Skip to main content

Umalowana na nieumalowana czyli - Nude Look

Dzis jako ze nasze swieto i ze mam wolne postanowilam zrobic sobie makijaz w stylu nude look czyli ja to nazywam umalowana na nieumalowana. Wiem ze wielu mezczyzn uwielbia jak kobieta ma delikatny i subtelny makijaz bez efektu maski i duzej ilosci kolorow moj bynajmniej kocha wemnie taka nute. A ze prezentem z okazji tego swieta bylo wyjscie postanowilam zmalowac cos szybkiego, cos co ucieszy moje oko i mojego meza :) Makijaz taki zaliczam tez do makijazy dziennych, nawet biznesowych.
Zdjecia robilam w pospiechu i jesli ktos bylby zainteresowany jak taki nude wykonac moge go odtworzyc jeszcze raz i nagrac np. filmik.



Uwielbiam nude look za szybkosc z jaka mozna go wykonac, za to ze pasuje do wszystkiego i jesli np. wieczorem potrzebuje czegosc mocniejszego poprostu bardziej akcentuje oko dodajac koloru.
Mam nadzieje ze moj nudziak przypadnie Wam do gustu.

Comments

  1. Bardzo mi się podoba :) Pięknie wyglądasz :) Ja też lubię nude :)

    ReplyDelete
  2. Piękny, naturalny wygląd!

    ReplyDelete
  3. Ładnie, szczególnie tusz i cienie podkreslają oko :)

    http://niezrpzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja również lubię nude-owy look. :) Jest bardzo naturalny, kobiecy i tylko podkreśla urodę zamiast go zmieniać. :) Sama bardzo często ostatnimi czasy się tak maluję, bo mój powiada: "Chcę widzieć twoje oczka!" :D Wystarczy jasny brąz, tusz i cieniutka linia brązowym lynerem i gotowe. :)

    ReplyDelete
  5. Ja też go uwielbiam, prawie zawsze sie tak maluję ;)
    Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do siebie :*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetny makijaż. Zapraszamy do nas. Dodajemy do obserwowanych i zachęcamy do tego samego :)

    ReplyDelete
  7. subtelnie, z klasą i genialnie:). kurcze teraz dopiero przeczytałam że jesteś dalej ode mnie bo ja okolic śląska, ale nieważne. Dziś mamy takie możliwości. Wybieram się dziś na pokaz z "fejsa na wybieg" do Bielska. Dowiedziałam się zbyt późno o nim, bo chętnie bym wzięła w nim udział. Ale myślę że jeszcze nie jedna będzie okazja :) Podpatrzę makijaże i ciuszki. Napiszę jak było:)pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. poprosze o zdanie relacji. Ach te pokazy trzeba sie do nich przygotowac pamietam ile czasu spedzalo sie na doprawianiu szczegulow, przymiarki; choc fajnie bylo zyc takim szybszym tempem.

      Delete
  8. tak na marginesie to jesteś posiadaczką mega brwii!! :)
    Ach mi to nigdy nie uda się takich mieć...
    A make-up sympatyczny, lekki i naturalny! :)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych:)

    ReplyDelete
  9. Bardzo lubie taki make up bo pieknie eksponuje rzesy:) I własnie dlatego u mnie się nie sprawdza, bo moje są mega krótkie:)

    ReplyDelete
  10. Niestety zawiodłyśmy się na pokazie. Nic nas nie zszokowało ani zaskoczyło czego wydaje mi się brakuje na polskich wybiegach. Ludzi nie było zbyt wielu więc może to i nawet dobrze że nie załapałyśmy się na pokaz, poza tym tak jak pisałaś wymaga to sporo pracy i zaangażowana. masz w tym doświadczenie zresztą:) a tak na marginesie to twoje makijaże zdecydowanie bardziej przypadły nam do gustu.
    modelki na wybiegu miały piękne włosy i to z pewnością zapamiętam:). Pytałam kilku znajomych jak podobał im się pokaz powiedzieli że "spoko". I niech tak zostanie, ale dla nas to zbyt mało... pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. zawsze tak jest z pokazami ze jednych zachwycaja a innych szokuja, wazne ze mozna podpatrzyc konkurencje :) dopracowac swoje prace, zrobic by byly lepsze. A moje makijaze sa takie zwykle ciagle sie czegos ucze, do kazdego podchodze krytycznie i bez zachwytu.

      Delete
  11. dziękuję bardzo :) uwielbiam tego typu makijaż, nie za mocny, do podkreślenia urody tylko :)

    ReplyDelete
  12. bardzo się cieszę, dziękuję!

    ReplyDelete
  13. śliczny makijaż! ja do makijażu używam zazwyczaj kolorowej kredki-to dla mnie najszybsze i najprostsze wyjscie:)
    obserwujemy? ja już dodałam:)

    ReplyDelete
  14. dzięki :) za nic w świecie jej nie oddam! jest moja i tylko moja ;)

    ReplyDelete
  15. ja też lubię taki makijaż choć czasem 'poszaleję' z kreską na oku ;)
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  16. śliczny ten makijaż :) bardzo ładnie podkreśla Twoją urodę :)

    ReplyDelete
  17. szczęka mi opadła... JAKA TY JESTEŚ ŁADNA!!! taki delikatny makijaż przepięknie obrażył Twoją delikatną urodę. Cudo! takie włosy śliczne miałaś i co? obcięłaś, czy związujesz po prostu teraz? a kolor na spodach mnie zahipnotyzował. Az zatęskniłam właśnie do swojego naturalnego odcienia :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.