Saturday, 3 March 2012

Sleekomania - STORM

I oto wymalowalam kolejny makijaz bawiac sie dalej w Sleekomanie :)
Makijaz ten nadaje sie na dzien jesli ktos lubi mocne barwy oraz wieczor ja polecam ogolnie wieczorowe wyjscie.
Ostatnio praca nie daje mi spokoju i nie mam jak nakrecic filmiku ale grunt ze wiem co chce wykonac. Wiec wkrotce cos zmontuje.

Moje dzisiejsze oko ze STORM prezentuje sie tak



Tutaj znajdiecie wszystko na temat Sleekomani  ( klik )




Kilka zdjec z moim Storm


Tak prezentuje sie dzisiejsza paleta


nr - to kolejnosc nakladania cieni
(oprocz palety sleek do wykonania makijazu uzylam eyelinera BaryM, rozu z Sephora, pomadka paleta Sephora i tradycyjnie podklad, puder, korektor oraz tusz MaxFactor).

I tak oto przedstawia sie moja propozycja dzienno - wieczorowego looka :]

6 comments:

  1. Pasuje Ci taki makijaż, bardzo ładnie zaakcentowałaś tą niebieską kreską :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kochana czekam na Twoj makijaz teraz :)

      Delete
  2. Masz talent :)

    zapraszam

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Makijaże prześliczne. prosiłabym coś z czarnym i białym kolorem. Przydałoby się do naszych stylizacji:) pozdrawiam http://fashion-rosesproject.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super makijaż, idealny na wiosenne dni :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga

    http://yoursbeautyland.blogspot.com

    ReplyDelete