Tuesday, 5 June 2012

Wakacyjne party - Neonowo:)




Czesc dziewczyny

Dzis post o makijazu bardzo kolorowym i wakacyjnym. 
Na oku dominuja kolory jasne nieco ozywione linerem uwielbiam linery i nie jestem w stanie ograniczyc sie tylko do jednego czarnego.

Jako cieni uzylam zestawu z palety Manly gama kolorystyczna jest bardzo bogata i kazda znajdzie cos dla siebie:) oraz 2 cienie pochodzace od Mac




A teraz pokaze Wam krok po kroku jak wykonac takie kolorowe szalenstwo. 

W kaciku wewnetrznym gornej i dolnej powieki aplikuje odcien zieleni



Srodek gornej i dolnej powieki traktuje zoltym cieniem 




Zewnetrzny kacik powieki gornej zaznaczam odcieniem niebieskim wychodzac lekko poza zalamanie 




Pod luk brwiowy daje odrobine bezu




Teraz czas na zewnetrzny kacik dolnej powieki; podkreslam go kreska z cienia w kolorze fioletu i kieruje ja lekko ku gorze




Elementem podkreslajacym ostatecznie oko bedzie kreska wykonana eyelinerem 





I to juz wszystko rzesy tuszujemy i mozemy dokleic sztuczne.








Ostatnio kolorowo sie zrobilo na moim blogu ale juz wkrotce zapraszam na makijaz nieco delikatniejszy jak najbardziej dzienny, na popoludniowa kawke z przyjaciolkami.
Prosto z pokazu od Luise voitton w mojej wersji :)))

77 comments:

  1. jest cudowny! :) uwielbiam takie kolory :)

    ReplyDelete
  2. kolorowo:)
    ja mam prosbe...moze pokazesz jak latwo9o ile sie da) i prosto zrobic smoky eyes??

    ReplyDelete
  3. Przepiękny makijaż !
    Aż chce się mieć już wakacje ;)

    Jeśli masz chwilkę zapraszam do mnie.
    http://justix1406.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. jak zawsze oszałamiający!!!

    ReplyDelete
  5. Serdecznie zapraszam po odbiór swego wyróżnienia na mym blogu :
    http://margaritkaaa.blogspot.com/2012/06/wyroznienie.html
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia buźka :*

    ReplyDelete
  6. Makijaż cudowny aż się zakochałam :)
    Jak tylko sobie zakupię resztę pędzli do kolekcji wyczaruję takie cudo mam nadzieję,choć tak ładnie i idealnie kresek nie umiem narysować.

    ReplyDelete
  7. wow, świetny. Na maksa kolorowy i co najważniejsze, pasuje do twoich oczu =)

    ReplyDelete
  8. jejku ile kolorków...PIĘKNIE

    ReplyDelete
  9. śliczny makijaż , taki dziewczęcy i świerzy <3

    ReplyDelete
  10. Super makijaż, bardzo wakacyjny:)

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. dziekuje:) nie wiem jak to jest ze makijaze ktore mnie nie do konca przekonuja Wam sie podobaja:)))

      Delete
  12. pieknie to zorobiłaś :) hmmm sama chyba wypróbuje :) choc napewno nie wyjdzie mi tak ładnie jak Tobie kochana
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    ReplyDelete
  13. Ale śliczny! Czuję, że muszę coś podobnego napaćkach na powiekach :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Piekne makijaże! Poobserwuje!

    ReplyDelete
  15. Boski!
    Uwielbiam takie kolory.
    Idelny na letnią imprezę.
    ; *

    ReplyDelete
  16. ale kolorowo !
    Zapraszam do mnie =)

    ReplyDelete
  17. Fajny odważny makijaż!:)

    ReplyDelete
  18. Śliczny jest ten makijaż ! :D

    ReplyDelete
  19. ale cudo! :) perfekcyjne wykonanie :)

    ReplyDelete
  20. uwielbiam takie kolory :-) piękny makijaż! i super zdjęcia :D

    ReplyDelete
  21. Dziękuję za obserwację i komentarz! Również obserwuję! :) Super robisz makijaże, zazdroszczę talentu :>

    ReplyDelete
  22. Nice and bright very tropical!
    xoxo
    http://shinigami-u-openingmymind.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  23. Bardzo ładny makijaż, jednak nie czuję się a takich kolorkach.. :)

    ReplyDelete
  24. piekny, kolorowy makijaz :)

    ReplyDelete
  25. jak dla mnie jesteś mistrzynią w tym co robisz :) jest świetnie!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje slonce bardzo mi milo

      Delete
  26. na prawdę wakacyjny i taki radosny, przepięknie to u Ciebie wygląda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje kolory sa naprawde zabojcze:)

      Delete
  27. Uwielbiam takie kolorki w lato!!! A i okularki fajne :D No i w pierwszej chwili zgłupiałym, myślałam ze jakiś nowy blog otworzyłam ;) Fajniutkie odświeżenie szaty bloga

    ReplyDelete
    Replies
    1. okularki pozyczylam od mojej gwiazdki

      Delete
  28. Obserwuję, w końcu się udało;) Makijaż piękny;)

    ReplyDelete
  29. Pięknie to zrobiłaś może sie powtarzam ale uwielbiam do ciebie zaglądać. Kolory kapitalne i ogólnie cały look oka.

    ReplyDelete
  30. Bardzo ciekawy blog oraz boskie oczka !
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ,również można dodawać.
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania;*

    ReplyDelete
  31. Makijaż jest cudowny!! Jesteś mistrzem :)
    zostałaś odznaczona do zabawy- szczegóły u mnie na blogu :)

    ReplyDelete
  32. możesz śmiało zdradzać maxfactora z goshem bo warto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co kupie i spr:) tylko moja droga ja zawsze wracam do maxfactora:)

      Delete
  33. ojejjj! Jakie piękny makijaż!
    Cudowna niebieska kreseczka, uwielbiam kolory lata ;P

    ReplyDelete
  34. ŚICZNIE.!
    OBSERWUJE.!
    ZAPRASZAM DO MNIE;
    http://zaainspirowanaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Replies
    1. wow jestem pelna podziwu i tempo w jakim sie rozwijasz

      Delete
  36. Och, prześlicznie to wygląda! ♥
    Bardzo mi się podoba :)
    Dodałam się do obserwatorów.

    ReplyDelete
  37. Robi wrażenie! Dziękuję, również dodam :) Buźka

    ReplyDelete
  38. jejku ale pięknie,
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  39. prześwietny makijaż! też mam ochotę na trochę kolorów <3

    ReplyDelete
  40. dziękuję za miły komentarz :) Masz wielki talent! Makijaż wygląda zjawiskowo :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Rewelacja! Idealny makijaż na wiosnę!
    Pozdrawiamy!

    Zapraszamy do nas na "Kokardowy zachwyt" tylko u nas krok po kroku jak wykonać kokardę z włosów www.werbeautykor.blogspot.com !!!!

    ReplyDelete
  42. świetna ta paleta:) możesz mi powiedzieć ile za nią dałaś i gdzie ją kupiłaś? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj slonce ja ja kupilam chyba rok temu albo i wiecej przez internet i dalam za nia 20$ jesli chodzi o ta palete to nie nalezy do rewelacyjnych jakbym nie dala bazy po cienie to ciezko by bylo ale wciaz ja mecze;)

      Delete
    2. Ahaa. dzieki:) więc dalej szukam wymarzonej palety:)

      Delete
  43. Może tymi letnimi kolorami uda się wreszcie przywołać lato ;)

    Już nie wiem czy Ci pisałam to,ale strasznie Ci zazdroszczę,że tak potrafisz :P
    Uwielbiam tu zaglądać,może wreszcie czegoś się nauczę ;)

    ReplyDelete
  44. ja tu będę wpadać bo lubię makijaże, a kolorowe to na maxa :D
    genialnie to robisz !
    obserwuję i zapraszam ;))

    ReplyDelete
  45. Świetny makijaż :)

    Obserwujemy ?

    ReplyDelete
  46. Genialny makijaż na imprezę:)

    ReplyDelete
  47. RanyRanyRanyRanyRany!!!!!
    ale wspaniałości, jestem zachwycona!
    pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
  48. cudowny makijaż, ja osobiście nie odważyłabym się na taki ;) ale Tobie pasuje;)

    ReplyDelete
  49. Świetny makijaż : D
    Sama chyba zrobię,
    Fajny blog obserwuję
    Zapraszam http://www.youtube.com/watch?v=jW5f5OQSdsM

    ReplyDelete
  50. o matko jak tu pieknie!!!!!!!!!!Dziewczyno jestes genialna. Buziaki Ewa

    ReplyDelete
  51. makijaz jest sliczny! :) bardzo mi sie podoba jego wykonanie.
    rowniez obserwuje :)

    ReplyDelete
  52. Podziwiam, pieknie!! Jakich paletek używasz ?? Że sa takie piękne kolory ??

    ReplyDelete