Skip to main content

Tesknota za morzem

Moje kochane coraz blizej do wakacji i z jednej str cieszy mnie ten fakt a z drugiej patrzac na moja sylwetke przydaloby sie to i owo poprawic:)  Wakacje zawsze kojarzyly mi sie z morzem; woda, goracy piasek i szum fal. Jako ze na ten beztroski i sloneczny czas; wylegiwanie na goracym piasku przy szumie fal przyjdzie mi jeszcze poczekac to i tak dodalam sobie odrobine tej pieknej chwili w makijazu:)
A tak poza tematem juz mamy poniedzialek czy ktos go lubi wogole?



Brakuje mi jeszcze kapelusika i moglabym wyruszyc nad podboj plazy:)

KOSMETYKI

* podklad,puder korektor MaxFctor
* baza pod cienie Gosh
* cienie paleta Sephora, Micabella 8 stock
* eyeliner w kremie z palety Sephora
* biala kredka na linii wodnej Rimmel
* pomadka Kryolan
* blyszczyk z palety Sephora
* brazer Gosh
* maskara MaxFactor
* sztuczne rzesy

BUZIAKI :***

Comments

  1. Ajj uwielbiam morze lato mmm :DD
    Poniedzialek lubie ;) piekny jest ten makijaz kochana buziaki:*

    ReplyDelete
  2. Morze.. ♥
    Śliczny makijaż ;)
    Poniedziałków nie lubię, choć dzisiaj jest nawet ok :)

    ReplyDelete
  3. Ładny makijaż :)
    Ja również kocham morze, choć dawno nie byłam ;/. A co do poniedziałków to raczej nie lubię, szczególnie jak trzeba iść do pracy ;).

    ReplyDelete
  4. no tęsknimy za latem ale nie długo już

    Życzę miłego dnia i całego tygodnia

    ReplyDelete
  5. śliczny makijaż choć ja go nie podpatrzę, mam niebieskie oczy i tych błękitów byłoby już za dużo :)

    ReplyDelete
  6. zaglądam do Ciebie z zainteresowaniem i z przyjemnością dodałam Cię do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  7. kocham morzę i wielką wodę, teraz mieszkam nad oceanem więc nie tęsknie za nim

    a jeśli chodzi o poniedziałki to może jestem jedyna le lubię je, w końcu to początek nowego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez mieszkam blisko morza samochodem mam jakies 30 min i nigdy mi go nie jest malo i nie bedzie:)

      Delete
  8. rzęsy fajnie wyglądają, wogóle makijaż jest extra

    ReplyDelete
  9. ja lubię poniedziałek, bo dla mnie oznacza początek weekendu ;p makijaż jak zawsze cudny

    ReplyDelete
  10. makijaz super;) powiedz kochana gdzie kupujesz sztuczn rzesy? sa taki delikatne ale oko wyglada slicznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kupuje u siebie w sklepowej aptece tylko ze nie w polsce a w Ie.

      Delete
  11. ale sliczny makijaz - cudo .....

    ReplyDelete
  12. ale perfekcyjne wykonczenie :) niebieski odcien jest genialny

    ReplyDelete
  13. kocham morze... pasuje Ci ten odcień;-)

    ReplyDelete
  14. cudny jest ten makijaż :) ale kolczyki też :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje
      Wiesz kolczyki leza juz chyba z miesiac i dopiero teraz je zalozylam, ciagle cos mi w nich nie pasuje:)

      Delete
  15. Super make up i ten z poprzedniej notki również:) Ale jesteś ładna:)
    Pozdrawiam:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje :)
      a z ta uroda to zawsze mialam niska samoocene :/

      Delete
  16. Świetny makijaż:)
    p.s. zawsze masz cudowne kolczyki :)

    ReplyDelete
  17. moim zdaniem to twój najlepszy makijaż, strasznie mi się w nim podobasz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja myslalam ze najgorszy biorac pod uwage jak szybko go robilam ;p

      Delete
  18. Śliczne oczy :)
    Tło można ustawić w ustawieniach bloga i wtedy są przykładowe tła :)

    ReplyDelete
  19. piekne oczka! bardzo ostatnio mi sie zaczyna podoba uzywanie zlotego cienia :)

    ReplyDelete
  20. jeju, jaki piękny ten makeup!

    ReplyDelete
  21. I ja tęsknię za morzem, chociaz mam do niego pół godziny. Ale czas wakacji się zbliża i już niedługo będę sie wylegiwac na plazy :)
    A makijaż jak zwykle wspaniały!

    ReplyDelete
  22. omg! zakochałam się!;) cudowny make up:) J.

    ReplyDelete
  23. ślicznie Ci dziękuję :) Ja normalnie jestem pod wrażenie tego, że od kiedy założyłaś bloga to dodajesz coraz lepsze makijaże i są cudowne :) Każdym się normalnie zachwycam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja Twoimi pracami, tez potrafisz cos zjawiskowego wykonac

      Delete
  24. Ja nie lubię poniedziałków jak każdy ;) Przecudny makijaż !Robi ogromne wrażenie

    ReplyDelete
  25. Pieknie Ci w tym kolorze,super makijaz,podoba mi sie;)

    ReplyDelete
  26. Pieknie Ci w tym kolorze,super makijaz,podoba mi sie;)

    ReplyDelete
  27. Pięknie zazdroszcze talentu i znajomość techniki będe obserwować to się czegoś naucze

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.