Monday, 23 April 2012

Tesknota za morzem

Moje kochane coraz blizej do wakacji i z jednej str cieszy mnie ten fakt a z drugiej patrzac na moja sylwetke przydaloby sie to i owo poprawic:)  Wakacje zawsze kojarzyly mi sie z morzem; woda, goracy piasek i szum fal. Jako ze na ten beztroski i sloneczny czas; wylegiwanie na goracym piasku przy szumie fal przyjdzie mi jeszcze poczekac to i tak dodalam sobie odrobine tej pieknej chwili w makijazu:)
A tak poza tematem juz mamy poniedzialek czy ktos go lubi wogole?



Brakuje mi jeszcze kapelusika i moglabym wyruszyc nad podboj plazy:)

KOSMETYKI

* podklad,puder korektor MaxFctor
* baza pod cienie Gosh
* cienie paleta Sephora, Micabella 8 stock
* eyeliner w kremie z palety Sephora
* biala kredka na linii wodnej Rimmel
* pomadka Kryolan
* blyszczyk z palety Sephora
* brazer Gosh
* maskara MaxFactor
* sztuczne rzesy

BUZIAKI :***

37 comments:

  1. Ajj uwielbiam morze lato mmm :DD
    Poniedzialek lubie ;) piekny jest ten makijaz kochana buziaki:*

    ReplyDelete
  2. Morze.. ♥
    Śliczny makijaż ;)
    Poniedziałków nie lubię, choć dzisiaj jest nawet ok :)

    ReplyDelete
  3. Ładny makijaż :)
    Ja również kocham morze, choć dawno nie byłam ;/. A co do poniedziałków to raczej nie lubię, szczególnie jak trzeba iść do pracy ;).

    ReplyDelete
  4. no tęsknimy za latem ale nie długo już

    Życzę miłego dnia i całego tygodnia

    ReplyDelete
  5. śliczny makijaż choć ja go nie podpatrzę, mam niebieskie oczy i tych błękitów byłoby już za dużo :)

    ReplyDelete
  6. zaglądam do Ciebie z zainteresowaniem i z przyjemnością dodałam Cię do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  7. kocham morzę i wielką wodę, teraz mieszkam nad oceanem więc nie tęsknie za nim

    a jeśli chodzi o poniedziałki to może jestem jedyna le lubię je, w końcu to początek nowego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez mieszkam blisko morza samochodem mam jakies 30 min i nigdy mi go nie jest malo i nie bedzie:)

      Delete
  8. rzęsy fajnie wyglądają, wogóle makijaż jest extra

    ReplyDelete
  9. ja lubię poniedziałek, bo dla mnie oznacza początek weekendu ;p makijaż jak zawsze cudny

    ReplyDelete
  10. makijaz super;) powiedz kochana gdzie kupujesz sztuczn rzesy? sa taki delikatne ale oko wyglada slicznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kupuje u siebie w sklepowej aptece tylko ze nie w polsce a w Ie.

      Delete
  11. ale sliczny makijaz - cudo .....

    ReplyDelete
  12. ale perfekcyjne wykonczenie :) niebieski odcien jest genialny

    ReplyDelete
  13. kocham morze... pasuje Ci ten odcień;-)

    ReplyDelete
  14. cudny jest ten makijaż :) ale kolczyki też :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje
      Wiesz kolczyki leza juz chyba z miesiac i dopiero teraz je zalozylam, ciagle cos mi w nich nie pasuje:)

      Delete
  15. Super make up i ten z poprzedniej notki również:) Ale jesteś ładna:)
    Pozdrawiam:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje :)
      a z ta uroda to zawsze mialam niska samoocene :/

      Delete
  16. Świetny makijaż:)
    p.s. zawsze masz cudowne kolczyki :)

    ReplyDelete
  17. moim zdaniem to twój najlepszy makijaż, strasznie mi się w nim podobasz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja myslalam ze najgorszy biorac pod uwage jak szybko go robilam ;p

      Delete
  18. Śliczne oczy :)
    Tło można ustawić w ustawieniach bloga i wtedy są przykładowe tła :)

    ReplyDelete
  19. piekne oczka! bardzo ostatnio mi sie zaczyna podoba uzywanie zlotego cienia :)

    ReplyDelete
  20. jeju, jaki piękny ten makeup!

    ReplyDelete
  21. I ja tęsknię za morzem, chociaz mam do niego pół godziny. Ale czas wakacji się zbliża i już niedługo będę sie wylegiwac na plazy :)
    A makijaż jak zwykle wspaniały!

    ReplyDelete
  22. omg! zakochałam się!;) cudowny make up:) J.

    ReplyDelete
  23. ślicznie Ci dziękuję :) Ja normalnie jestem pod wrażenie tego, że od kiedy założyłaś bloga to dodajesz coraz lepsze makijaże i są cudowne :) Każdym się normalnie zachwycam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja Twoimi pracami, tez potrafisz cos zjawiskowego wykonac

      Delete
  24. Ja nie lubię poniedziałków jak każdy ;) Przecudny makijaż !Robi ogromne wrażenie

    ReplyDelete
  25. Pieknie Ci w tym kolorze,super makijaz,podoba mi sie;)

    ReplyDelete
  26. Pieknie Ci w tym kolorze,super makijaz,podoba mi sie;)

    ReplyDelete
  27. Pięknie zazdroszcze talentu i znajomość techniki będe obserwować to się czegoś naucze

    ReplyDelete