim nie umiałabym takiego wykonać... baarrdzo podobają mi się brwi !

    ReplyDelete
  15. Masz przepiękne oczyska, idealne do malowania. Szkoda, że ja takich nie mam... :(

    ReplyDelete
  16. bardzo ładny makijaż i w ogóle bardzo ciekawy blog.
    Oby tak dalej z pewnością jeszcze tu wrócę :))

    ReplyDelete
  17. uwielbiam te kolorki na oczach :) piękny makijaż :)

    ReplyDelete