Thursday, 10 May 2012

I dalej KOLOROWO MI:)))

Czesc Sloneczka mamy piatek:)


Tak tak dla niektorych moze to jest koniec tyg a dla niektorych poczatek, ale ja nie o dniach a o makijazu.
Ostatnio moze jak zuwazylyscie zaczelam zabawe kolorami i tak spontanicznie dodaje sobie i lacze coraz to inne barwy. Dodam jeszcze ze te makijaze zagoscily u mnie jako dzienniaki bo dlaczego nie mialoby byc kolorowo, staram sie przelam nude i dobrze sie przy tym bawic.


Moze macie ochote tez zobaczyc cos szalonego w moim wydaniu piszcie w komentarzach jakiego makijazu byscie sobie zyczyly a moze wolicie cos calkiem prostego i efektownego?


KOSMETYKI

* podklad, korektor Rimmel
* puder Inglot
* baza pod cienie zwykly matowy cien z palety Sephora
* cienie paleta Sephora i Sleek
* eyliner w kremie odcien braz ze zlotem Smashbox
* maskara Rimmel
* pomadka NYC
* roz Inglot 



Czekam na Wasze propozycje, dziekuje ze obserwujecie moje malunki
Buziaki

39 comments:

  1. ładnie, tylko chyba na moich oczach by tak ładnie nie wyglądał ten makijaż

    ReplyDelete
  2. O, taki makijaż mogłabym mieć na swoim ślubie. :D

    ReplyDelete
  3. Powinnaś zmienić tytuł bloga z pierwsze kroki w makijażu na profesjonalne kroki w makijażu:) Super malujesz!
    Miłego dnia:))

    ReplyDelete
  4. Oj zazdroszczę tak wprawnej ręki i tak jak któraś już wcześniej napisała malujesz profesjonalnie :-)

    ReplyDelete
  5. oj, ten śliczny ale nie do powtórzenia u mnie, jestem blondynką i bałabym się takich kolorów :)

    ReplyDelete
  6. przepiekny makijaz :)

    na tym zdjeciu, na ktorych lezysz, wygladasz po prosto nieziemsko!

    ReplyDelete
  7. Śliczny makijaż ;) Ja bym chciała zobaczyć taki jakiś romantyczny makijaż ;D

    ReplyDelete
  8. O jacie ♥ ale jesteś śliczna i make-up jest przecudowny ♥ będę tutaj częściej zaglądać bo też się tym interesuję ♥

    ReplyDelete
  9. NAPRAWDE CIEKAWY BLOG BD ZAGLĄDAŁA TU CZESCIEJ OCZYWIŚCIE OBSERWUJE ;)
    ZAPRASZAM DO MNIE MOZE NIE JEST TAK SUPER JAK U CB ALE DOPIERO ZACZYNAM ;)
    POZDRAWIAM ;*

    magicznyswiatfotek.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. drugie zdjęcie jak z reklamy :)
    bardzo ładny makijaż jednak troche nie moje kolory :)

    ReplyDelete
  11. piękny makijaż, a ostatnie zdjęcie jest obłędne!

    ReplyDelete
  12. OMG pięknie! zazwyczaj "noszę" brązy i przydymione oczko ALE TE KOLORY SA CUDOWNE.
    Gdzie mieszkasz kochana ..taki makijaż chcę.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj slonko obecnie w Ie pomieszkuje

      Delete
  13. GENIALNY MAKE UP!!!!!!!!!!!:)

    ReplyDelete
  14. uwielbiam Twoje makijaże! fantastyczne!

    ReplyDelete
  15. Wspaniałe makijaże, bardzo mi siępodobają :)))
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odwiedzinki :)))

    ReplyDelete
  16. masz swietna cere, tylko zzazdroscic! ciekawie dobrane kolory, ale mikijaz chyba dla mnie zbyt wyzywajacy, odwazny. :)

    ReplyDelete
  17. ŚLICZNIE.! OBSERWUJEMY SIE NAWZAJEM.? ZAPRASZAM DO MNIE.!

    ReplyDelete
  18. Hej . Zapraszam na mojego bloga :). Jeśli Ci się podoba to zostań obserwatorem i/lub zostaw komentarz :) . Z góry dziękuję i przepraszam za spam :). nothingtoforce.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Wspaniały :)

    klaudiawieczorek.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Kurcze, świetny makijaż! ;-)))))

    ReplyDelete
  21. Świetny makijaż, chociaż ja lubię połączenie różu i soczystej zieleni :D

    Zapraszam do mnie. Rozdanie z WHO!

    ReplyDelete
  22. jej jaki cudowny makijaż!!:)
    Dziękuję za odwiedziny:)
    również obserwuję!

    ReplyDelete
  23. jej jaki śliczny makijaż:)
    dzięki za odwiedziny, również obserwuję pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  24. świetny blog! naprawdę mi się podoba :)

    ReplyDelete
  25. śliczny makijaż !!! uwielbiam opalizujące cienie <3

    Zapraszam do mnie prowadzę blog o dietach i odchudzaniu.
    Klik

    Dodałam Cię do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  26. Boski!!!!:*:*:*:


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładnie wyglądasz w takim makijażu :)

    ReplyDelete
  28. Świetnie malujesz i tak sobie pomyślałam że może będziesz chciała wziąść udział w konkursie:
    http://marzenabartoszmakijaz.blogspot.com/2012/05/konkurs.html
    Fajne są nagrody do wygrania :)

    ReplyDelete
  29. Jestem zachwycona tym makijażem :)

    ReplyDelete
  30. Oczy jak 5 zł no po prostu rozkosz cudnie to robisz uwielbiam tu zaglądać

    ReplyDelete