Tuesday, 1 May 2012

Jak ozywic pastele - Pastelowo

Witajcie moje kochane blogerki w ten piekny majowy poranek, tak majowy czas leci jak szalony i miesiac za miesiacem ucieka;) 
Dzis przybywam do Was z makijazem w odcieniach pastelowych. Swojego czasu dosc czesto unikalam  stonowanych barw bo nie zachwycaly mnie tak jak te cienie napigmentowane ale pastelowo nie musi oznaczac nudno wiec moj makijaz ozywilam kreseczkami:) Jak wiecie tego sezonu pastele sa trendy w strojach jak i makijazach wiec jak by tak polaczyc i stroj i makijaz to wtedy uzyskamy niesamowita calosc:)
Zobaczcie co wyszlo:)





Makijaz jest banalnie prosty jesli chcecie zobaczyc opis jak go wykonac to piszcie w komentarzach:)

KOSMETYKI

* podklad, korektor Kryolan, puder Inglot
* baza pod cienie Joko
* cienie paleta Sephora
* eyeliner Sephora
* bronzer Rimmel
* maskara MaxFactor
* pomadka z palety Sephora

Zycze Wam sloneczka pieknego majowkowania i milego grilowania zawsze z tym kojarzyl mi sie ten miesiac a jeszcze z rozkwitajacym bzem.

23 comments:

  1. R e w e l a c y j ny makijaż, napatrzeć się nie moge :)

    ReplyDelete
  2. Jejku, kochana, u Ciebie to wszystko mi się podoba, każde połączenie barw, no porostu extra, szkoda że ja nie umiem wytworzyć takich wyrazistych barw w swoich makijażach

    ReplyDelete
  3. Piekny jest lubie taki makijaz :):*** buziaki moja piekna :**

    ReplyDelete
  4. hej!! chcialam Cie poinformowac, ze przenioslam sie na bloga: http://logickillslife.blogspot.com/ , poniewaz na starym nie wyswietlaly sie nowe posty u obserwatorow, takze zapraszam do obserwowania tam ;)

    ReplyDelete
  5. dla mnie do podpatrzenia, na pewno mocno nieudolnie ale praktyka czyni mistrza :)
    śliczny :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładny makijaż, masz prześliczne oczka :)

    ReplyDelete
  7. prześlicznie kochana jak zawsze zresztą;)

    ReplyDelete
  8. Kochane moje piszcie co chcecie zobaczyc na moim blogu jakie makijaze moze porady:P

    ReplyDelete
  9. Każdym Twoim makijażem jestem oczarowana:)
    Idealnie Ci taki make-up pasuje :)

    ReplyDelete
  10. fantastyczny :) kocham takie połączenia delikatności z pazurem :D

    ReplyDelete
  11. przesliczny makijaz:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Bardzo świeży makijaż. :)

    ReplyDelete
  13. Świetny makijaż, masz bardzo gładką cerę, aż pozazdrościć :)

    ReplyDelete
  14. Świetny blog i w ogóle . Tylko jakoś ostatnio nie mogę dodać się do obserwatorów na żadnym blogu . Nie mam pojęcia co się stało -,-

    ReplyDelete
  15. ladna dziewczyna jestes i makijaz sliczny chociaz ja owle ostatnio bardziej delikatny:) zapraszam na nowy wpis :*

    ReplyDelete
  16. świetny makijaż;) masz talent;)

    ReplyDelete
  17. Musze spróbować zmalować się tak

    ReplyDelete