Wednesday, 29 February 2012

RECENZJA TUSZY DO RZES :)

Przybywam do Was z recenzja TUSZY do RZES.
 Wiem jest to temat szeroki jak rzeka wiec przedstawie Wam tylko te produkty ktore uzylam, przetestowalam. Bedzie ich kilka ale tez nie wszystkie i zeby Was nie zanudzic i by nie wyszla z tego poezja napisze wdlg. mnie WADY i ZALETY kazdego z nich.

Pozwole sobie zaczac od firmy MaxFactor.
Jest to firma ktora uwielbiam za podklady, pudry, lakiery do paznokci , tusze i nie tylko. 

Wiec moim faworytem wsrod tuszy jest tusz MaxFactor Experience (maskara pogrubiajaca)

Uwielbiam go za:

* szczoteczke dzieki ktorej latwo sie aplikuje
* nie skleja rzes i latwo sie naklada
*  pogrubia rzesy
* latwo sie zmywa
* utrzymuje sie caly dzien

Wady:

* jak dlamnie brak :)


Kolejny produkt z tej ze firmy to tusz MaxFactor False Lash Effect



Napewno nie zdobyl mego serca tak jak poprzednik ale ma tez swoje zalety i wady.

Zalety:

* wydluza rzesy
* jest wydajny i trwaly
* dlugo sie utrzymuje 
* nie robi grudek nie kruszy sie 

Wady:

* napewno cena


Tusz MaxFactor Masterpiece Max (maskara wydluzajaco-pogrubiajaca)


Zalety:

* wydluza rzesy i pogrubia
* utrzymuje sie dlugo
* dobrze rozdziela rzesy
* nie robi grudek

Wady:

* cena tego produktu jest nieadekwatna do jego mozliwosci jak dlamnie normalny tusz bez wow.

I tak teraz z innej polki tusz  Rimmel Max Bold Curves ( pogrubiajacy-podkrecajacy)


Zalety:

* wdlg. mnie intensywna czern i moze pogrubienie, ale efekt widoczny dopiero po kilu razach nalozenia produktu

Wady:

* skleja rzesy
* efekt grudek
* nie wydluza
* kruszy sie 


Tusz Rimmel Volume Flask X10 (maksymalne pogrubienie)





Zalety:

* czern na rzesach jest naprawde ladna i rzeczywiscie pogrubia
* cena

Wady:

* kruszy sie 
* skleja rzesy
* zostawia grudki i wysycha jestem rozczarowana tym produktem


Teraz bedzie produkt z bardzo wysokiej i cenowo drogiej polki tusz Estee Lauder Sumptous 




Zalety:

* daje delikatne spojrzenie tworzac tzw. wachlarz bez efektu sztucznych rzes
* nie skleja rzes, nie osypuje sie
* jest trwaly 
* nie zasycha
* wydajny 
Powiem szczerze ze byl on moim nr 1 ale cena mnie odstraszyla

Wady: wysoka cena 


A na koniec firma AVON i tusz Super Shock 


Zalety:

* rozczesuje rzesy 
* latwo sie zmywa
* w miare dlugo sie utzrymuje
* wydajny 
* wygodna szczoteczka
* cena, cena...

Wady:

*osypuje sie troszke
I jak na cene i produkt z Avonu jest nawet nawet.


Mam nadzieje ze po krotce przyblizylam Wam moj swiat tuszy, przez moje raczki przewinelo sie ich naprawde duzo. Obecnie testuje tusz Rimeel Max Volume Flash jak narazie brak rewelacji do mojego MaxFactora powroce niebawem a i nie wykluczone ze oproznie skarbonke i zakupie naprawde dobry tusz Estee Lauder Sumptous.


Na zakonczenie dodam ze kazda z nas ma inne rzesy i kazdy z przedstawionych wyzej produktow moze miec inne oddzialywanie. 


A co Wy mozecie powiedziec o tuszach, ktore u Was zyskaly miano nr.1 ? 
Buziaki :*

2 comments:

  1. Żadnego z tych tuszy jeszcze nie miałam w swoich rękach hi hi ;) Poluję teraz na L'Oreal Mega Volume Collagene :) Million Lashes był dla mnie rewelacyjny i Astor Air Max lubiłam bardzo :)

    ReplyDelete
  2. dla mnie najlepsze tusze są z max factora :) ale jeszcze nie próbowałam twojego ulubieńca :)
    dzięki za komentarz, pozdrawiam!

    ReplyDelete