Tuesday, 10 April 2012

"Like a Star- konkurs u olennka17"

Przyszedl czas na kolejny konkurs a ze tematem jest KOSMOS pomyslalam ze to cos dlamnie:) Bardzo lubie zwariowane makijaze wrecz niewyjsciowe, pracy przy wykonaniu bylo duzo nie wiedzialam w ktorym kierunku mam sie udac pomyslow masa. 
Pierw pomyslalam ze zrobie sie na potwora; potem ze wykonam cos chaotycznego i w koncu doszlam do wniosku ze moze bedzie to makijaz spokojny romantyczny takie czyste gwiezdziste niebo:) 
Wszelkie informacje odnosnie konkursu znajdzieice tutaj link jest jeszcze czas na wziecie udzialu.

Zobaczcie sami pokaze Wam dwie propozycje ta chaotyczna i ta delikatna:)))



A teraz wersja nieco spokojniesza:)




Ciekawa jestem ktora wersje Wy byscie wybraly?

44 comments:

  1. no no... zaszalałaś :D druga wersja mi się bardziej podoba :)

    ReplyDelete
  2. A mam pytanie, gdzie kupujesz cyrkonie jeśli można wiedzieć?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bluzka z ciucholandu i nozyczki:))

      Delete
  3. Oba makijaze mi sie bardzo podobaja :) ale chyba ta 2 jak bym miala wybierac :)

    ReplyDelete
  4. wszystkie ciekawe:))

    Przesyłam promyk słońca
    i garść ciepłych, wiosennych pozdrowień...
    Życzę pogodnego, radosnego dnia
    z uśmiechem na buzi,
    oraz mile spędzonego czasu po świętach.

    ReplyDelete
  5. Kurcze obie są cudowne i fenomenalne ale ja jako że lubię mniej to drugą bym wybrała:)ale to niewielka przewaga ;)

    ReplyDelete
  6. Cudne, niebanalne. :)
    Chyba bardziej mi się podoba druga wersja. ;]

    ReplyDelete
  7. wow, oba piękne, ale drugi po prostu cudny

    ReplyDelete
  8. Obie piękne! W tej spokojniejszej nawet wuszłabym do ludzi :)
    Pozdrawiam
    ruda :)

    ReplyDelete
  9. w wersji spokojniejszej oczy podobają mi się bardzo:) jaki to cień?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cien pochodzi z palety sephora, odcien niebieski.

      Delete
  10. Powiem Wam moje kochane ze ja tez wole ta 2 wersje bo ta pierwsza taka szalona ale nie mi przyjdzie wybierac tylko olence:)

    ReplyDelete
  11. życzę powodzenia, masz ogromne szanse bo pięknie malujesz :))

    ReplyDelete
  12. Obie wersje są świetne! :) Trzymam kciuki :)

    ReplyDelete
  13. ten pierwszy makijaż nie bardzo mi się spodobał ;/ ale ten 2 jest przepiętny :)

    ReplyDelete
  14. Super makijaze! Te gwiazdki sa swietne! :))

    ReplyDelete
  15. Druga wersja również mi się bardziej podoba :) Masz talent :)

    ReplyDelete
  16. Spokojniejsza fajniejsza,
    chociaż w tej wersji chaotycznej jedyne co mi nie pasuje to gwiazda na policzku,mogła by być w innym stylu

    nie mniej jednak masz talent, bardzo fajne makijaże :)
    życzę powodzenia w konkursie

    ReplyDelete
  17. zdecydowanie spokojniejszą! jest taka piękna...

    ReplyDelete
  18. sliczne makijaze:D ddruga wersja mi sie bardziej podoba:)
    jednak pierwsza taka sesyjna:):):
    masz przepiekne oczy! jak kot:)

    ReplyDelete
  19. ojejku trudno wybrać!!! i ten i ten jest niesamowity!!! masz wielki talent!!!

    ReplyDelete
  20. I can't speak Polish but I am studying Russian and I heard that Polish is sort of similar to Russian..? Anyway, lovely blog, love the make up, it is so beautiful!

    Love,

    E-L xo

    www.emma-louwagstaff.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. dziękuję :)
    te makijaże są magiczne :*
    dodaję do obserwowania :-)

    ReplyDelete
  22. ten ostatni,dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  23. kochana, pomaluj mnie blagam,pomaluj! :)

    ReplyDelete
  24. Robią wrażenie :)
    Szczególnie numer Pierwszy :DD

    ReplyDelete
  25. ale się napracowałaś :) podziwiam takie osoby jak Ty :)
    dech zapierają Twoje prace :) są śliczne!
    pozdrowionka

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. Pewnie, że obserwuję+ dziękuję.
    Trudno wybrać,masz wielki talent!: D
    Ubóstwiam twoje makijaże :D

    ReplyDelete
  28. ale się napracowałaś ;) oba makijaże są cudowne ;))

    ReplyDelete
  29. Podoba mi sie druga wersja. Na pierwsze jest moim zdaniem czegos za duzo.
    Masz talent Mysza!
    Kiss kiss :*

    ReplyDelete
  30. Ta druga wersja zdecydowanie lepsza. Wolę umiar z elegancją, a takie wrażenie odniosłam patrząć na "skromniejszy" makijaż :)

    zapraszam także na swoje blogi :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  31. Druga versja! jest super! Bardzo ladnie z tymi swiecidelkami.

    ReplyDelete
  32. druga, pierwsza jest chaotyczna rzeczywiscie :D

    ReplyDelete