Skip to main content

Posts

Showing posts from September, 2012

BIZUTERIA - WLASNORECZNIE ROBIONA :)

CZESC KOCHANI

Dzis goscinny post o bizuteri :DD

My kobiety uwielbiamy bizuterie :)
Bizuteria ogarnela caly rynek,  mozna ja wykonac praktycznie ze wszystkiego by podbic nawet  te najwymyslniejsze gusta; jak to sie mowi dla kazdego cos milego.
Jak wiecie jesienne wieczory bywaja dlugie wiec by umilic sobie ten czas postanowilam stworzyc cos dla siebie a moj wybor padl na bransoletki.
Nie zastanawiajac sie dluzej troszke poszperalam po internecie mojej skarbnicy wiadomosci :) otworzylam magiczny kuferek z drobiazgami ( na ogol sa to pozostalosci po wisiorkach, kolczykach ktore  juz sie wysluzyly ) i stworzylam cos takiego.







Pierwsza moja propozycje mozna swietnie wpasowac ze skorzana kurtka ktora jest hitem tej jesieni ( wszystkie elementy w bransoletce sa doczepione i wiszace ) przy najblizszej okazji pokaze wam ja z innej strony. Druga wersje widze z fajnym sweterkiem badz bluzka z podobnymi akcentami a nawet prostymi koszulami.

Moj apetyt na bizuterie rosnie z dnia na dzien po malu zabieram …

CIAGLE PADA :// COS NA POPRAWE NASTROJU

Nie wiem jak u Was ale u mnie w Ie pogoda ostatnio okropna. 
Nie dosc ze pada i pada to w  dodatku zimno o np. w poniedzialek temperatura w ciagu dnia 9 stopni, w takim momencie kurtka cieplejsza niezbedna i kaptur bo parasolke moze nam niestety porwac :)
Jak juz wiecie lubie sobie umilac czas w inny sposob chocby kolorowym makijazem na szczescie nie mam pracy biurowej :))) bo chyba bym sie zaplakala.
Makijaz powstal spontanicznie i troche od niechcenia.






I teraz moze sobie padac i padac a ja zimna i jesiennej pogody sie nie boje :DDDD
Makijaz  w calosci wykonalam paleta Manly 120, na twarzy tradycyjnie podklad, puder, korektor z Max Factora ( do kompletu akurat mialam pod reka ), usta pokrylam pomadka z Rimmel niestety nr. sie zdarl  : /

Majac taki parasol kolorowy nie straszna nam zadna pogoda :))



Kubek goracej czekolady zamiast makijazu tez sie swietnie sprawdzi, wy tez ja Lubicie? 


INSPIROWANY - Eye Makeup At Roberto Cavalli

Dzis szybki post by Was nie zanudzac.
Przychodze z kolejna inspiracja jesienna makijaz prosto od Roberto Cavalli. Powiem wam, latwo nie bylo  ale tez staralam sie tak laczy kolory i blendowac by pasowaly do mojego oka czyli dalam cos od siebie:) 
Caly makijaz oczu wykonalam uzywajac cieni z Micabella 8 stock.






Milej niedzieli. 

Ktora z Was pisze sie na taki makijaz?

ROZ JAKO MAGICZNY KOSMETYK :)

Zarozowiona cera wyglada swiezo i mlodziej. Chocby dla takiego efektu warto uzywac rozu.
Pozna jesienia, zima i wiosna, gdy duzo czasu spedzamy w pomieszczeniach, twarz jest zmeczona i blada. Niewielka ilosc rozu blyskawicznie doda jej promiennego i wypoczetego wygladu.
Makijazysci uwazaja, ze roz moga uzywac zarowno mlode dziewczyny, jak i dojrzale kobiety, niezaleznie od koloru karnacji badz rodzaju cery.


WYBOR KONSYSTENCJI ROZU

Firmy kosmetyczne prezentuja rozne rodzaje tego kosmetyku:  * w kremie * zelu * musie * w kamieniu * wypiekane * sypkie i mineralne
Nie istnieja specjalne zasady wyboru konsystencji. Warto wybrac taki jaki sie lubi. Czym sie roznia?


Pudrowy w kamieniu ( sypki ) 
- dzieki zawartosci krzemionki, talku, pigmantow daje nam matowy efekt i dobrze sie sprawdzi gdy zalezy nam na trwalym, kilkugodzinnym makijazu. Moze byc w wersji perlowej badz brokatowej; idealny na wieczorowe okazje. Ponadto moze byc wielokolorowy.



W kremie, musie, zelu
- ma gesta konsystencje oparta na olejkach ,…

PERFUMY

Perfumy stosowano juz w starozytnosci; byly to kompozycje proste pozyskiwane glownie z roslin.
Wiecie jak proces powstawania perfum wygladal? recznie wyciskano pod prasa ogromne ilosci platkow kwiatow, co dawalo niewielka ilosc cennego ekstraktu. Dzis tworzenie perfum stalo sie przemyslem ale tajniki kompozycji sa znane tylko wybranym.

Ktora z nas kobiet nie kocha perfum? :) warto wiedziec jak nalezy owy zapach stosowac by pachniec wciaz swiezo, uwodzicielsko i kuszaco.

Perfumy nanosimy na te miejsca na skorze, ktore nie beda narazone na dzialanie promieni slonecznych w przeciwnym razie zapach sie ulotni, a co gorsza pozostawi trudne do usuniecia przebarwienia.
Zwykle perfumuje sie miejsca gdzie pulsuje krew; przeguby dloni, zgiecia w lokciach-kolanach :) dekolt, przestrzen miedzy piersiami, szyje, skore za uszami. Cieplo krazancej w zylach krwi powoduje ze aromat harmonijnie laczy sie z naturalna wonia skory. Tempo parowania zalezy juz od temperatury ciala i wiecie co moze sie roznic mi…

GOLDEN ROSE - 310

W sezonie wakacyjnym na niemal kazdym blogu mozna bylo podziwiac pieknie ozdobione paznokcie lakierami z Golden Rose. 
Szal na kolory i na Golden Rose opanowal nie mal kazda blogerke wiec i ja mam tez swojego ulubienca.
Lakier pokrywa plytke za pierwszym razem ale ponowne jego nalozenie daje nam glebie koloru.

 Golden Rose 310 urzekl mnie od pierwszego jak to sie mowi spojrzenia i polecam go goraco na jesien. 

A co jest trendy? Jesienia nalezy pamietac na paznokciach modne jest stonowanie i odchodzimy od mocnych kontrastow.
Polecane kolory to : szmaragdowa zielen, indygo, czerwien wyrafinowana, wisnia oraz przypalona pomarancza.








ISADORA WIDE BRUSH 704 JADED

Na moim blogu czesto prezentuje Wam  tylko makijaze badz goscinne recenzje.
Dzis jako wyjatek post o lakierze z ISADORA 704 JADED, ktory podbil moje serce.
Moze moje paznokcie nie sa mega dlugie i walcze z problemem ( rozdwajania ) to i tak uwazam ze dlonie to wizytowka kobiety podobnie jak i twarz i jakie bysmy nie mialby paznokcie powinnismy robic wszystko by byly piekne bynajmniej wygladaly na piekne.
Znalazlam sposob by moj problem lekko zakryc a mianowicie maluje paznokcie w ciemnych odcieniach;  bo tak jak w makijazu jasny otwiera - ciemny zmniejsza zakrywa :) 

Myslicie ze mi sie udalo :) 

Lakier z ISADORA jest niezwykle trwaly i pokrywa plytke paznokcia juz za pierwszym razem. Bardzo lubie jego odcien, w polaczeniu ze zlotem, srebrem badz czernia mozna uznac go za czarodzieja:DDD 









Jakie kolory proponujecie tej jesieni? co bedzie hitem a co porazka ?

WIECZOROWE SMOKY

Wieczor jest czasem gdzie mozemy szalec w makijazu z mocnymi barwami, mocno napigmentowanymi cieniami . Wszystko po to by wygladac zjawiskowo i niecodziennie.
Idac ta mysla zmalowalam smoky; glownym kolorem wyjsciowym byl fiolet (wlasciwie polaczylam ze soba kilka jego odcieni) lekko otulony czernia lecz czernia z domieszka brokatu ( jestem jak to sie mowi sroka i lubie jak mi sie cos swieci :)))
Mysle ze jesienna pora fiolet bedzie goscil u mnie czesto na powiece, niestety na taki kolor nie moze pozwolic sobie kazdy z racji tego ze barwa ta potrafi obciazyc oczy, moga sie one wydawac zmeczone albo jak tzw.wamp;)






Nie moglam zapomniec o ustach i zgodnie z trendami uzylam czerwonej pomadki z Kryolan, ale jak kto woli - usta mozna pociagnac nawet delikatnym blyszczykiem z drobinkami bo oczy odgrywaja tu kluczowa role.
Makijaz polecam tylko na specjalne wyjscia i dla tych co lubia zdecydowane kolory:)
Jak myslicie powinnismy pozegnac sie z makijazem smoky? czy jest to luk czasowy i zawsze na c…

MODNE NUDE

Bardzo lubie makijaz nude ze wzgledu na jego wykonanie.
Kazda z nas jest w stanie go zrobic i nadaje sie zupelnie wszedzie; by bylo modnie i zgodnie z trendami jesien / zima nude nieco udoskonalamy tworzac wyrazny akcent na ustach ( w tym celu siegamy po czerwienie, mocne fiolety a moze ktos odwazylby sie na czern na ustach? ) 
Ogromna radoscia dla mnie bylo odkopanie pomadki tak dawno zapomnianej i nie wiem czy chociaz raz zuzytej:) 
O to co mi wyszlo zobaczcie sami.





Musze Wam powiedziec ze fiolet na ustach w rzeczywistosci wyglada bardziej intensywnie :DDD
CO POTRZEBUJEMY BY WYKONAC MAKIJAZ:
* cien do powiek : cynamon, cielisty roz, cappuccino ( w zaleznosci jaki lubicie )



*  kredka do oczu ( biel, cappuccino, bez )


* maskara ( najlepiej czarna )



* pomadka ( krwista czerwien; fiolet )


WYKONANIE:
* na cala powieke gorna az pod luk brwiowy nakladamy cien ( ja wybralam cappuccino ), cieniem tez delikatnie zaznaczamy dolna powieke * linie wodna podkreslamy kredka ( uzylam bieli ) * tuszujemy rze…

CZY WARTO PODAZAC SLEPO ZA TRENDAMI W MAKIJAZU

Witajcie 

Dzis taki szybki i krotki post przygotowalam.
Jako ze weszlam malymi krokami w jesien to coraz wiecej na moim blogu bedzie makijazy tej tematyce poswieconych ale nie zamierzam ubrac sie tylko w brazy i szaroscie kolory to podstawa:)
Niedawno ogladalam w Tv sniadaniowej reportaz na temat tego co bedzie trendy jesien/zima 2012 w makijazu. Pani wizazystka wykonala na modelkach 2 makijaze jeden z akcentem na usta a drugi na oczy. Postanowilam odtworzyc jeden z nich i spytac Was co myslicie czy to jest trendy czy lepiej isc tradycyjnym krokiem. 
Wykonalam przydymione oko i uwaga nie jest to normalne smoky rzecz w tym ze moda tego sezonu sa rzesy niestarannie umalowane nawet za grubo pociagniete posklejane :D a nawet mile widziane nieco rozmazany tusz na dolnej powiece. Wiem co wiekszosc z Was pomysli no glupota to po co sie malowac : D przygladalam sie sobie pod wieloma katami i z minuty na min coraz bardziej makijaz podobal mi sie. 
Makijaz taki raczej nadaje sie na impreze w ciagu d…