Monday, 5 March 2012

Pazurki cd.

A oto wykombinowalam takie cos na pazurkach; jest to efekt duzej ilosci czasu :):) i nudow.  Oczywiscie zartuje bo czasu ostatnio nie mam praca dom praca dom ... nie tylko makijazem lubie sobie poprawic humor- maly kwiatek a cieszy:) Niestety jak na zlosc moje pieknosci sie polamaly, za tipsami nie przepadam ale to jest wynik raz zle wykonanych paznokci. Powiem Wam ze cala ta zabawa zaczela mnie wciagac i jutro lece do sklepu po jakies fajne cyrkonie moze pendzelki do wzorkow czas zakupic. Tylko niech moje pazurki juz odrosna.

Tak prezentuja sie moje wiosenne malunki



I znow walczylam ze swiatlem :(  Moze komus przypadna do gustu.

4 comments:

  1. mi się bardzo podobają:)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję.kup coś w naszym sklepie to dostaniesz gratis paseczek:) To tylko propozycja. pozdrawiam i zapraszam do ogladania

    ReplyDelete
  3. Ojej, jakie ładne, delikatne, pamiętam jak kiedyś cały czas miałam takie kwiatuszki na pazurkach, bardzo takie lubię :)

    ReplyDelete
  4. Jakie cudowne paznokcie. Takie dziewczęce :)

    zapraszam do mnie

    ReplyDelete