Thursday, 31 May 2012

Makijaz w kolorach lata



Czesc kochani:)


Klimat letni wkrada sie do naszych nastrojow, serc i szaf :)
My kobiety witamy go dziewczecym letnim makijazem. Zobaczcie jak krok po kroku wykonac makijaz  w barwach lata.


STEP:

 * w zewnetrzny kacik oka nanosimy kolor ciemnej brzoskwini
* pod luk brwiowy dajemy zlocisty cien ale moze byc jasny bezowy
* w kacik wewnetrzny oczu nakladamy cien w odcieniu pudrowego rozu
* na dolna powieke nakladamy ciemno niebieski cien delikatnie rozcierajac go (by granice cienia nie byly widoczne)
* w kaciku dolnym wewnetrznej powieki aplikujemy zielony cien w kolorze swiezej trawy
* na gornej powiece malujemy kreske linerem
* mozemy dokleic sztuczne rzesy by nadac wyrazistosci badz kilka kepek w celu zageszczenia rzes.

A tym razem dawno obiecany Wam tutorial pt. Makijaz w barwach lata


Zapraszam do ogladania filmu.













Uzyte kosmetyki:


Twarz:


* podklad, korektor Rimmel
* puder Inglot 
* bronzer Rimmel 


Oczy:


* baza pod cienie UrbanDecay 
* cienie paleta Sephora 
* maskara MaxFactor 
* liner Rimmel i eyliner w kremie Sephora


Usta:


* blyszczyk Gosh 








Kochani przepraszam Was ze az tyle mi zeszlo z filmikiem, jesli to wstretne chorubsko odejdzie bedzie ich wiecej i moze w lepszej wersji.
Dajcie znac w komentarzach czy sie Wam podoba makijaz:) 
Makijaz jest naprawde prosty i szybki 


Buziaki:*

55 comments:

  1. Ja ty to robisz, ze jestes taka promienna? Piekny makijaz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. moze to to swiatlo z ktorym sporo kombinuje

      Delete
  2. ponawiam pytanie annavictoria... jak ty to robisz?
    no i masz piękny kolor tęczówki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda ze mnie teraz nie widzicie bez makijazu:)

      Delete
  3. przepiękny makijaż! chciałabym umieć tak malować oko ;)

    ReplyDelete
  4. cudnie:*ale chyba bym tak nie umiala...

    ReplyDelete
  5. super, cudowne masz kolczyki :)

    ReplyDelete
  6. Pięknie, taki kolorowa, ja jednak nie przesadzony... Ja to w nim bez obaw bym na popołudniowa kawkę na plażę bym poszła :D

    ReplyDelete
  7. dziękuję Kochana , Ty również ...masz przepiękne oczy <3 a wizaż tylko to piękno wydobywa ...bardzo fajne zestawienie kolorystyczne

    ReplyDelete
  8. Cudowny makijaż !!! Wyglądasz pięknie jak zawsze :) Ile ja bym dała żeby tak malować :)))

    ReplyDelete
  9. wydaje się , że to proste ale Twoje dzieło, boję się, że nie do powtórzenia :)

    ReplyDelete
  10. Dziekuje bardzo za tak mily komentarz :)

    Podobaja mi się Twoje makijaże :)

    ReplyDelete
  11. Mojemu facetowi też ten zapach Palmersa nie podchodzi. Marudzi, ale puki co nie odstawie bo zwyczajnie działa :)
    Według mnie ta szczotka wcale nie jest magiczna :) Fajna, spisuje się, nie oddam nikomu ale bez rewelacji. Najbardziej podoba mi się w niej chyba to zamknięcie i poręczność :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. czyli cos z tym zapachem jest :p ale dzialac dziala:)

      Delete
  12. Carpe diem, dokładnie:) dzięki za komentarz

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam ten efekt, kontrastujący dół z pomalowaną powiekę. Ślicznie w Twoim wydaniu!
    http://www.fashionable.com.pl/

    ReplyDelete
  14. sama chciałabym umieć tak pięknie się malować! cudownie :)

    ReplyDelete
  15. piekny makijaz, slicznie podbija kolor Twoich oczu, bardzo mi sie podoba:)

    ReplyDelete
  16. piękne kolory, rozświetlają twarz - wszystko super współgra :-)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. genialne kolory! ja niestety nie mam takiego talentu :(

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. Piękne kolory... masz talent :)

    ReplyDelete
  20. świetny makijaż:) mogłabys dodać notkę o twoich ulubionych sprawdzonych korektorach? szukam jakiegoś fajnego najlepiej rozswietlającego na lato:)

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam takie kolorowe makijaże :)

    ReplyDelete
  22. śliczny jest!
    szkoda że ja nie umiem malować:)

    ReplyDelete
  23. Śliczny. <33
    Taki wakacyjny :)
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  24. oj tak : ) zdecydownie potrzebuję pomysłów na letni makijaż : ) a co do włosów dziękuję + pbserwuję : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. genialnie Ci towyszlo na blond lepiej to wyglada

      Delete
  25. Super to wyszło : ))
    Dzięki wielkie , ja też obserwuję : ))

    ReplyDelete
  26. Napatrzeć się nie mogę;)) Śliczny makijaż! I oczywiście dodaję Twój blog do obserwowanych, nie mam pojęcia dlaczego tak późno na niego wpadłam, hehe ;)) Buziaki ;))

    ReplyDelete
  27. Kochana pięknie od razu widać że jesteś w tym dobra. Gratulacje i oby tak dalej

    ReplyDelete
  28. ale masz ładną buźkę :p :)

    ReplyDelete
  29. Przepiękny makijaż, Twoja twarz promienieje;) Również obserwuję;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cholera, błąd mi wyskakuje:( Ale wrócę później i zaobserwuję;)

      Delete
  30. Świetna kolorystyka, super Ci to wyszło:-)

    ReplyDelete
  31. Bardzo ładny. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  32. wyglądasz przepięknie ;)

    ReplyDelete
  33. Makijaż powalił mnie po prostu na kolana! Autentycznie jest rewelacyjny i są to totalnie moje kolory :)!

    ReplyDelete
  34. Masz talent do pięknych makijaży pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  35. Oczywiście subskrybuje twój kanał Sowka81. Masz ogromny talent nagrywaj filmiki super to wychodzi

    ReplyDelete
  36. Kurcze świetne makijaże :D:D:D dodaję do obserwowanych i chętnie będę zaglądać :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  37. I was going to ask if yu have a Youtube channel, I guess you do XD. I'm subscribed!
    xoxo
    http://shinigami-u-openingmymind.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  38. Śliczny ten make up. delikatny a zarazem wyrazisty.
    Świetnie rzęsy dobrałaś, czy to sa kępki??

    ReplyDelete