Monday, 2 April 2012

Cos ze Swiata Mody

Wiosna zawitala do nas w pelni :) i smieje sie z tego stwierdzenia bo jak patrze na prognoze pogody to ciezko w to uwierzyc. Z nadejsciem tej pieknej aury przybywaja do nas projektanci mody ktorzy jak zwykle zaskakuja nietuzinkowymi kolekcjami.
Moda damska w sezonie wiosna lato 2012 stawiac bedzie na kobiecosc – Dolce&Gabbana przywoluja typ pieknej, dojrzalej Włoszki, Christian Dior przypomnina  o swych korzeniach i kolekcji  dla New Looka. Nawet sam Calvin Klein, marka bedaca jednym z prekursorow nurtu unisex, wiosną zdecydowanie podkresla talie i biodra. Po krotce bedzie kobieco, barwnie i jak zawsze inaczej bo przeciez kazda z nas wie ze rok za rokiem jest inny i by nie bylo nudno moda tez sie zmienia.

TRENDY WIOSNA LATO 2012

 Chanel


 Dolce&Gabbana




Calvin Klein


Versace


Armani


Gucci


Powiem szczerze ze ja w tym roku mam dylemat w ktorym kierunku sie udac ze strojem ale najbardziej podchodzi mi Dolce&Gabbana napewno choc jeden element z tej kolekcji znajdzie sie w moim posiadaniu.

A wy na ktorego projektanta stawiacie w sezonie wiosna-lato? czy moze tworzycie wlasny i wyjatkowy style?

18 comments:

  1. hmm... jakoś nic mnie nie przekonuje, po prostu to nie mój styl ;)

    zapraszam do siebie ^^

    ReplyDelete
  2. Chanel jak zwykle ma bardzo ciekawą kolekcję ;-)

    ReplyDelete
  3. Świetne kolekcje :)

    http://niezrpzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Takie trendy są jak najbardziej w moim stylu:)

    ReplyDelete
  5. propozycja chanel jak najbardziej do mnie przemawia bo cala reszta to ciut nie moja bajka

    ReplyDelete
  6. Chanel, Versace i Gucci są mega ;)

    ReplyDelete
  7. great collection!

    http://thehandbagconcept.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  8. Do mnie również przamawia najbardziej D&G, szczególnie za te buciki :)

    ReplyDelete
  9. I love the colours in the D&G dress- they are super pretty! I love ur blog by the way xxxx

    ReplyDelete
  10. swietne trendy swietny blog:* rowniez dodaje:* sliczna jestessss!

    ReplyDelete
  11. Dziękuję :)
    Obserwuję i pozdrawiam ^^

    ReplyDelete
  12. I like your post so much! These pictures are really gorgeous, love the D&G dress!
    I’ve just wrote a new post, tell me what do you think about it!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  13. Biżuteria z pokazów Dolce&Gabbana cudo! :) Myślę że warto z każdego troszkę złapać,bardzo mi się podobało że te wiosenne pokazy były takie strasznie kobiece :)

    ReplyDelete
  14. Versace i Chanel chyba są moimi faworytami :))

    ReplyDelete