Monday, 30 July 2012

MAKIJAZ DZIENNY NIECO INACZEJ

Czesc Kochani 

Dzis przybywam do Was z luznym postem jak i luznym makijazem.
Jak pamietacie ostatnimi czasy makijaz malo goscil u mnie na powiekach wiec teraz wynagradzam sobie wszystko i o to wymalowalam dzienniaka nieco z nuta zalotnosci ot tak by nie bylo nudno i codziennie.....


Makijaz jak dla mnie jest latwy szybki i prosty choc pewnie wiekszosc z Was z tym sie nie zgodzi :)
Calosc wykonalam paleta Urban Decay kocham ja i jest to moj nr 1 wsrod cieni. Kilka kresek zlota na dole i biala w kaciku nadalo makijazowi niecodziennosci a rzesy sztuczne dla zapracowanych proponuje zostawic na wieczor:)



Biala kredke na linii wodnej mozna zamienic na grafitowa badz zlota swietnie podkresli taki trik nie jedna teczowke. Korcilo mnie by dolna powieke pokryc np. turkusowym cieniem ale powiedzcie czy tak nie jest lepiej?


I zobaczcie, ze juz nie jest tak skaplikowanie:) biale kreski w kaciach czy musza byc w takim makijazu - nie! oko swietnie bedzie wygladalo rowniez bez nich.

Mam nadzieje ze takim makijazem zinspiruje kogos, niedawno bylo kolorowo wiec teraz jest nieco stonowanie.

Buziaki i do nastepnego :***

Saturday, 28 July 2012

Makijaz oczu niebieskich - Wielki Blekit

Hej moi drodzy 


To znowu ja ;)
Wiecie straszny len wkradl sie do mnie i makijaz porzucilam na ladne kilka dni. Oko podkreslalam delikatnym cieniem ogolnie bez rewelacji a podklad zamienilam na krem z garniera; ale ale wracam z wieksza sila i powerem bo wkoncu moj blog kurzem zacznie obrastac :P mysle, ze sie jakos wytlumaczylam :P

Dzis propozycja makijazu dla niebieskich oczu; makijazu na randke-impreze. 
Pamietajcie, ze spojrzenie nabierze magnetyzmu gdy obrysujemy oczy kredka w kolorze czerni badz grafitu. Jezeli interesuje Was odwazniejszy makijaz, np. na impreze wybierzcie: lazur, fiolet lub roz.
A moja propozycja wyglada tak:)






KOSMETYKI:

TWARZ:
* podklad, puder Lancome korektor Rimmel
* roz Benefit coralLista

OCZY:
* baza pod cienie Gosh 
* cienie zolty,pomarancz Micabella; blekit Mac, perlowy pod lukiem brwiowym UrbanDecay
* eyeliner Sephora
* kredka na linii wodnej Rimmel 
* maskara Lancome

USTA:
* blyszczyk Gosh


Mam nadzieje ze moja propozycja makijazu przypadnie Wam do gustu i do uslyszenia wkrotce.


Wednesday, 18 July 2012

POLUBIC ROZ LATEM


WITAJCIE KOCHANI 


Na wstepie przepraszam za tak dluga nieobecnosc; wakacje w Pl strasznie mnie rozleniwily a powrot do Ie do pracy zabral i pochlonal reszte czasu. Co by nie bylo ogarniam sie i wracam do Was z nowymi makijazami i nowosciami. 
Odnosnie nowosci hmm.... bedzie ich duzo i kolorowo.
Mysla przewodnia makijazu stal sie roz ktorego owego czasu nie lubialam a teraz wrecz za nim przepadam :) wszystko to za sprawa laczenia tego tak ja to nazywam zdradzieckiego odcienia z innymi barwami.






I wcale nie musi byc landrynkowo :)))
Zaznacze ze roz jest ciezkim kolorem i nie koniecznie bedzie pasowal do kazdej z nas wiec radzilabym kombinowac z cieplymi odcieniami - pastelami.

Buziaki:***
                       i dziekuje ze ze mna jestescie mimo mojej tak dlugiej nieobecnosci.

Friday, 6 July 2012

KOLOROWE SMOKY


Witajcie moi Kochani

Ufff jak goraco i grzmiaco :/
Pogoda wymarzona a jednak zbyt duszno nawet wiatrak nie pomaga. Ostatnio bardzo zaniedbalam  bloga ale wkrotce powrot do rzeczywistosci; juz dzis po malu sie pakuje i wracam do Ie.
Tym czasem dodaje makijaz pt. kolorowe smoky; niektorzy z Was mieli mozliwosc  go zobaczyc a jesli sa osoby ktore go nie widzialy to jest okazja by popatrzec;)
Kochani w mojej glowie znajduje sie mnostwo pomyslow na kolejne makijaze ktore pojawia sie wkrotce; zostancie zemna :)






Tym razem do uslyszenia z Ie :) i milego wekeendu
A i strasznie sie spalilam na tym slonku skora oj zaczyna schodzic :/
Znacie jakies sposoby na zatrzymanie opalenizny?