Skip to main content

TAG- MUSZE TO MIEC!!!

Wchodzac dzis na mojego kochanego bloga bez ktorego zyc nie moge zauwazylam ze zostalam otagowana :O przez Kaś (link). Dziekuje Ci bardzo przyjmujac tym zaproszenie.

TAG MUSZE TO MIEC!


ZASADY TAGU

1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

A wiec ja zaczne od 5 rzeczy ktore zamierzam kupic

* Cyrkonie

Postanowilam sobie ze w niedlugim czasie zakupie je, sa wspanialym dodatkiem. 
Przyklejone tylko w kaciku oka nadaja zmyslowosci, dzieki tym malym krysztalkom mozemy fantazjowac z makijazami sa niezastapione dlamnie.

* Zel pod przysznic Palmolive Aromatherapy

Uwielbiam zapach tego zelu,  konsytencje, kolor (nazywam to kolor milosci).
Zel swietnie sie pieni i jego uzycie zeczywiscie odpreza. Kupuje ten produkt od wielu wielu lat i nigdy mi sie nie znudzil. 

* NIB MAC Marine Life Highlighter from Beach Collection


Od ponad roku zbieram sie za zakup tego produktu. Mimo ze w moim kuferku znajduje sie mnustwo rozy, bronzerow to i tak bez niego sie nie obejdzie:) Widzialam wiele makijazy z uzyciem cudownego konika - potrafi zdzialac cuda.

* Marc Jacobs Daisy Garland

Pierwsza buteleczke wody toaletowej DAISY zakupilam zaraz po tym jak ta delikatna nuta przyciagnela moje zmysly za posrednictwem mojej dobrej kolezanki. Nastepne opakowania szly juz odruchowo. Nie jestem wierna jednemu zapachowi wrecz przeciwnie jestem posiadaczka kazdego zapachu jak to sie mowi na kazda pore dnia i miesiaca :) A ze wiosna pelna para to czas wlasnie na  niebieskie kwiatuszki.

Pogrubiający tusz do rzęs Xperience Volumising Mascara


O tym produkcie mysle, ze nie musze juz pisac wystarczy ze przeczytacie zamieszczona na moim blogu recenzje o tuszach. Przypomne tylko ze to moj faworyt.

 Zapraszam do zabawy wspaniale kobiety

http://kobiecyswiatmody.blogspot.com/
http://dusiapisze.blogspot.com/
http://small-tragedy.blogspot.com/
http://asia1905.blogspot.com/
http://weak-point.blogspot.com/





Comments

  1. Hej dopiero zaczynam blogowanie . Byłabym wdzięczna gdybyś dodała się do obserwatorów oczywiście ja też już się dodałam ;*

    ReplyDelete
  2. muszę zakupić taaki tusz;)
    zapraszam i obserwuję:)
    liczę na rewanżyk

    ReplyDelete
  3. co do cyrkoni zgadzam się z Tobą w 100% :)

    ReplyDelete
  4. Dziękuję kochana za taga! Jestem mega ciekawa tych make up'ów z cyrkoniami:)

    ReplyDelete
  5. Dziękuję :) Zaraz zabieram się do roboty :)

    ReplyDelete
  6. o widzę że znajdę tutaj ciekawe propozycję na jakiś szałowy make-up :)
    Obserwuje i czekam na rewanżyk ; D

    ReplyDelete
  7. dziękuję:) jutro jak będę miała czas to zrobię ten tag:)

    ReplyDelete
  8. Mam wlasnie ten tusz :)jak dla mnie jest swietny :)

    ReplyDelete
  9. Thanks so much for stopping by sweetie, I just followed you back! :*

    ReplyDelete
  10. Achhh ten tusz jest świetny! :)

    ReplyDelete
  11. właśnie tak, warto cos mieć. ja bym chciała miec taka neonowa różowa spódniczke (gumkę) ale mogłabym się nia bawić i tworzyć mnóstwo stylizacji

    ReplyDelete
  12. przestań gadać głupoty o tym ,że jesteś stara. Ładnemu we wszystkim ładnie, więc założę się że ślicznie wyglądałabyś w tym motywie. :)

    ReplyDelete
  13. Orsay to jest sieciówka międzynarodowa, powinna też być w Irlandii. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez mysle ze powinna byc chyba do dublina musialabym zrobic sobie wycieczke:)

      Delete
  14. Piękne makijaże, trudno tak się umalować?:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.