Skip to main content

"Like a Star- konkurs u olennka17"

Przyszedl czas na kolejny konkurs a ze tematem jest KOSMOS pomyslalam ze to cos dlamnie:) Bardzo lubie zwariowane makijaze wrecz niewyjsciowe, pracy przy wykonaniu bylo duzo nie wiedzialam w ktorym kierunku mam sie udac pomyslow masa. 
Pierw pomyslalam ze zrobie sie na potwora; potem ze wykonam cos chaotycznego i w koncu doszlam do wniosku ze moze bedzie to makijaz spokojny romantyczny takie czyste gwiezdziste niebo:) 
Wszelkie informacje odnosnie konkursu znajdzieice tutaj link jest jeszcze czas na wziecie udzialu.

Zobaczcie sami pokaze Wam dwie propozycje ta chaotyczna i ta delikatna:)))



A teraz wersja nieco spokojniesza:)




Ciekawa jestem ktora wersje Wy byscie wybraly?

Comments

  1. no no... zaszalałaś :D druga wersja mi się bardziej podoba :)

    ReplyDelete
  2. A mam pytanie, gdzie kupujesz cyrkonie jeśli można wiedzieć?

    ReplyDelete
  3. Oba makijaze mi sie bardzo podobaja :) ale chyba ta 2 jak bym miala wybierac :)

    ReplyDelete
  4. wszystkie ciekawe:))

    Przesyłam promyk słońca
    i garść ciepłych, wiosennych pozdrowień...
    Życzę pogodnego, radosnego dnia
    z uśmiechem na buzi,
    oraz mile spędzonego czasu po świętach.

    ReplyDelete
  5. Kurcze obie są cudowne i fenomenalne ale ja jako że lubię mniej to drugą bym wybrała:)ale to niewielka przewaga ;)

    ReplyDelete
  6. Cudne, niebanalne. :)
    Chyba bardziej mi się podoba druga wersja. ;]

    ReplyDelete
  7. wow, oba piękne, ale drugi po prostu cudny

    ReplyDelete
  8. Obie piękne! W tej spokojniejszej nawet wuszłabym do ludzi :)
    Pozdrawiam
    ruda :)

    ReplyDelete
  9. w wersji spokojniejszej oczy podobają mi się bardzo:) jaki to cień?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cien pochodzi z palety sephora, odcien niebieski.

      Delete
  10. Powiem Wam moje kochane ze ja tez wole ta 2 wersje bo ta pierwsza taka szalona ale nie mi przyjdzie wybierac tylko olence:)

    ReplyDelete
  11. życzę powodzenia, masz ogromne szanse bo pięknie malujesz :))

    ReplyDelete
  12. Obie wersje są świetne! :) Trzymam kciuki :)

    ReplyDelete
  13. ten pierwszy makijaż nie bardzo mi się spodobał ;/ ale ten 2 jest przepiętny :)

    ReplyDelete
  14. Super makijaze! Te gwiazdki sa swietne! :))

    ReplyDelete
  15. Druga wersja również mi się bardziej podoba :) Masz talent :)

    ReplyDelete
  16. Spokojniejsza fajniejsza,
    chociaż w tej wersji chaotycznej jedyne co mi nie pasuje to gwiazda na policzku,mogła by być w innym stylu

    nie mniej jednak masz talent, bardzo fajne makijaże :)
    życzę powodzenia w konkursie

    ReplyDelete
  17. zdecydowanie spokojniejszą! jest taka piękna...

    ReplyDelete
  18. sliczne makijaze:D ddruga wersja mi sie bardziej podoba:)
    jednak pierwsza taka sesyjna:):):
    masz przepiekne oczy! jak kot:)

    ReplyDelete
  19. ojejku trudno wybrać!!! i ten i ten jest niesamowity!!! masz wielki talent!!!

    ReplyDelete
  20. I can't speak Polish but I am studying Russian and I heard that Polish is sort of similar to Russian..? Anyway, lovely blog, love the make up, it is so beautiful!

    Love,

    E-L xo

    www.emma-louwagstaff.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. dziękuję :)
    te makijaże są magiczne :*
    dodaję do obserwowania :-)

    ReplyDelete
  22. ten ostatni,dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  23. Przesliczne:)

    ReplyDelete
  24. kochana, pomaluj mnie blagam,pomaluj! :)

    ReplyDelete
  25. Robią wrażenie :)
    Szczególnie numer Pierwszy :DD

    ReplyDelete
  26. ale się napracowałaś :) podziwiam takie osoby jak Ty :)
    dech zapierają Twoje prace :) są śliczne!
    pozdrowionka

    ReplyDelete
  27. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  28. Pewnie, że obserwuję+ dziękuję.
    Trudno wybrać,masz wielki talent!: D
    Ubóstwiam twoje makijaże :D

    ReplyDelete
  29. ale się napracowałaś ;) oba makijaże są cudowne ;))

    ReplyDelete
  30. Podoba mi sie druga wersja. Na pierwsze jest moim zdaniem czegos za duzo.
    Masz talent Mysza!
    Kiss kiss :*

    ReplyDelete
  31. Ta druga wersja zdecydowanie lepsza. Wolę umiar z elegancją, a takie wrażenie odniosłam patrząć na "skromniejszy" makijaż :)

    zapraszam także na swoje blogi :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  32. Druga versja! jest super! Bardzo ladnie z tymi swiecidelkami.

    ReplyDelete
  33. druga, pierwsza jest chaotyczna rzeczywiscie :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.