Saturday, 28 April 2012

Nieco klimatycznie :)

Witam moje kochane pieknosci; dawno mnie tu nie bylo a to za sprawa pracy mam jej ostatnio niestety wiecej niz mniej, lecz mimo to nie przestaje dla Was tworzyc. Dzis makijaz troche klimatyczny cos ala arabian ale nie do konca podchodzi mi pod ten kult:) i jak widzicie brazy i zloto znow postawilam na plan pierwszy moze dlatego ze sa to bezpieczne barwy.
Moze Wam sie taka mieszanka kultowa spodoba:P





KOSMETYKI

* tradycyjnie podklad,puder, korektor MaxFactor
* baza pod cienie Gosh
* cienie Micabella
* eyeliner w kremie Elf
* czarna kredka na linii wodnej BaryM
* maskara MaxFactor
* sztuczne rzesy ActiveCosmetics
* bronzer MaxFactor
* blyszczyk Gosh
( jesli jestescie ciekawe nr. danego produktu piszcie na maila chetnie podam)

I do nastepnego :** ciekawa jestem jaki makijaz byscie sobie tym razem zyczyly zobaczyc wiec piszcie smialo.

Wednesday, 25 April 2012

KONKURS INSPIROWANY OWOCAMI-CYTRYNA,LIMONKA

Kolejny fajny konkurs jaki znalazlam pod tym linkiem konkurs  u storczyka82; tematyka owoc jakim sie zainspirowalismy.
No pole popisu nie powiem bo jest duze ile owocow tyle fantazyjnych makijazy mozna utworzyc.
Tym razem postanowilam stac sie cytrynka- limonka dlaczego wlasnie one? bo chcialam przelamac mit ze sa to owoce kwasne i niedobre a zobaczcie ile korzysci daja:) Kto nie lubi herbatki z ta ze nutka gdy wietrznie i zimno za oknem ja kocham. Swojego czasu jako dziecko zjadalam plasterki cytryny z cukrem i powiem wam byl to dla mnie rarytas :P


Moze i Wy przekonacie sie do tego tak wyjatkowego owoca :)
Dosc czesto uzywamy go nie tylko w kuchni ale i w kosmetologii:)))

Buzka:** i znow pada :( i wieje

Monday, 23 April 2012

Tesknota za morzem

Moje kochane coraz blizej do wakacji i z jednej str cieszy mnie ten fakt a z drugiej patrzac na moja sylwetke przydaloby sie to i owo poprawic:)  Wakacje zawsze kojarzyly mi sie z morzem; woda, goracy piasek i szum fal. Jako ze na ten beztroski i sloneczny czas; wylegiwanie na goracym piasku przy szumie fal przyjdzie mi jeszcze poczekac to i tak dodalam sobie odrobine tej pieknej chwili w makijazu:)
A tak poza tematem juz mamy poniedzialek czy ktos go lubi wogole?



Brakuje mi jeszcze kapelusika i moglabym wyruszyc nad podboj plazy:)

KOSMETYKI

* podklad,puder korektor MaxFctor
* baza pod cienie Gosh
* cienie paleta Sephora, Micabella 8 stock
* eyeliner w kremie z palety Sephora
* biala kredka na linii wodnej Rimmel
* pomadka Kryolan
* blyszczyk z palety Sephora
* brazer Gosh
* maskara MaxFactor
* sztuczne rzesy

BUZIAKI :***

Saturday, 21 April 2012

Inspirowany kwiatem Glorioza

Wiosna i lato to pory roku ktore kocham najbardziej wtedy mozemy naladowac baterie na zimniejsze miesiace; wszystko wokolo robi sie kolorowe no jest pieknie. Kwiaty tez budza sie do zycia i dlatego dzisiejsza inspiracja byla Glorioza.
Niektore z Was pomysla sobie co to jest jak to wyglada wiec jest to kwiat podobny do storczyka i pochodzi z Afryki- Azji jego wyglad tak mnie zaciekawil i zainspirowal do wykonania takiego oto makijazu.





KOSMETYKI

* podklad MaxFactor smooth effect
* puder Essence fix&matte
* korektor MaxFactor ivory 303
* baza pod cienie Gosh
* cienie z palety Sephora-Manly 
* eyeliner Rimmel
* maskara MaxFactor false lash effect
* kredka na lini wodnej Rimmel 071 pure white
* blyszczyk MaxFactor 05 weekend spa
* roz MaxFactor 223 natural glow


Milego i slonecznego weekendu Wam Wszystkim zycze
Karolina :***

Thursday, 19 April 2012

Dzienny i kolorowy smoky eye

Bardzo lubie makijaz smoky eye z tego wzgledu ze na wieczory jest jak znalazl, nadaje kobiecosci i charakteru. Postanowilam wiec stworzyc ten ze look ale w wersji dziennej bawiac sie roznymi barwami, wystarczy odrobina eylinera i ciemnej kredki a makijaz zamienia sie w wieczorowa wersje. Choc ostatnimi czasy wizazysci odchodza od  smoky na rzecz kocie oko to ja i tak pozostane wierna poprzedniej  formie.




JAK WYKONAC TAKI MAKIJAZ:

* PODKLAD, PUDER, KOREKTOR I BAZE POD CIENIE MAM JUZ NALOZONA

Step1. Rozprowadzamy w wewnetrznym kaciku oka cien w kolorze orange unoszac go lekko ku gorze
Step2. Obrysowywujemy oko miekka kredka w odcieniu zieleni ja uzylam eylinera w kremie
Step3. Na cala ruchoma gorna powieke nakladam cien w odcieniu turkusu moze byc to zielen wtedy da nam to tzw. efekt pawiego oka, tym samym cieniem podkreslam rowniez dolna linie rzes.
Step4. Zewnetrzny kacik oka traktuje odcieniem fioletu, kolor ten rozprowadzam delikatnie  rowniez ponad zalamanie rozcierajac granice
Step5. Pod luk brwiowy nakladam cien w odcieniu cielistym
Step6. Linie wodna pokrywam kredka w odcieniu bieli
Step7. Tuszuje rzesy + doklejam sztuczne ale to nie jest konieczne

I GOTOWE:):))


KOSMETYKI:

* podklad, puder, korektor MaxFactor
* baza pod cienie UrbanDecay
* cienie z palety Manly
* kredka na linii wodnej Rimmel
* eyliner w kremie ( zielen ) - Smashbox
* mascara MaxFactor
*  brazer Gosh
* pomadka Rimmel 600 Soft Coral

Tuesday, 17 April 2012

Stacja Paryz

Witam Was moje kochane. Jesli macie ochote dzis przeniesc sie do Paryza do zapraszam, a tak bez zartow pare dni temu natknelam sie na dosc fajny i dawny kawalek wykonany w jezyku francuskim pamietacie IN-GRID? Tytul teledysku In Tango no slucham go non stop:)) i z tej ze okazji mysle sobie ze zrobie makijaz na taka typowa francuska kobiete. Nie wiem czy wiecie ale makijaz taki charakteryzuje sie nienaganna cera wiec pieknosci moje inwestujemy w dobrze kryjacy podklad; oczy powinny wygladac bardzo natuarlnie, poniewaz w francuskim makijazu graja one drugie skrzypce.Cienie powinny byc dobierane w jasnych kolorach, najlepsze sa jasne brazy, beze oraz biel i dotego jeszcze brakuje nam tej zalotnej wyrazistej kreski. Nastepnie dokladnie tuszujemy rzesy, najlepiej pogrubiajacym tuszem. Przechodzimy do najwazniejszego elementu – ust. Rozpoczynamy od obrysowania konturow ust konturowka w odcieniu szminki, badz o ton jasniejszym.Kolor szminki najlepiej wybrac w ciemnych odcieniach czerwieni, lekko polyskujacych. Na koniec wykonywania makijazu mozemy pokryc policzki rozem badz dodac odrobine brazera.  Makijaz godny zakochania, jest naprawde szybki i prosty.

Na, na, na
Donez-moi ton coeur
na na na

Chaque, moi je suis dans la rue
Avec tu le bien sur resister
Chaque, moi je danse avec toi
Dans perfums me sa mere en je pache
Chaque, dans que dans moi me moi
Et j'a poin le plaisir de la nuit
Grand, je viens prendrai le douce
Et chercherai la ma bouche
Dormir pour moi na, na, na





KOSMETYKI

* podklad, puder, korektor MaxFactor
* baza pod cienie UrbanDecay
* cien MaxFactor 100 Cameo Appearance
* odrobina ciemnego cienia( szary) przy dolnej linii rzes paleta Sephora
* eyliner Rimmel black
* bronzer Gosh 001
* lipliner Essence 07 Cute Pink
* pomadka Rimmel 170 Alarm

Buzka:*

Monday, 16 April 2012

Krokami cieplych barw

Moi kochani jako ze jest Was coraz wiecej i tyle dostaje od Was poytywnych komentarzy postanowilam specjalnie dla moich widzow wykonac makijaz. Maszyna malujaca ciagle sie napedza i mam nadzieje ze pomyslow mi nie zabraknie wiec by nie stac w miejscu tworzymy i tworzymy:) Nie wiem jak Wy macie ale kazdy makijaz poprawia mi nastroj wiec to chyba dobrze bo w napadach furii nie siegam po czegolade lub inne smakolyki tylo lapie sie za pedzle. By nie przeciagac tak wyglada moja rewolucja cieplych kolorow:)




KOSMETYKI:

* podklad MaxFator LastingPerfomance 105 Soft Beige
* puder MaxFactor (nr sie starl :/)
* korektor MaxFactor Ivory 001
* baza pod cienie Urban Decay
* brwi podkreslilam cieniem z palety Sephora
* cienie kolor bialy i zolty paleta Sephora
* cienie delikatny fiolet, zielen paleta Manly
* eyliner w kremie odcien czerni i srebra Smashbox
* eyliner Rimmel
* biala kredka na linii wodnej Rimmel
* usta blyszczyk MaxFactor Pink Impetuous 09
* mascara MaxFactor False Lash Effect
* sztuczne rzesy
* roz na policzki MaxFactor 223 Natural Glow

Milego dnia zycze Wszystkim :)
Karolina

Friday, 13 April 2012

W pogoni za latem

Makijaz ten wykonalam pare dni temu ale ze jako slubny czekal pierwszy w kolejnoci to dzis zamieszczam oto ten;) Nazwalam go w pogoni za latem bo tak juz bym chciala by bylo cieplutko, by mozna bylo wreszcie zrzucic te ubrania i moc dac skorze troche poodychac. Jako ze jeszcze maja nie mamy to chociaz rozmarzylam sie w makijazu i naprawde to dziala od razu poczulam sie jak na plazy z drinkiem w reku:))) on byl moja inspiracja.

 Zdjecia prezentuja sie tak





KOSMETYKI:

* podklad Lasting Perfomance MaxFactor
*puder MaxFactor
*korektor Ivory 303 tradycyjnie MaxFactor
* baza pod cienie UrbanDecay
* brwi podkreslilam cieniem z palety Sephora
*  cienie z palety Manly 01 goraco polecam;)
* eyliner plynny z Rimmela Black
* niewielka ilosc czarnej kredki na dolnej linii rzes Sephora
* mascara Masterpiece MaxFactor
* sztuczne rzesy Active Cosmetics
* branzer niewielka ilosc Gosh 001
* usta pomadka Rimmel 600 Soft Coral

Moj maz osobiscie w tym makijazu sie zakochal a zanacze ze nie lubi wariactwa na oczach. Mam nadzieje ze Wam sie spodoba i ze przekazalam Wam odrobine slonka wakacyjnego.


Pozdrawiam i do nastepnago:**

Thursday, 12 April 2012

Makijaz slubny roz- odrobina zlota i braz

Makijaz slubny potrafi bardzo duzo zdzialac, potrafi ukryc oznaki zmeczenia po nieprzespanej z podekscytowania przed uroczystoscia nocy oraz sprawi ze w dniu slubu bedziemy czuc sie niczym ksiezniczki z bajki:)
Jesli chcemy wykonac makijaz same bez udzialu kosmetyczki ktora w takim dniu jest zbawienna pamietajmy o  wlasciwym przygotowaniu cery pod makijaz, ktory miejmy na uwadze ma utrzymac sie cala noc.

Przedstawiem Wam krokami jak to zrobic:
1. oczyszczamy twarz; rozprowadzamy mleczko oczyszczajace pozostawiamy na 2 minuty i po tym czasie wacikiem scieramy resztki preparatu.
2. peeling; zwilzamy twarz ciepla woda rozprowadzamy kosmetyk i delikatnymi ruchami masujemy twarz okolo 3 min.
3. nakladamy maseczke odzywcza
4. krem nawilzajacy odgrywa bardzo wazna role, dzieki temu nasza cera nie bedzie pochlaniac nadmiaru podkladu nie dajac tym samym efektu maski.
5. krem na cienie pod oczami niezastapiony:)
6. odpowiednia baza pod cienie; delikatnie rozprowadzamy ja na twarzy fajnie by byla to baza pelniaca funkcje rozswietlacza, wszelkie niedoskonalosci pokrywamy korektorem
7. nakladamy podklad najlepiej by mial plynna konsystencje i byl jak najabrdziej zblizony do kolorytu naszej cery. Nakladamy go na cala twarz nie zapominajac o powiekach, ustach, szyi- robimi to ruchami wciskajacymi nie omiatajacymi.
8. nakladamy puder w celu zmatowienia naszej cery ale doslownie niewelkie ilosci
9. w zaleznosci jaki ma to byc makijaz uzywamy rozu na poloczki badz bronzera

MAKIJAZ OCZU:

Makijaz slubny powinien byc delikatny ale wyrazisty. Nie zapomnijmy o brwiach. Panie o ciemnych brwiach nie musza ich malowac moga delikatnie podkreslic, blondynki moga nalozyc na nie odrobine cienia lub wczesniej ufarbowac henna. Nakladamy nastepnie baze pod cienie; musi ona byc w kolorze bezowego lub bialawego cienia- nie moze byc polyskliwa!! Kolory dobieramy wdlg. uzanania ale pamietajmy ze slub to nie dyskoteka i brokatowe powieki nie sa mile widziane. Rzesy dokladnie tuszujemy i rozczesujemy nie wygladaja estetycznie gdy sa posklejane, mozemy rowniez skorzystac w takim dniu z kepek lub sztucznych rzes

USTA:

Usta przypudrowujemy i nie zapominajmy o konturowce. Wybor pomadki czy blyszczyka lezy juz w naszych rekach osobiscie wole blyszczyki. Pamietajmy ze jesli oczy sa bardziej zaakcentowane to wtedy usta podkreslamy delikatnym odcieniem i na odwrot oczy delikatne usta mocno zaakcentowane.

Makijaz slubny utrwalamy fixatorem ale niestety mozna go kupic nie we wszystkich drogeriach.

Mam nadzieje ze po krotce pokazalam Wam jak to wszystko wyglada, dlatego tez wiele z Was w takim dniu wybiera salon kosmetyczny i nie dodaje sobie kolejnego stresu zwiazanego z wykonaniem makeupu.

A oto moj kolejny makijaz slubny wykonalam go przy uzyciu odcieni rozu, lekkiego zlota.

"Nie obiecuję Ci wiele, bo tyle prawie co nic
Najwyżej wiosenną zieleń i pogodne dni.
Najwyżej uśmiech na twarzy i dłoń w potrzebie.
Nie obiecuję Ci wiele, bo tylko, po prostu siebie"





KOSMETYKI:

* baza pod podklad Gosh
* podklad, puder, korektor MaxFactor
* baza pod cienie Urban Decay
* cienie z palety Manly i 8 stack Micabella cienie pylkowe
* eyliner Rimmel
* biala kredka na linii wodnej Nyx
* brwi podkreslilam cieniem z palety Sephora
* branzer Gosh
* blyszczyk MaxFactor
* tusz MaxFactor
* sztuczne rzesy z odrobina brokatu
* fixator

Buziaki moje Kochane :**


Tuesday, 10 April 2012

"Like a Star- konkurs u olennka17"

Przyszedl czas na kolejny konkurs a ze tematem jest KOSMOS pomyslalam ze to cos dlamnie:) Bardzo lubie zwariowane makijaze wrecz niewyjsciowe, pracy przy wykonaniu bylo duzo nie wiedzialam w ktorym kierunku mam sie udac pomyslow masa. 
Pierw pomyslalam ze zrobie sie na potwora; potem ze wykonam cos chaotycznego i w koncu doszlam do wniosku ze moze bedzie to makijaz spokojny romantyczny takie czyste gwiezdziste niebo:) 
Wszelkie informacje odnosnie konkursu znajdzieice tutaj link jest jeszcze czas na wziecie udzialu.

Zobaczcie sami pokaze Wam dwie propozycje ta chaotyczna i ta delikatna:)))



A teraz wersja nieco spokojniesza:)




Ciekawa jestem ktora wersje Wy byscie wybraly?

Monday, 9 April 2012

Granat w roli glownej

Swieta swieta i patrzec jak juz jutro wraca normalnosc:) Kochane moje dalsza seria makijazy slubnych wkrotce a tym czasem przedstawiam Wam moj granacik; laczylam go z roznymi odcieniami wiec trudno powiedziec ze to jest jeden na oku kolor. Efekt jaki powstal zaskoczyl mnie sama i powiem szczerze ze na wieczor jak znalazl a przeciez zaczyna sie znow czas imprez  jak najbardziej polecam.
Tak na marginesie pochwale sie Wam czyms wygralam konkurs na wiosenny makijaz u Vexgirl i zajaczek podarowal mi wyczekiwane jajeczko:) Dziekuje Wam rowniez za komentarze bardzo mi milo ze moje prace Wam sie podobaja, uwielbiam Was i dziekuje;)





Kosmetyki jakie uzylam:



* podlad,puder, korektor MaxFactor
* baza pod cienie Gosh
* cienie z palety Manly
* brwi podkreslilam brazem z palety Sephora
* eyliner  Rimmel
* biala kredka na lini wodnej N.Y.X
* tusz MaxFactor
* usta blyszczyk z palety Sephora
* policzki musnelam rozem rowniez z palety Sephora
* sztuczne rzesy
Moje Kochane postanowilam wprowadzic troche zmian tez na blogu i oprocz zdjec z moimi makijazami bede zamieszczac cenne dla was wskazowki odnosnie makijazu, rozne triki postaram sie to szybko wcielic w zycie i mam nadzieje ze czas mi na to pozwoli:) Czekam tez na pytania z Waszej str dotyczace makeupu:)

Milego ostatniego dnia swietowania:)
Pozdrawiam:*

Thursday, 5 April 2012

Makijaz slubny

Kwiecien nie nalezy do popularnych miesiecy slubnych. Narzeczeni rzadko wybierają dzis ten termin, choc kilkadziesiat lat temu sluby w kwietniu zdarzaly sie o wiele czesciej, glownie za sprawa Swiat Wielkanocnych. Slub w swieta mial swoj niepowtarzalny urok. Byc moze niechec par do kwietnia bierze sie z niepewnej pogody? Mimo wszystko postanowilam zaczac serie makijazy slubnych, moze ktoras z Was skorzysta i podpatrzy co nieco; albo i sie zrazi:))). Zaznacze ze sama zawarlam zwiazek malzenski w miesiacu kwietniu i pogoda w tym wielkim dniu byla nienaganna,sloneczna. Dosc zle wspominam natomiast moj makijaz slubny wykonany przez prawdziwa kosmetyczke nie amatorke i od tamtej pory uwazam ze liczy sie nie to co jest na papierze albo slowo wizazysta tylko to co czlowiek w danej dziedzinie reprezentuje.
Wedlug mnie makijaz slubny powinien byc delikatny podkreslajacy nasze naturalne piekno.
 Zapomnijmy o tzw. swiecacej choince a postawmy na zalotne i romantyczne spojrzenie to my przeciez jestesmy krolowymi tego balu.

Kosmetyki jakie uzylam:

* podklad,korektor Kryolan
* puder MaxFactor
* baza pod cienie Urban Decay
* cienie Urban Decay, Sephora
* odrobina eylinera w kremie przy linii rzes Smashbox
* kredka biala na linii wodnej Catrice
* pomadka i blyszczyk z palety Sephora
* tusz do rzes MaxFactor
* roz do policzkow Sephora
* kepki rzes

A kiedy będziesz żoną moją,
umiłowaną, poślubioną,
wówczas się ogród nam otworzy,
ogród świetlisty pełen zorzy...


A kiedy będziesz mężem moim,
rozdzwonią nam się wszystkie dzwony,
pachnąć nam będą winogrony
i róże śliczne i powoje,
całować będą włosy Twoje...




Chcialam jeszcze zaznaczyc ze kazda z nas ma osobna wizje swojego makijazu slubnego, dla jednej podstawa bedzie mocny akcent na oku dla innej plik doklejonych rzes trzepoczacych na wietrze a jeszcze dla innej makijaz bedzie poprostu musnieciem delikatnosci.
Postaram sie dla Was stworzyc te 3 inerpretacje a dzis przedstawiam ta delikatniejsza:)
Buziaki
Pozdrawiam:)

Tuesday, 3 April 2012

Konkurs na wiosenny makijaż! u Vexgirl

Dni wolne trzeba jakosc wykorzystac:) 
Postanowilam wiec ze wezme udzial w kolejnym konkursie makijazowym w ktorym do wygrania jest beautyblender. Czytalam wiele recenzji na temat tego cudownego jajeczka i bardzo ale to bardzo chcialabym go przetestowac osobiscie jesli bedzie mi to dane:)
Nie zlicze ile juz zmalowalam wiosennych makijazy ale wyobraznia moja nie zna garnic i moglabym tak tworzyc w nieskonczonosc. Jesli ktos chetny jest do wziecia udzialu w tym ze konkursie odsylam do str(link)

Znow wolam Witaj Wiosno!!!



Kosmetyki Uzyte:

* podklad MaxFactor Lasting Performance 105
* puder MaxFactor
* korektor MaxFactor Ivory 303
* baza pod cienie UrbanDecay
* cienie z 8 stack Tropical Micabella 
* kredka czarna na linii wodnej Sephora
* eyliner w kremie  Smashbox
* tusz MaxFactor False Lash Effect- obecnie moj ulubiony
* bronzer Rimmel
* pomadka i blyszczyk z palety Sephora
* sztuczne rzesy Active cometics

Milego dzionka i jak najwiecej slonecznej aury

 

Monday, 2 April 2012

Cos ze Swiata Mody

Wiosna zawitala do nas w pelni :) i smieje sie z tego stwierdzenia bo jak patrze na prognoze pogody to ciezko w to uwierzyc. Z nadejsciem tej pieknej aury przybywaja do nas projektanci mody ktorzy jak zwykle zaskakuja nietuzinkowymi kolekcjami.
Moda damska w sezonie wiosna lato 2012 stawiac bedzie na kobiecosc – Dolce&Gabbana przywoluja typ pieknej, dojrzalej Włoszki, Christian Dior przypomnina  o swych korzeniach i kolekcji  dla New Looka. Nawet sam Calvin Klein, marka bedaca jednym z prekursorow nurtu unisex, wiosną zdecydowanie podkresla talie i biodra. Po krotce bedzie kobieco, barwnie i jak zawsze inaczej bo przeciez kazda z nas wie ze rok za rokiem jest inny i by nie bylo nudno moda tez sie zmienia.

TRENDY WIOSNA LATO 2012

 Chanel


 Dolce&Gabbana




Calvin Klein


Versace


Armani


Gucci


Powiem szczerze ze ja w tym roku mam dylemat w ktorym kierunku sie udac ze strojem ale najbardziej podchodzi mi Dolce&Gabbana napewno choc jeden element z tej kolekcji znajdzie sie w moim posiadaniu.

A wy na ktorego projektanta stawiacie w sezonie wiosna-lato? czy moze tworzycie wlasny i wyjatkowy style?