Friday, 17 February 2012

Nowe trendy w makijazu

Jesli jestesmy juz przy makijazu to musimy wiedziec co jest trendy tego sezonu. Nie jedna z nas chcialaby miec choc jeden na topie modny look. Wiec oto przedstawiam nowe trendy w makijazu na wiosna 2012. Kazda z nas znajdzie tu cos dla siebie. To tak z innej beczki ;).... by nie bylo nudno.
 
Pierwsza propozycja od:


Yves Saint Laurent - Candy Face 2012



      

Bobbi Brown - Neon&Nudes Collection

Makijaz bardzo naturalny, delikatny i ach te cudowne czerwone usta ktore calosci nadaja akcentu.


                               

Lancome - Roseraie des Délices
Osobiscie zakochalam sie w nim ma to cos:
-romantyczny
-swiezy i jak wiosenny



                               


Chanel - Harmonie de Printemps

Jesli kochamy subtelnosc, naturalnosc to polecam ten look. Powiem szczerze ze od kilku dni chanel chodzi za mna i szepcze wykonaj mnie;) wiec moze wkrotce pokarze moja interpretacje wiosenna w stylu Chanel.



     





1 comment:

  1. na to zdjęcie z granatem, mogłabym patrzec się w nieskończoność ! uwielbiam granat, sukcesów życze w kosmetologii

    ReplyDelete