Monday, 26 March 2012

Makijaz wieczorowy

Przybywam dzis z propozycja makijazu wieczorowego; dlaczego akurat wieczorowy bo dzienny look troche mi sie znudzil i zapragnelam pobawic sie  kolorami:) 
Makijaz sklada sie z trzech cieni granatu, turkusu i lekkiego zlota, a ze ostatnio stalam sie szczesliwym posiadaczem paletki Urban Decay 1 to dosc czesto beda pojawiac sie zdjecia makijazy w kolorach zlota, brazu:) ktora z nas nie chce wygladac olsniewajaco jak wlasnie zloto.

ZAPRASZAM:)



Kosmetyki:

TWARZ:
* podklad Kryolan
* puder Inglot
* korektor Kryolan
* baza pod cienie Urban Decay

OCZY:
* cien granatu paletka Manly
* cien turkusu Micabella
* cien zloty Micabella
* czarna kredka Sephora
* eyliner w kremie smashbox

USTA:
* paletka Kryolan


Uwaga:))) przymierzam sie do zakupu nowego aparatu, mam nadzieje ze dzieki temu bede mogla pokazywac swoje prace z jak najlepszej strony:))) Wybaczcie mi te zjedzone kolory. Na zywo wygladaja o niebo lepiej.

24 comments:

  1. Ojej jak ty sie pieknie malujesz ; )
    Kazdy pokazany przez Ciebie tu taj makijaz mi sie podoba :)

    ReplyDelete
  2. Rozumiem...:) ZAPRASZAM Cie kochana do udzialu w moim konkursie;)

    ReplyDelete
  3. Masz talent kobitko :) cudnie! :)

    ReplyDelete
  4. ja również obserwuję, na pewno będę tu zaglądać częściej ;-)

    ReplyDelete
  5. Piękny makijaż i kolczyki śliczne.


    A mój aparat to FujiFilm FinePix S tylko nie wiem dokładnie jaki numer :).

    ReplyDelete
  6. piekne odcienie, swietnie umalowane oczko ;) ja z moim talentem gdybym go uzyla wygladalabym jak wymazana sadzami :):)

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładnie, pięknie wyglądasz :))

    ReplyDelete
  8. piękne kolory, podoba mi się ! :)

    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. śliczny makijaż ;) naprawde? mi się ten podkład z sephory w miare podoba ;D odpowiada mi w miare ;)

    ReplyDelete
  10. Zawsze boję się malować tak intensywnymi cieniami, nawet na wieczór, ale wygląda naprawdę okej. :) + piękne rzęsy!

    ReplyDelete
  11. Świetne makijaże:) I ja dodaję do obserwowanych
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. Ojej padłam na kolana jak zobaczyłam ten makijaż! Świetne połączenie kolorów! Naprawdę genialne wykonanie :)
    Pozdrawiam i również obserwuję :)

    ReplyDelete
  13. bardzo ładne!

    obserwuje i zapraszam.

    ReplyDelete
  14. śliczny makijaż ze świetnymi, współgrającymi kolorami
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. Piękny makijaż, szkoda, że w słabym świetle, bo w lepszym byłoby jeszcze lepiej widać jego urok:)Masz talent!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no wlasnie zla jestem jak juz nie powiem co....:/ zastanawiam sie czy to wina oswietlenia, aparatu albo taki zemnie fotograf

      Delete
  16. Świetnie! Masz wyczucie w łączeniu kolorów. :) Obserwuję i zapraszam do siebie. :)

    ReplyDelete
  17. bardzo ładny efekt! idealny na imprezy :D

    ReplyDelete
  18. makijaż, mm!:D

    + zapraszam do siebie jak najczęściej,zachęcam do komentowania
    look-took.blogspot.com [ przepraszam, za reklamę ]

    ReplyDelete
  19. bardzo ładnie zrobiony makijaż...
    + zakochałam się w tych kolczykach :D
    + zapraszam :) nowy blog.

    ReplyDelete
  20. Masz talent;)
    Piękne makijaże wykonujesz;)

    pozdrawiam;)

    ReplyDelete