Skip to main content

Vichy, Normaderm, Micellar Solution Plyn micelarny do skory wrazliwej z niedoskonalosciami






Czesc kochani:)



Dzis chcialabym opowiedziec Wam o produkcie ktory na dosc dlugo zagoscil w mojej lazienkowej polce; jest to jeden z nielicznych produktow jakie uzywam do pielegnacji twarzy.
Na poczatek powiem Wam jaki mam typ skory; wiec moja skora jest od jakiegos czasu sucha ze sklonnoscia do podraznien i drobnych zaskorniakow ( skad sie one znowu robia przeciez nikt ich nie lubi ). Moj harmonogram dbania o cere nie jest jakos specjalnie skomplikowany rano myje twarz zelem badz plynem, co 4 dni peelinguje i nakladam krem na twarz. Wieczorem przychodzi czas na demakijaz i znow stosuje do tego plyn micelarny i ponownie nakladam krem. Nie korzystam z uslug kosmetyczek i nie lykam witamin choc wiem ze powinnam. 

Kosmetyki ktore stosuje dosc czesto sie sprawdzaja a dla mnie najwazniejsze jest to by byly dobre i spelnialy w pelni swoje funkcje.

A teraz przejdzmy do sedna sprawy:)

VICHY NORMADERM  przeznaczony jest do skory wrazliwej i z niedoskonalosciami, swietnie radzi sobie z zanieczyszczeniami, makijazem przy czym delikatnie lagodzi skore.


sklad: Aqua, Hexylene Glycol, Glycerin, Poloxamer 188, Zinc PCA, Sodium Lactate, Sodium Chloride, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Iodonpropynyl Butylcarbamate, Citric Acid, Dihydrocholeth-30, Polyaminopropyl Biguanide.

Sklad kazdego kosmetyku jak wiemy ma duze znaczenie. Vichy Normaderm jest delikatny i nie wywoluje podraznien; nie zawiera parabenow,alkoholu, mydla, barwnikow jest produktem hipoalergicznym.


Jak stosowac Plyn Micelarny?



Plyn stosujemy rano i wieczorem przy pomocy wacika. 
Wacik zwilzam delikatnie produktem i jesli chodzi o oczy przykladam go do nich; czekam kilka sekund by produkt wniknal w moja skore a nastepnie przemywam je i reszte cery nie pomijajac w tym szyi. Plynu nie musze splukiwac.

cena produktu za 200ml okolo 40zl.


Wiem, ze plyn Vichy u niektorych osob kompletnie sie nie sprawdzil, wiekszosc nie zauwazyla rezultatow u mnie spisal sie na piatke i zakupie go pewnie nie raz tym bardziej ze moja cera ostatnio bardzo przechodzi katusze.


A czy Wy znalazlyscie juz swoj zloty srodek na ratowanie cery i jej ulepszanie:) 
Dajcie znac w komentarzach czego uzywacie do oczyszczania cery? i czy oczywiscie dany produkt zadzialal. 

Comments

  1. Wydaje sie drogi, ale jak za taką pojemność chyba warto się skusić...

    ReplyDelete
  2. no drogi... ja na szczescie nie narzekam na problemy z cera i niegdy nie mialam z nia problemu, dlatego tez nie przykladam az takiej wagi do plynu micelarnego. statnio kupilam jakis z ziaji..Uwielbiam ta firme i zawsze bylam z niej zadowolona.

    ReplyDelete
    Replies
    1. powiem Ci ze tez polubilam zjaje:)

      Delete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. hmm ostatnio zakupiłam żel głęboko oczyszczający vichy normaderm i sprawdza się rewelacyjnie po ok 2 użyciach widać różnicę twarz wygładzona i nawilżona no więc to jest to jeśli chodzi o mój ulubieniec do oczyszczania cery :)) pewnie że obserwuję:) ;*

    ReplyDelete
  5. ja w tej chwili używam płynów micelarnych z AA i jestem zadowolona, bo nie podrażniają mi skóry :)

    ReplyDelete
  6. ja jestem wierna Rosalicowi z La Roche-Posay, też jest b. dobry :)

    ReplyDelete
  7. ciekawy blog będę zaglądać tu częściej:):)

    ReplyDelete
  8. Ma swoją cenę, ale chyba warto. ;)

    ReplyDelete
  9. Też przerzuciłam się na płyny micelarne, obecnie mam z Ziaji:) Ale musze wypróbować tez ten z Vichy:)

    ReplyDelete
  10. Thanks for your visit :)
    You've a nice blog , follow!
    Kiss


    http://www.lafinestradelnord.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  11. ..no ogólnie moim złotym środkiem na cere jest maść, ponieważ mam alerie (atopowe zapalenie skóry) i używając różnego rodzaju kremów dostaje wysypki ;/ (ale nie wszystkich to sie tyczy), ale lubie vichy (:
    obserwuje i licze na to samo : ))

    ReplyDelete
  12. no troszkę drogo, ale może warto ;))

    ReplyDelete
  13. firma mememe jest spoko :) heh ale ten rozświetlacz nie odpowiadał mi kolorem mogłam wybrać cielisty odcień bo ten ma różową poświatę

    ReplyDelete
  14. Nigdy nie używałam tego płynu na razie mam zapasy ale jak się skończą to kto wie może się skuszę

    ReplyDelete
  15. ja jestem wierna vichy normaderm do mycia twarzy czyli zielony żel moim przyjacielem jest :) ale nie powiem, ten produkt też wygląda obiecująco :)

    ReplyDelete
  16. również obserwuje!
    + faajny blog! ;))

    ReplyDelete
  17. Hej. Chętnie spróbuję bo od dłuższego czasu szukam właśnie takiego produktu. Znasz może jakieś dobre pudry - fluidy w przystępnej cenie do jasnej cery? Dziękuję za komentarz i rónież obserwuję i polubiłam Twoją str. na facebooku do czego zachęcam również u mnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. milo mi ze postanowilas ze mna zostac;)Jesli chodzi o tanie podklady to dosc popularne sa: Rimmel, MaxFactor, Pierre Rene nie wiem jak to teraz jest z Inglotem

      Delete
  18. U mnie najlepiej sprawdza się Bioderma Sensibio, ostatnio miałam tańszy z AA ale niestety podrażnił mi oczy i średnio sobie radził z domywaniem makijażu oczu ;(
    Kaja z http://kaja29.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam tego Sensibio ale poczytam, mnie tez AA podraznial i oczy i cala twarz zamiast nawilzenia czulam suchosc.

      Delete
  19. ostatnio zastanawiałam się nad tym produktem. Po przeczytaniu Twojej recenzji myślę , że zaryzykuje :)

    ReplyDelete
  20. ja juz od dlugiego czasu uzywam LaRoche Posay. Moze wyprobuje ten :) nadal szukam idealnego.

    ReplyDelete
  21. Ja kupiłam pierwsze opakowanie 400ml z pompka za 41 zł, mialam go długo ok 2, 3 miesiace nie pamietam dokładnie, wczoraj zamówiłam tez 400ml za 45 zł z przesyłką sam plyn mieli za 35zł czekam aż przyjdzie,
    Odkad zaczełam go używać jest znaczna poprawa nie mam suchej skóry a zmagałam się z tradzikiem i oczywiscie kuracje wysuszyly mi buzie a ten plyn zdziałał cuda , pokochałam go i puki co będę go używać nie będę próbować innych :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Recenzja kosmetykow NYC

Czesc kochani:)
Dzis dla Was mam recenzje kosmetykow firmy NYC ( pomadek, rozu, cieni i lakieru )
Wszystkie te produkty ktore wymienilam podbily moje serce :)
Kim jest fima NYC? New York Colorjest znana amerykanska marka kosmetykow stworzona przez koncern zarzadzajacy takimi markami jak Sally Hansen czy Coty. Od lat wprowadza na rynek innowacyjne produkty do makijazu. 

Pomadka Nyc 435jest bardzo delikatna , swietnie nawilza usta, dobrze sie utrzymuje (max do 6 godz). Latwa w uzyciu, napigmentowana; gwarantuje dlugotrwaly polysk; ultra bogaty kolor.


z lewej str Smooch a z prawej tender Blush



Formula pomadek oparta jest na czystych olejkach roslinnych.   * posiadaja bardzo lekka kremowa konsystencje, ktora nie obciaza ust.  * sa gladkie i zabespieczaja przed negatywnym dzialaniem czynnikow zewnetrznych
Cena pomadek do 12 zl mozna je znalesc na allegro.pl nie wiem czy sa dostepne w drogeriach.

407 Smooch

 435 Tender Blush



Roz do policzkow w szmince Blushable Creme Stick (Plaza Pink)
jestem …

ORGANIX, NOURISHING COCONUT MILK ANTI - BREAKAGE SERUM

Dzis chcialam Wam pokazac (kosmetyczno - wlosowego ulubienca) Coconut Milk Anti-Breakage Serum ORGANIX



co ma nam do przekazania producent:Czyste, organiczne mleczko kokosowe oraz proteiny bialka kurzego polaczone z nieobciazajacym wlosow olejkiem kokosowym dzialaja odzywczo i nawilzajaco nadajac wlosom elastycznosc.
Nieobciazajaca formula pomaga w odbudowaniu zniszczonych wlosow, zregenerowaniu koncowek, oraz zapobiega puszeniu. Unikalne polaczenie olejku kokosowego, jedwabiu oraz keratyny wzmacnia i uelastycznia wlosy chroniac je przed lamaniem.



Moja opinia: Nigdy nie bylam przekonana do produktow bez splukiwania, ale gdy wlosy wolaja pomocy, sa zniszczone farbowaniem badz innymi czynnikami, siegam po doslownie wszystko. Jak zobaczylam coconut milk na sklepowej polce mysle sobie musze go miec. Uwielbiam zapach kokosa i wszystko co sie z tym cudownym orzechem wiaze a slowo organix samo mowi za siebie.
Juz na wstepie wizualnie przekonana wrocilam do domu i postanowilam przetestowac ten mal…

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ...
Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;))
To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje.
Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;)

Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution.
Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej.




Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.