Wednesday, 7 March 2012

Przygotowujemy cere na przyjscie wiosny - testowane kremy

Jak wiadomo skora naszej twarzy dla nas kobiet odgrywa bardzo wazna role, zajmuje kluczowe miejsce po makijazu czasem bywa ze znajduje sie na pierwszym miejscu. By zawsze promiennie wygladala tzn. byla swieza, wolna od wszelkich zanieczyszczen musimy wlasciwie o nia dbac nie tylko zewnetrznie ale wewnetrznie. Bardzo waznym elementem pielegnacji skory twarzy sa kremy ich odpowiedni dobor, sklad. Jako ja kobieta po studiach gdzie glownym naciskiem byla chemia wiem ze jest to czynnik najwazniejszy i choc bysmy mialy setki korektorow, podkladow kryjacych skora naszej twarzy musi byc w dobrym stanie; wtedy i my dobrze sie czujemy i nasz makijaz jest poprostu piekny. Najprosciej i najtaniej jest zakupic odpowiedni krem i tutaj troche o nich pobiadole. Pytanie czy to co jest w naszym posiadaniu rzeczywiscie jest dobre. Przetestowalam kilka kremow gdzie trzy rodzaje to wyzsza cenowo polka, i dwa rodzaje kremy tansze. Zaczne od tych najdrozszych i pokrotce napisze ktory i jakie spelnia funkcje w przypadku mojej cery. Zaznacze ze nigdy nie mialam problemu z pryszczami ogolnie z cera ale wiekowo zauwazam male zmarszczki :)
Na pierwszy odstrzal idzie:
KREM Clarins Multi-Active Day

Stworzony jest dla kobiet ktore zyja pelnia zycia i chca aby, ich skora pozostala mloda i piekna.
Krem delikatnie nawilza skore, optymalnie odzywia. Co wazne produkt ten chroni przed zanieczyszczeniem a odbijajace swiatlo pigmenty wygladzaja nasza powierzchnie skory, tworzac swiezy mlodzienczy wyglad :)
* psauje do kazdego rodzaju skory
Co moge o nim powiedziec wiecej napewno to moj faworyt, spelnia wszystkie funkcje ktore opisalam wyzej, rewelacyjny tylko ta cena.

KREM Clinique, Redness Solutions, Daily Relief Cream (Kojący krem nawilżający na dzień)

Krem zmniejsza przebarwienia zaczerwienienia, chroni przed czynnikami zewnetrznymi; bardzo dobrze nawilza podrazniona skore . Niestety zniecheca zapachem i nie nadaje sie jako krem pod fluid. Jest idealny dla cery mieszanej z tendencja do suchej. Gdy moja skora jest podrazniona a dzieje sie tak podczas czestego demakijazu, zle dobranego produktu do demakijazu i zalezy mi na szybkim zniwelowaniu zaczerwienienia jest to strzal w 10 i godnie polecam.

KREM Clinique, Moisture Surge Extended Thirst Relief (Żel - krem nawilżający)

Jest to krem ktory zatrzymuje wode w skorze; idealny na podroze. Dzieki temu kosmetykowi skora nie odczuwa stresu zwiazanego ze zmianami wilgotnosci powietrza i utrzymuje wlasciwa rownowage nawilzenia. Mozna go tez stosowac na makijaz, na inny nalozony krem i pod makijaz.
Jedyne jak dlamnie zastosowanie znalazl on jedynie tworzac znakomita baze po makijaz :) innych zalet brak.

KREM L`Oreal, Triple Active Dzień, Krem nawilżająco - ochrony do skóry normalnej i mieszanej
Byl to pierwszy i dosc dlugo uzywany pewniak do polki nie znalazlam kremu Clarins.
Krem odzywia i nawilza skore pozostawiajac ja idealna. Przywraca rownowage i chroni przed czynnikami zewnetrznymi. Wazne ze nie zapycha porow, szybko sie wchlania, ladnie pachnie; tylko co mnie zaskoczylo w nim to wrazenie ze jego dzialanie jest slabsze tzn nie dajace rezultatow. Moze za dlugo byl moim ulubiencem i cena tylko 20 zl :) w rossmanie.

I NA KONIEC MOJ KOCHANY STARUSZEK KREM NIVEA

Mysle ze o tym ostatnim nic nie musze Wam pisac jest znany od wielu wielu lat. I powiem szczerze w mojej kosmetyczce jest niezastapiony. Stosuje go w okresie zimy znakomicie nawilza, jest moim faworytem jesli chodzi o krem pod oczy nie podraznia; swietnie regeneruje tak delikatna strefe ktora znajduje sie po oczami. Jest moim dosc czestym mleczkiem do demakijazu, doskonalym balasamem do ust poprostu do wszystkiego.

Tak po troszku opisalam Wam moje osobiscie przetestowane kremiki. Zaznacze ze nie sa to jedyne jakie przewinely sie przez moje rece. Powiem jedno kremy to kwestia bardzo indywidualna!!! ale moze komus ktorys z moich przetestowanych produktow przypasuje do gustu.

Milego swieta Kobiet Kobietki :))))))

4 comments:

  1. o kremie Nivea słyszałam tak totalnie przeciwstawne opinie, ze sama nie wiem czy to świetny produkt czy wręcz szkodliwy.
    ten l'oreal mnie kusi, bo cena zachęcająca:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. napewno nie jest to krem dla kazdego jak juz wczesniej wspomnialam kremy to kwestia indywidualna do mojej cery Nivea sie sprawdza, nie koniecznie musi byc genialny dla innego typu skory :)

      Delete
  2. Przejrzałam Twoj blog i masz talent! Świetne makijaże! Baaardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  3. Świetny blog !! :)
    A Ty masz olbrzymi talent, też bym chciała, umieć się tak pomalować
    Pięknie wyglądasz :)
    Dodaję do obserwowanych, byłoby mi bardzo miło gdybyś Ty też mnie dodała :)

    xoxo

    ReplyDelete