Sunday, 30 December 2012

DYSKOTEKA GRA ...


Dyskoteka gra 
Dyskoteka gra 
Dyskoteka gra 
On wypatrzył dawno ją 
stała za filarem 
miała modne spodnie, bluzę modną 
i modny zegarek 
Podszedł bliżej, przyjrzał się 
tak, to będzie ona 
wymarzona cud-kobieta 
może nawet żona 

............

Jako ze jutro kochani przywitamy Nowy Rok postanowilam w zwiazku z tym pobawic sie kolorem na oku. Niech ten 2013 bedzie rokiem pelnym radosci, spelnienia marzen i niech bedzie taki kolorowy jak te moje oczy.



Juz dzis Wam zycze Kochani Szczesliwego Nowego 2013 Roku- i dziekuje ze jestescie ze mna:)



Buziaki :*

Thursday, 27 December 2012

DELIKATNY MAKIJAZ SYLWESTROWY


CZESC KOCHANI 

Swieta, swieta i po swietach:) a ja chora:(((  Od wczoraj czuje sie nie wyrazna a dzis to nos i glowa mi peka. Mimo wszystko nie moglam nie zmalowac nic gdy troche wolnego sie uzbieralo. Jak wiecie makijaz potrafi zakryc wszystko i tak bylo w tym przypadku.
Choc sylwestrowa noc raczej spedze przed tv ogladajac zabawne komedie to nic nie oderwie mnie od tego by Nowy Rok przywitac nienagannie.
Makijaz jest latwy, efektowny i bez jak to sie mowi przesadyzmu. 
Glownie wykonujac go opieralam sie na cieniach z firmy Micabella oraz zawsze ale to prawie zawsze paleta Nakeed 2 jest dotknieta:) Usta pociagnelam pomadka z palety Sephora a reszta kosmetykow to standard:)




I to by bylo na tyle, lece dalej grzac sie pod kocykiem moze do nowego roku bede jak nowo narodzona:) 
Lapki w gore kto jeszcze chory ? :))) bym nie czula sie taka osamotniona :)

Thursday, 13 December 2012

NOWY ROK Z BOLLYWOOD



Jako ze swieta zblizaja sie wielkimi krokami a po nich jak patrzec bedziemy witac Nowy Rok;.... myslami przenosze sie na sale zakladam dluga suknie i maluje moje oczy jak tylko poniesie mnie wyobraznia. Tego sylwestrowego dnia mozna szalec do woli z makijazem od najzwyklejszego po ten najbardziej zaskakujacy. Ja postawilam tym razem na kolor ale ale moi drodzy makijazy sylwestrowych nie powinno zabraknac na moim blogu :) wiec zawitaja rowniez ukochane smoky:)





KOSMETYKI


TWARZ
* podklad Lancome , puder Sephora, korektor Rimmel 

OCZY
* cien lososiowy Inglot, fiolet Mac, zielen Sephora+Micabella pylek, braz Nakeed, pod lukiem brwiowym pylek Micabella
* eyeliner w kremie Sephora
* maskara Lancome 

USTA
* pomadka Sephora 
* kontorowka Rimmel


A w co Wy ubierzecie swoje oczy tego magicznego wieczoru? zaskoczcie i mnie:)

Sunday, 9 December 2012

SWIETA Z PAZUREM :)


Hej Hej 

Ciekawa jestem jak Wam mikolajki minely? 
I do mnie elfy dotarly z prezentem ; czyli w tym roku chyba bylam grzeczna:)
Przedstawiam Wam kolejna odslone makijazu swiatecznego , troche szalonego i z pazurem. Zielen kojarzy mi sie z choinka, odrobiny platkow sniegu tez nie moze zabraknac no i tego blysku jednym slowem dzis choinkowo:)





Do wykonania makijazu uzylam cieni z palety Manly.

Jestescie juz gotowi na swieta czy goraczka swiateczna dopiero sie u Was zaczyna?


Wednesday, 5 December 2012

TROSZKE INACZEJ W TE SWIETA - ODROBINA LUKSUSU


WITAJCIE 

W zwiazku z tym, ze ostatnio zrobil sie zastoj na blogu postanowilam dla Was ponownie cos zmalowac:) 
Dobrze sie zlozylo bo jeszcze zlapalam odrobine swiatla dziennego w innym wypadku wiecie co by bylo .... :)
Stworzylam nieco elegancka luksusowa wersje makijazu swiateczno-sylwestrowego;  ale na przywitanie Nowego roku mam cos specjalnego dla Was ;)





KOSMETYKI 

TWARZ
* podklad Lancome
* puder Sephora 
* korektor Rimmel 
* roz Mac 

OCZY
* cienie Micabella 8 stock 
* maskara MaxFactor Masterpiece 
* czarna kredka Sephora

USTA
* pomadka Sephora Unique pink 

Mam nadzieje, ze niebawem znow cos dla Was przygotuje jeszcze ciagnie sie za mna makijaz ala Egipt heh...

Monday, 3 December 2012

CO RAZ BLIZEJ SWIETA ...CO RAZ BLIZEJ SWIETA


Czesc Kochani 

Dlugo mnie tu nie bylo : / ale lepiej pozno niz wcale :) 
Praca pochlonela mnie na calego, wracanie do domu popoludniami sprawilo ze nie bylo sensu wykonywac makijazu z powodu braku swiatla a ja za sztucznym nie przepadam. 
Dzis nie o tym chcialam pisac a o nadchodzacych swietach . Jak ja kocham ten czas oczekiwania, dekoracje juz poszly w ruch i nawet prezent na mikolaja  zakupilam dla mojej coreczki:) duzo przed czasem. W tej calej goraczce nie mozemy zapomniec o sobie i o makijazu. 
Postanowilam dzisiaj wykonac cos mikolajkowego ale nie do konca swiatecznego w tym wielkim dniu stawiam na prostote i elegancje. 
Moze i Wy pokusicie sie na mojego Santa Claus zaluje tylko ze czapeczke wyrzucilam w tamtym roku:)





A moze by tak wykorzystac makijaz na sylwestra - co o tym sadzicie?