Monday, 11 June 2012

EURO 2012 - MAKIJAZ





Czesc kochani:)

Euro rozpoczelo sie na dobre i jest doslownie wszedzie co blog makijazowy i urodowy mozna zauwazyc nasza barwna flage bialo czerwona na powiekach; ustach :)
Makijaz ten wykonalam duzo wczesniej i powiem Wam ze nie wiedzialam czy umieszczac go na blogu czy tez dac sobie spokoj bo ja taka kibicka to juz nie jestem mecz obejrzalam i na tym poprzestalo.

Polska co prawda grac jeszcze bedzie wiec moze ktores z Was makijaz sie przyda nie trzeba tu nic specjalnego jak 2 kolory cienia bialy i czerwony no i wyobraznia.
Niestety mozecie smialo strzelac wemnie bo nie ma filmu i stepu ale wynagrodze Wam to w nastepnych postach. Przygotowalam juz makijaz randkowy....

Glownie do wykonania tego makijazu uzylam palety z Manly i kredki bialej z Rimmela.
Oczywiscie podklad, puder, korektor to juz nie magia dla Was bo ja wciaz mecze albo MaxFactor albo Rimmel choc powiem Wam ze mnie korci kupic cos innego:)


A oto moje Euro 2012 oczywiscie POLSKA








A wy moi drodzy czy tez szalejecie tak na punkcie Euro 2012 czy juz macie go poprostu dosc:)
Ja skwituje to tak niech wygra najlepszy pilka nozna to tez sztuka;)

56 comments:

  1. podpisuję się pod Twoim podsumowaniem euro-niech wygra najlepszy ;-) a make up bardzo fajny na mecz :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja także sie podpisuje:) świetnie dopracowany makijaż:)

      Delete
  2. piękny make up ♥♥♥ tak jest niech wygra najlepszy ♥

    ReplyDelete
  3. Ależ patriotycznie:)
    Bardzo ciekawie wyszedł, bo także brwi są 'narodowe', fajny pomysł!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raz mozna sobie poszalec choc przyznam szczerze ze takiego wariactwa nie widzialam na 11 listopada jak teraz:))) nawet na boze cialo ludzie flagi polskie powywieszli niz pobozne;)

      Delete
  4. Ja absolutnie szaleję, i nawet zaczęłam piłkę lubić ^^

    ReplyDelete
  5. Fajny pomysł:D podoba mi się :D

    ReplyDelete
  6. Woow, ale extra :D
    Zapraszam do mnie :P

    ReplyDelete
  7. Fajnie to wygląda :)
    Ja na Euro zrobiłam sobie biało-czerwone paznokcie :)

    ReplyDelete
  8. świetny pomysł :) jeden z lepszych, które do tej pory widziałam. Ja się piłką nie interesuję i cały czas żyję obok tego całego Euro.

    ReplyDelete
  9. Super makijaż :) I super, zmieniłaś wygląd bloga! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przykro mi, na razie nie mogę nic o nich powiedzieć, jeszcze nie malowałam nimi paznokci, ponieważ chcę dokończyć kurację, z odżywką EVELINE. Jedynie pomalowałam sobie nim jeden paznokieć, aby sprawdzić jak się prezentuje i jakoś szału nie ma, dziwnie w sumie sie go nakładało, troszkę smużył. No ale tak jak mówiłam, to tylko jeden paznokieć, także nie mówię naradzie nic, zobaczymy później. :)

      Delete
  10. Replies
    1. heh juz wiem ze to nie moje barwy na oczach ale czego sie nie robi dla naszych:)

      Delete
  11. Świetny makijaż!!! Brwi są MEGA!!!! i oczka mi się podobają :)))

    ReplyDelete
  12. piekny makijaz!!!!! och czekam juz na ten obiecany randkowy:) buziaki pa

    ReplyDelete
  13. Super, nawet brwi są patriotyczne;)

    ReplyDelete
  14. No co tu pisac? Jak zwykle slicznie

    ReplyDelete
  15. Fantastyczny efekt.. i jeszcze te brwi :))

    ReplyDelete
  16. super to wygląda :)
    pięknie C ten makijaż wyszedł !

    ReplyDelete
  17. Ten makijaż jest genialny!!! A zdjęcia przepiękne ;) szkoda, ze nie kibicuje bo pewnie bym go odwzorowala na sobie ;)
    kaja z http://kaja29.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. wow! talenciara!
    cudowny po prostu, chyba też muszę coś zmalować bo te wasze makijaże na Euro fajnie się reprezentują!

    ReplyDelete
  19. super! muszę pomyśleć o czymś podobnym na jutrzejszy mecz!

    ReplyDelete
  20. odnośnie odżywki do paznokci eveline z diamentem lub 8w1, to dzięki niej mam wreszcie dłuuuuugie pazurki, nie rozdwajają się i nie łamią, bo jeszcze miesiąc temu mogłam sobie tylko pomarzyć o ładnych paznokciach

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja Rimmela mecze efekty delikatne wiec nie ma bata zakupie eveline i zobaczymy

      Delete
  21. Popieram kreatywnych. Bardzo fajny blog. Jak chciałbyś obejrzeć coś o modzie zapraszam do mnie
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Co tu dużo mówic jak zawsze rewelacyjnie ! :)

    ReplyDelete
  23. Jestes niesamowita! patriotycznego makijazu w barwach polskich nigdy nie widzialam, bo nie jest latwo operowac czerwonym na oku. Przejzyscie, swiezo i bardzo orginalnie :)

    ReplyDelete
  24. Jak szaleć to szaleć po całości, w makijażu również! :D

    ReplyDelete
  25. no pięknie Ci to wyszło Kochana :) mnie się bardzo podoba !

    ReplyDelete
  26. piekny, patriotyczny makijaz :) masz bardzo fajnego bloga, tym chetniej bede go obserwowala, ze w dziedzinie wizazu jestem kompletne zero, bede miala okazje cos podpatrzec, czegos sie nauczyc,
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  27. Genialny makijaż, trzymajmy kciuki dzisiaj za naszych :)

    ReplyDelete
  28. Miałaś świetny pomysł na ten makijaż:) prezentuje się znakomicie

    ReplyDelete
  29. Very nice blog.
    The posts are interesting. I found many ideas.
    Well done!
    If you'd like to see changes in my blog or my facebook fanpage.
    Kisses from Italy! :-*

    Habanero Handmade

    BLOG: http://habanerohandmade.blogspot.it

    FANPAGE FACEBOOK: https://www.facebook.com/pages/Habanero-Handmade-Fanpage/119842804790054

    ReplyDelete
  30. łohohohoho dzisiaj sie tak maznę na Polska Rosja :>

    ReplyDelete
  31. bu, ja tak mało wymyślnie farbką do twarzy - flaga na policzku - do boju! do boju! POLSKA!

    ReplyDelete
  32. Ko ko ko ko ko ko
    Euro SPOKO!
    heh
    Fajnie!
    Pozdrawiam!
    http://afterjanis.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. widze ze kilmaty te kazdemu sie udzielily ko ko ko ko Euro... wpada w ucho:)))

      Delete
  33. Ach ach czytałam Twój post i nasi strzelili gola! Jeee :-)

    Serdecznie zapraszam do mnie na rozdanie

    ReplyDelete
  34. Oh wow! Those eyes are insane! I love it so much! I really like your blog, it would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits and more :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    ReplyDelete
  35. Replies
    1. ja wiem ze Ty 18 mialas slonce:)

      Delete
  36. bardzo mi się podoba. ja jeszcze nie miałam okazji do zrobienia takiego patriotycznego make-up'u - ale dzisiaj to się stało :P może wrzucę na bloga!
    efekt uboczny tego make-up'u u mnie - pobita paletka Curacao
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  37. Ja tego podkładu z kobo raczej nie nałożyłabym na całą twarz bo byłoby to strasznie czasochłonne :PP Ziajkę pokochałam stosunkowo niedawno i nie zamierzam jej jak na razie zdradzać z niczym innym :D a lakiery Golden Rose mają raz lepsze raz gorsze chwile :PP

    ReplyDelete
  38. pojechałaś z tym makijażem hehe, ekstra!

    kochana podaj mi swój e-mail abym mogła wysłać Ci to zaproszenie do pinterest :)

    ReplyDelete
  39. jesteś genialna:) !! naprawdę ekstra make up:)
    Pozdrawiam
    Stylish!

    ReplyDelete
  40. o jeny ale świetny efekt!!! Kochana jesteś mistrzynią jak dla mnie!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje. Slonce jakbys zobaczyla inne makijaze na eruro szybko zmienilabys o moim zdanie;)

      Delete