Wednesday, 23 May 2012

MAKIJAZ W STYLU HIPPIE

Witajcie 

Oto przedstawiam Wam makijaz wykonany w stylu hippie.
Ogolnie inspiracji nie bylo ale gdy dodawalam na oku kolejne barwy to stwierdzilam ze pojdzie on raczej w takim a nie innym kierunku. Makijaz taki idealnie nadaje sie dla pan z rudymi wlosami ale i tez dla brunetek;) Niesety nie mam stepu ani filmiku z tego wzgledu ze byl to czysty spontan ale wiadomosc radosna jest taka ze jeden filmik z pewnym lookiem juz czeka w kolejnosci dla Was wiec mysle ze kolejny wpis bedzie calkiem inny:)

A to moj powstaly HIPPIE na oczach:) 


                 KOSMETYKI:

*podklad,puder,korektor Rimmel
* baza pod cienie UrbanDecay
* cienie paleta Manly 
* eyliner zielen i blekit paleta Sephora
* roz w kolorze brzoskwini Inglot 
* maskara MaxFactor
* pomadka Kryolan


A czy Wy znacie taki styl i o nim pamietacie bo wydaje mi sie ze przy tych trendach jakie stawia nam swiat mody Hippie stoi na uboczu a moze sie myle...
Zreszta wydaje mi sie ze najbardziej beda sie orjenotowac kobietki prowadzace bloga modowego:) co w trawie piszczy.

52 comments:

  1. jakiego podkładu z Rimmela używasz?:) super makijaż:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Match Perfection 100 Ivory
      Dziekuje za komentarz

      Delete
  2. świetny makijaż i szkoda że stepu nie ma

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nie ma bo jak pisalam to byl czysty spontan mial byc normalny look a przerodzil sie w cos takiego:)

      Delete
  3. piękny, taki wiosenny makijaż ;)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny makijaz !! :) Jak go zobaczyłam to takie kolory papugi.. :) fajnie !! :)

    ReplyDelete
  5. wyrazisty i pięknie wykonany :)

    ReplyDelete
  6. jest niesamowity. Przy nim nawet tęczówka wygląda na tęczowa =)

    ReplyDelete
  7. ja się cały czas zastanawiam, kiedy Ciebie porwie jakiś producent filmowy albo zacna firma kosmetyczna do pracy u siebie :)
    genialniy !!!

    ReplyDelete
  8. Tak kochana paznokcie są moje dłuuugo zapuszczane i dużą zasługę ma w tym odżywka z eveline sos :)
    Piękny makijaż pomysłowy bardzo :)

    ReplyDelete
  9. Super wiosenne kolorki :))

    ReplyDelete
  10. Kochana!! Wszystko jest iodealne a Ty taka śliczna!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje oj i przypomnialas mi o konkursie wiesz jakim;)

      Delete
  11. Śliczny :) podoba mi się taka opaska też :)

    ReplyDelete
  12. nie moje kolory, ale tobie i tak wszystko pasuje :)

    ReplyDelete
  13. mmm< 33
    mam do cb taką propozycję ;i następnych notkach polecimy blogi , czyli ze ja polecę twój a ty mój ok.? daj znać w komentarzach pod nową moją notką.!

    ReplyDelete
  14. Genialnie ci to wyszło,masz talent ;D

    ReplyDelete
  15. kolory są szalone! a raczej ich połączenie :)
    a hippie faktycznie jakoś nie w sezonie tego roku :)

    ReplyDelete
  16. piękny! pasuje Ci takie połączenie kolorów ;-)

    ReplyDelete
  17. Dziękuję za odwiedziny :)
    Piękny blog

    ReplyDelete
  18. śliczny makijaż, piękne kolory!!! całość bardzo fajna

    ReplyDelete
  19. Wow ! Śliczne zapraszam do mnie
    grzechotkolorowychmuszelek.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Hippie wraca do łask, coraz częściej na wieszakach w klepach pojawiają się takie motywy :)
    Twój makijaż jest piękny, zresztą nie da się ukryć, że masz boskie oczy! *.*

    ReplyDelete
  21. śliczny makijaż:) uwielbiam takie kolory:))

    ReplyDelete
  22. piękny makijaz....na wiosnę idealny..i kojarzy mi sie z tymi kwiatkami co hippiski miały na sukienkach:) extra:)

    ReplyDelete
  23. piękny makijaż i śliczne oczy !!:))obseerwujemy ?:) ja juz obserwuje :)!

    ReplyDelete
  24. Swietne kolorki kusisz zacząć dawac porady jak to zrobić

    ReplyDelete
  25. Pięknie umalowane oczy! Uwielbiam takie tęczowe makijaże!
    http://www.fashionable.com.pl/

    ReplyDelete
  26. oo jaki świetny make up . Bardzo mnie się podoba. Uwielbiam styl hippie, ale niestety takiego makijażu nie umiałabym przygotować. A szkoda bo świetnie uzupełniałby stylizację :) Wielki plus za talent, bo ewidentnie go posiadasz:) Pozdrawiam i życzę dalszego rozwoju w te dziedzinie :)

    ReplyDelete
  27. śliczna jesteś :* Makijaż świetny.

    dzięki za obserwowanie również się dodaję. ;)

    ReplyDelete
  28. super dobrałaś kolory!!! a ta opaska na głowie na prawdę dodaje Ci hippie style

    ReplyDelete
  29. Świetny makijaż ! Chciałabym umieć taki wykonać :)
    + obserwuję ^^
    Pozdrawiam ;]

    ReplyDelete
  30. Jaki cudowny Makijaż ! :)
    pozdrawiam, xoxo

    ReplyDelete
  31. wow przepiękny makijaż *.* masz talent wielki

    ReplyDelete
  32. śliczny ten make up! przypomina mi troche kolorowa papuge i hawajskie klimaty mmmm.... :)
    lecz to zapalenie ucha, bo ono grozne bywa!

    ReplyDelete
  33. Bardzo Ci ładnie w tych kolorach :)

    ReplyDelete
  34. Uwielbiam taki styl i pomarańczowy kolor! Dla mnie to strzał w dziesiątkę!

    ReplyDelete
  35. Jesteś niesamowicie fotogeniczna :) uwielbiam Twoje makijaże są po prostu genialne!!!

    ReplyDelete