Skip to main content

CD... KARNAWALU, STUDNIOWEK


Niedziela mija w wielkim tempie a ja by nie zmarnowac dnia siegam po kosmetyki; i co tu dla Was zmalowac
 hmm...
 karnawal wciaz trwa a makijaz jaki wykonalam mam wrazenie, ze na studniowke bedzie jak znalazl . 
Jest to klsyczny czarny smoky z delikatnym akcentem srebra na powiece ( brokatem ). Kolor ust pozostawiam Wam do wyboru - ja wybralam delikatnosc i subtelnosc a na co Wy sie pokusicie?





Wykonanie makijazu jest nieziemsko proste wystarczy pare krokow i staniecie sie krolowa karnawalu


* na twarz nakladamy podklad, puder, korektor ( Lancome, Sephora, Rimmel )
* cala powieke ruchoma oka pokrywamy czarna kredka ( Sephora ); kredke delikatnie  rozcieramy 
* na czarna kredke nakladamy czarny cien ( Urban Decay ) po czym pedzelkiem cieniujemy zalamanie powieki
* teraz pokrywamy cieniem dolna powieke a na linie wodna dajemy czerna kredke ( dolna powieke rowniez delikatnie cieniujemy )
* srodek powieki gornej traktuje brokatem ( odcien srebra Nyx
* doklejam sztuczne rzesy - tuszuje ( MaxFactor 
* usta zostawiam do waszego wyboru :) moje podkreslam pomadka ( Kryolan )


Jesli skorzystacie z czarnego smoky, dajcie znac jestem ciekawa jak Wam pojdzie bo wykonanie jak juz wspomnialam nalezy do prostych. 
Czern jesli nie przepadacie za nia smialo zastapicie ulubionym odcieniem z palety barw  ( podobnie jest z brokatem na powiece ).







Comments

  1. pięknie, bardzo kobieco i uwielbiam taki akcent na usta :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Twoje Makijaże!!!! Oczka są cudowne!!!

    ReplyDelete
  3. jak zawsze jestem pod wrażeniem, cudny :)

    ReplyDelete
  4. Śliczny na wieczór w sam raz:) Ja bym takie usta zostawiła:)

    ReplyDelete
  5. Fajnie, że dodałaś ten srebrny, całość elegancka i zawsze na czasie, nawet po latach :)Pomadka śliczna

    ReplyDelete
  6. u ciebie wygląda to pięknie niestety w moim przypadku czerń na oku wygląda strasznie:(( a zawsze marzyłam własnie o takim przydymionym czarnym oku:)moja propozycja znajduje się na moim blogu:) jak widzisz bardzo delikatna:)

    ReplyDelete
  7. Wow, your makeup is beautiful! I love your eyeshadow. It's so perfect!

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładny makijaż, mysle, że jest tobardzo dobra propozycja dla każdej dziewczyny i każdego typu urody :) Super!

    ReplyDelete
  9. Piękny makijaż wieczorowy.:)
    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w The Versatile Blogger. Nominowałam Cię, mam nadzieję, że nie odmówisz.:P

    ReplyDelete
  10. Piękny! idealny na zabawę :)

    ReplyDelete
  11. Cudowny! Brokat w każdej postaci jest idealny na karnawał. Rzadko maluję mocno oczy, jeżeli jednak mi się zdarzy, to również staram się wybierać delikatny kolor na ustach :)

    ReplyDelete
  12. Konkurs u mnie na blogu, zapraszam:) Do wygrania Savon Noir :) www.passiflorali.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Chyba tu nie bede zaglądać:) za każdym razem trafiam na jakiś super makeup i jestem zazdrosna;)
    Co do smokey to robiłam na blogu;) jeden z pierwszych wpisów o Adele. Oceń sama;)

    ReplyDelete
  14. piękny makijaż! i ten pomysł z brokatowym cieniem na powiece!:) pięknie:*

    ReplyDelete
  15. Super ! Wydaje mi sie ze taki makijaz pasuje kazdej dziewczynie ! :)

    ReplyDelete
  16. Świetny efekt. I naszyjnik piękny! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kochana fajnie ze widac to jako naszyjnik a w sekrecie Ci powiem, ze to bransoletka:)

      Delete
  17. Bardzo fajny makijaż... ale moją uwagę skupiło coś innego - Ty masz brwi idealne! Też chcę takie *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co kochana- zanim do takich brwi doszlam a dodam ze nikt nigdy ich nie dotykal ( w sensie nie regulowal :)) wiele przeszly od cienkich po jedna dluga a 2 krotka a i teraz uwazam, ze nie sa idealne :) milo mi, ze Ty myslisz inaczej i Ci sie podobaja :)

      Delete
  18. Niesamowite makijaże! A w tym się ZAKOCHAŁAAAAM!!! Niby taki zwykły, prosty, a ma w sobie mnóstwo uroku:)

    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  19. hej makijaż cudowny :) a moge spytac jakiego aparatu do zdjec uzywasz? :)

    ReplyDelete
  20. Piękny Ci wyszedł ten makijaż! Elegancki, klasyczny i totalnie w moim guście ;) och cudny jest !!! ;)

    ReplyDelete
  21. Cudnyy makijaż :) a i.. naszyjnik b. mi się podoba

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje. A ten naszyjnik to bransoletka :) ale ciii:)

      Delete
  22. Makijaż powala z nóg. Tak bardzo bym chciała dojść kiedyś do takiej perfekcji. :)

    ReplyDelete
  23. Takie usta wyglądają przepięknie do tego makijażu oczu :)

    ReplyDelete
  24. ładny, zabawowy makijaż :) a nagłówek masz świetny :)

    ReplyDelete
  25. dziekuje
    oczywiscie tez obserwuje ;)

    ReplyDelete
  26. Swietne makijaze, zazdroszcze talentu! Obserwuje :)

    ReplyDelete
  27. staram się, bo polskie ulice są bardzo szare ;p

    ReplyDelete
  28. Przepiękny makijaż, magiczny:-)

    ReplyDelete
  29. Piękny makijaż, bardzo mi się podoba.
    Jestem zwolenniczką odważnych makijaży :)

    ReplyDelete
  30. Ale Ty jesteś piękna :O
    Kurcze, w takich chwilach żałuję, że nie jestem facetem :/

    Co do makijażu, moje zdolności kończą się na robieniu kreski i tuszowaniu rzęs ;d
    Świetny!

    ReplyDelete
  31. Piękny makijaż i piękna modelka ;) a do tego śliczny kolor na ustach

    ps. dziękuję za dodanie mnie do blogów obserwowanych, ja również obserwuję Ciebie ;) widziałaś moje rozdanie BB? :D

    ReplyDelete
  32. makijaż zachwycający:))pozdrawiam:))

    ReplyDelete
  33. cudowny makijaż, lubię mocno podkreślone oczy :) .obserwuję:)

    ReplyDelete
  34. Piękny -dla mnie jednak nieziemsko trudny :(

    ReplyDelete
  35. Makijaż oka bardzo ładny :) Smoky uwielbiam, ale rzadko robię, bo na imprezie po szaleństwach nie wygląda już tak dobrze ;)

    ReplyDelete
  36. bardzo mi się spodobało to połączenie czarnych oczu z delikatnym brokatem...a sztuczne rzęsy są taką wisienką ;)

    ReplyDelete
  37. Bajeczny makijaż! Uwielbiam takie!

    ReplyDelete
  38. Przepięknie , gdybym miałastudniówkę jeszcze raz na pewno miałabym właśnie taki makijaż<3

    ReplyDelete
  39. Fajniutki, bardzo mi się podoba, idealny na wieczorne wyjścia. :)

    ReplyDelete
  40. wow! Jesteś naprawdę niesamowita w tym co robisz! :) Nie widziałam nigdy tak pięknych makijaży! Jesteś WIELKA!

    ReplyDelete
  41. Wow! Niesamowity efekt! Cudowne ujęcia!
    Pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  42. Piękny makijaż! Szkoda, że ja nie umiem wyczarować czegoś takiego..

    ReplyDelete
  43. co tu dużo pisać... pięknie:)

    ReplyDelete
  44. Prześliczny, idealny na wieczór:)

    ReplyDelete
  45. Śliczna jesteś :) Makijaż cudowny muszę sobie taki zrobić :)

    ReplyDelete
  46. Przepiękny! Chciałabym potrafić się tak umalować. Jesteś naprawdę śliczna!

    ReplyDelete
  47. normalnie zakochałam się ♥
    Jesteś niesamowita!!!
    :-*

    ReplyDelete
  48. świetny blog :) urody i talentu pozazdrościć tylko :)
    ja dopiero zaczynam , mimo to zapraszam do mnie :)
    http://looking-for-somethnig.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.