Skip to main content

W pogoni za latem

Makijaz ten wykonalam pare dni temu ale ze jako slubny czekal pierwszy w kolejnoci to dzis zamieszczam oto ten;) Nazwalam go w pogoni za latem bo tak juz bym chciala by bylo cieplutko, by mozna bylo wreszcie zrzucic te ubrania i moc dac skorze troche poodychac. Jako ze jeszcze maja nie mamy to chociaz rozmarzylam sie w makijazu i naprawde to dziala od razu poczulam sie jak na plazy z drinkiem w reku:))) on byl moja inspiracja.

 Zdjecia prezentuja sie tak





KOSMETYKI:

* podklad Lasting Perfomance MaxFactor
*puder MaxFactor
*korektor Ivory 303 tradycyjnie MaxFactor
* baza pod cienie UrbanDecay
* brwi podkreslilam cieniem z palety Sephora
*  cienie z palety Manly 01 goraco polecam;)
* eyliner plynny z Rimmela Black
* niewielka ilosc czarnej kredki na dolnej linii rzes Sephora
* mascara Masterpiece MaxFactor
* sztuczne rzesy Active Cosmetics
* branzer niewielka ilosc Gosh 001
* usta pomadka Rimmel 600 Soft Coral

Moj maz osobiscie w tym makijazu sie zakochal a zanacze ze nie lubi wariactwa na oczach. Mam nadzieje ze Wam sie spodoba i ze przekazalam Wam odrobine slonka wakacyjnego.


Pozdrawiam i do nastepnago:**

Comments

  1. świetny! strasznie mi sie podoba :) jest taki słoneczny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzikuje Twoje prace rowniez mi sie podobaja ze wzgledu na ich kolorowosc sa radosne:)

      Delete
  2. Ale genialne oczyska!:)
    Poproszę chociaż garstkę Twoich umiejętności :)

    ReplyDelete
  3. Piękny makijaż :) Podoba mi się takie połączenie kolorów.

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam połączeni tych kolorów, rewelacyjny makijaż :)

    ReplyDelete
  5. Przepiękny.Połączenie kolorów rewelacyjne.zazdroszczę umiejętności. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Wow kochana świetny jeeest! Piękniusio w nim wyglądasz <3;**

    ReplyDelete
  7. Cudownie to zrobiłaś. Masz talent nie ma co :D

    ReplyDelete
  8. Wow naprawdę prześliczny makijaż :)) Fajne połączenie kolorków :)Talent niesamowity :))

    ReplyDelete
  9. chętnie bym się dała tak pomalować ;-)

    ReplyDelete
  10. faktycznie przypomina kolorowego drinka :)

    ReplyDelete
  11. Nie można kochanie chyba jej w sklepie kupić jedynie zamówić z ich strony ;[ :*<3

    ReplyDelete
  12. jAK ZAWSZE STWORZYŁAS COŚ CUDOWNEGO!!!

    ReplyDelete
  13. Śliczny.!
    Zapraszam;
    http://haveadreamm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. O jejku jaki cudny makijaż! Masz niesamowity talent! Aż zatęskniłam za latem :(

    ReplyDelete
  15. jaki przepiękny! prawdziwe dzieło sztuki, naprawdę ;*

    ReplyDelete
  16. cudowny po prostu <3
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  17. Kolejny raz jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zdolności <33

    ReplyDelete
  18. Taki w stylu Regge ;) jestem pod wrażeniem :) śliczny

    ReplyDelete
  19. Świetny blog. Obserwuję licze na to samo.

    ReplyDelete
  20. Jestem pod wielkim wrażeniem twoich umiejętność !!! :) :*
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  21. genialny makijaż! jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności!
    :))
    Pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  22. Wow, cudownie! Jestem zachwycona! Masz niesamowity talent i każdy Twój kolejny post to potwierdza :)

    ReplyDelete
  23. śliczne zdjęcia,świetny blog ! Oczywiście dodaję się do obserwatorów i liczę na to samo. :)
    http://aintbreathe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. łał niesamowity makijaż:D i świetny blog:)

    ReplyDelete
  25. WOW ! RASTA ! : drihanna mogłaby mieć taki makijaż do teledysku "man down"

    ReplyDelete
  26. Jak bajecznie kolorowo :D Tak idealnie Letnio słonecznie Brazylijsko :D

    ReplyDelete
  27. Piękny.!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    ReplyDelete
  28. cieekawe tylko czy bedzie pyszny !:) chętnie porzuce Ci kawałek hehe;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No do tortow to trzeba miec nosa bo pieknie wygladaja tylko a w rzeczywistosci z kijem nie podchodz:))

      Delete
  29. boooski , nigdy takiego nie widzialam

    ReplyDelete
  30. cudowny i swietne polaczenie kolorow ;)

    ReplyDelete
  31. przepiękny! :o bajeczne połączenie kolorów .
    + dodaję do obserwowanych . Zapraszam do mnie.
    [ marikja.bogspot.com ]

    ReplyDelete
  32. wow, to jest wspaniałe. masz talent ja tak nie potrafię

    ReplyDelete
  33. Podziwiam .
    Ja mam problem nawet z robieniem kresek pod oczami :D .
    Makijaż jest poprostu cudowny . ; >>
    Obserwujemy ? ; ]

    ReplyDelete
  34. C U D O W N Y!!
    Szczęka opada, gdy oglądam Twoje prace. Przepiękny!!
    Ps. Otagowałam Cię - zapraszam do zabawy
    pozdrawiam
    ruda

    ReplyDelete
  35. Dziękuję za odwiedziny!
    Strasznie się cieszę, że trafiłam w takie kolorowe miejsce :)
    Makijaże zapierają dech w piersiach! Cudowny dobór kolorów :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  36. jaki piękny makijaż! oczywiście również dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Świetny makijaż. Energia i słońce. To pierwsze skojarzenia związane z tym makijażem.
    Miło jest u Ciebie. Obserwuję :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.