Thursday, 17 May 2012

ROMANTYCZNO-WIECZOROWY

WITAJCIE

Piatek! piatek! moje skarby:] Pewnie niektore z Was maja juz jakies plany na piatkowy wieczor bo to przeciez jakby nie patrzac poczatek weekendu:)))Moze podzielicie sie nimi ze mna ciekawa jestem ile osob poprostu wybierze domowe zacisze;)


Makijaz ten wykonalam  co prawda w swietle dziennym ale jak najabrdziej polecam go na wieczor; przy niewielkich trikach smialo mozna paradowac w nim w ciagu dnia poprostu eyeliner odstawiamy na bok; delikatnym blyszczykiem badz pomadka podkreslamy usta a by nie bylo tak juz nijako to mozemy zagescic sobie nasze rzeski rysujac cieniutka kreske nad owa linia rzes to dziala; ale o kreskach opowiem Wam w innym poscie jesli tylko macie ochote takowy zobaczyc:)

Wiem ze czekacie na obiecywany Wam tutorial wiec by jakos Wam sie zrewanzowac przygotowalam krotki step owego makijazu; nie lubie takiej formy ale wciaz zbieram sie z kreceniem filmow i zebrac  nie moge:} jak sobie pomysle ile potrzeba wkladu to.... Ok nie przedluzajmy.

Podklad,puder, korektor oraz baze pod cienie mam juz nalozona... 

W celu powiekszenia stepu kliknijcie na zdjecie :)


STEP1

* luk brwiowy podkreslilam wczesniej cieniem bezowym, w wewnetrznym kaciku oka ruchomej powieki aplikuje cien w kolorze brudnego zlota z domieszka srebra i brazu z firmy Essence nr 02 Let s Get Twisted

STEP2

* na srodkowa czesc ruchomej powieki nakladam nieco ciemniejszy cien z paletki Nakeed 2 w kolorze brazu 

STEP3

* zewnetrzny kacik ruchomej powieki modeluje mocnym odcieniem brazu rowniez pochodzacym z paletki Nakeed 2 cieniem tym wychodze delikatnie nad zalamanie powieki. Teraz rozcieram granice miedzy cieniami szerokim pedzlem.

STEP4

* zewnetrzna czesc dolnej powieki pokrywam uprzednim mocnym odcieniem brazu ( patrz. tym samym co w step3) a wewnetrzny kacik dolnej powieki rozswietlam delikatnie jasnym zlotem sypkim cieniem z 8 stock Micabella

STEP5

* na gornej powiece eylinerem w kremie w odcieniu zgnilej zieleni ze Smashbox rysuje kreske lekko unoszaca sie ku gorze ale nie wychodzaca za zewnetrzny kacik, kreska podkreslam rowniez dolna zewnetrzna powierzchnie oka tak do polowy oraz pociagam eylinerem linie wodna w ten sposob wydobywamy teczowke oka:)

STEP6

* tuszujemy rzesy mozemy dokleic kilka kepek albo calosciowe rzesy by nadac nieco romantycznosci, charakteru 

* kosci policzkowe podkreslilam rozem z Essence nr 01 Swirlpool a usta pomadka z NYC 435 Tender Blush


I GOTOWE 
(kazda z Was moze znalesc tanszy zamiennik cieni Nakeed)


A CALOSC PREZENTUJE SIE TAK




Mam nadzieje ze ktoras z Was skorzysta z takiego looka goraco polecam :)

32 comments:

  1. Bardzo ładnie tak wieczorowo a jakby to powiedzieć a nienachalnie i każdemu się spodoba :) ♥

    ReplyDelete
  2. cuuudo!!!





    i jeżeli mogę to zapraszam na moje pierwsze rozdanie:):):)
    http://easystylee.blogspot.com/2012/05/rozdanie-otwarte.html

    ReplyDelete
  3. bardzo fajnie, tylko szkoda że ten step by step słabo widać...
    A co do weekendu to ja własnei siedzę w pracy jak na szpilkach i czekam godz. 15 :) niah niah hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kliknij na zdjecia stepu i Ci sie powiekszy wtedy wszystko lepiej widac

      Delete
  4. super fajnie podoba się

    Dzień dobry „dziś”!
    Powiedz, co tym razem przyniesiesz znów mi?
    Jakie asy masz w rękawie?
    Jaką twarz mi dziś pokażesz?
    Odpowiedz” Dniu” - co szkodzi Ci …
    Witam i pozdrawiam milutko,
    życząc samych cudownych przeżyć…

    ReplyDelete
  5. I znów genialny makijaż♥ nic nie mówić tylko podziwiać ;))

    ReplyDelete
  6. śliczny elegancki i bardzo subtelny :)

    ReplyDelete
  7. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=405163302861395&set=a.405162369528155.97030.194338060610588&type=3&theater Zapraszam do klikania Lubie to!! Bardzo proszę o głosy w konkursie!

    ReplyDelete
  8. Dzisiaj próbowałam zrobić jeden z twoich makijaży i co wyszło MASAKRA jak człowiek nie ma talentu to nic nie pomorze. Ale nie poddaje się będę ćwiczyć dalej a teraz mam na czym bo mikołaj przychodzi nawet wiosną

    ReplyDelete
  9. podoba mi się, ale sama nie dałabym rady go zrobić :)

    ReplyDelete
  10. O wow, przepiękny... Ja nie umiem się posługiwać cieniami :/ jakaś niewybitna jestem w tym kierunku

    ReplyDelete
  11. Makijaż oczu w kolorze ziemi:) Pięknie to wygląda, sama mam podobne cienie i kredki, więc też czasem sobie taki nakładam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miało być w kolorach żywiołu ziemi, o to chodzi ;D

      Delete
  12. Bardzo lubi stepy, dla mnie sieroty makijażowej to manna z nieba:)

    ReplyDelete
  13. so interesting post!!
    follow you!if you want check out my blog!

    ReplyDelete
  14. Cudownie wyglądasz w brązach ;D

    ReplyDelete
  15. Bardzo mi się podoba taki makijaż oka. I jak dla mnie w takiej postaci i na dzień się nadaje

    ReplyDelete
  16. Hej, niedawno zmieniłam adres bloga z gooddamnmoment na http://madame-chocolate.blogspot.com/

    Zapraszam na nowy, odmieniony blog! ;D

    ReplyDelete
  17. bardzo ładnie! podoba mi się:)

    ReplyDelete
  18. Swietny makijaż:) ale jak dla mnoie zaz jasny jak na wieczorowy:) może za niedługo dodam zdjęcie mojego makijażu wieczorowego:)
    a tak w ogóle to śliczna jesteś:))
    Obserwujemy:)

    ReplyDelete
  19. jak dla mnie w sam raz na wieczorowe wyjście ;)

    ReplyDelete
  20. pięknie się komponuje z kolorem oczu

    ReplyDelete
  21. KOBIETO MASZ TALENT :)) ja chce taki make up:) strasznie podoba mi się ten:)

    ReplyDelete
  22. Przepiękny makijaż. Podkreśla Twój kolor oczu.

    ReplyDelete