Thursday, 21 June 2012

MAKIJAZ INSPIROWANY PTAKIEK PAPUGA - ARTYSTYCZNY


Czesc Kochani 

Dzis zawitam do Was z kolejnym ptakiem ktorym sie zainspirowalam a mianowicie papuga. Jedna z Was rzucila mi takie wyzwanie i co prawda mialam dylemat bo sa to ptaki bardzo barwne ale pokombinowalam i wyszlo cos takiego...
Makijaz jest jak najbardziej nie wyjsciowy;) lecz wkrotce zawitam dla Was z czyms bardziej przyjaznym :) moze macie ochote na jakies wieczorowe makijaze? piszcie co byscie chcialy zobaczyc...... jestem ciekawa waszych propozycji czy wolicie ta serie niewyjsciowa moze?

Kosmetyki jakimi wykonalam makijaz to paletka Manly o ktorej Wam juz wspomnialam i cienie z Urban Decay.
Ok nie przedluzam....






I tym akcentem makijazowym zycze Wam kochani milego dnia, nie wiem jak u Was ale u mnie pada i pada:) 
Tym razem juz odezwe sie z Polski postaram sie zagladac do Was jak mi czas pozwoli same wiecie jak to jest rodzina, leniuchowanie; wreszcie wyczekiwany urlop nadchodzi wiec biegne pakowac sie i do nastepnego.....
xxxBuziaki :***xxx

66 comments:

  1. śliczny makijaż, zresztą jak zawsze:) ja bym chciała makijaż wieczorowy pasujący do jasnej sukienki, takiej ecru lub łososiowej:)

    ReplyDelete
  2. Jedna z perla tez mozna pracowac i uzyskac super efekt.

    ReplyDelete
  3. Wow, no powiem ci, że poradziłaś sobie z tym wyzwaniem znakomicie! ;) Masz ogromny talent! ;)
    Pozdrawiam kochana! ;)
    Mnie interesuje makijaż z kolorem kiwi jeśli taki posiadasz na normalne wyjście ;)

    ReplyDelete
  4. Suuuuper i makijaz i caly ten blog, dzis nie mialam czasu przejrzec calego ale jeszcze tu wroce. Dziekuje za dodanie mnie do obserwowanych ;)

    ReplyDelete
  5. papuzko papuzko powiem ci cos na uszko;-)nie bede oryginalna...JAK ZWYKLE CUDNIE. ALE TY MASZ TALENT KOCHANA

    ReplyDelete
  6. Piękna z ciebie papużka :P
    Oj i życzę ci udanych wakacji i dożo, dożo leniuchowania :)

    ReplyDelete
  7. no po prostu przepięknie;) Masz talent dziewczyno;*

    ReplyDelete
  8. Very nice :)

    http://lajune16.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wow, zazdroszczę umiejętności! :) Makijaż jest rewelacyjny!

    ReplyDelete
  10. Pierwsze, co pomyślałam to "o kurde". Świetny, piękny, precyzyjny makijaż. Mega zazdroszczę takiego talentu, zwłaszcza, że mam dwie lewe łapki:)

    Co do kawiorowych paznokci. Owszem, będą się sypać i haczyć, ale to raczej mani na jakieś większe wyjście, jednodniowy kaprys, co nie zmienia faktu, że są piękne:)

    ReplyDelete
  11. Jej to niesamowite co robisz ze zwykłymi kosmetykami.

    A może zrobiłabyś jakiś mroczniejszy makijaż ? ;3

    ReplyDelete
  12. Twoje oczy to istne szaleństwo...jeszcze w takich kolorach... powinni pokazywac je w przeróżniastych magazynach...!! nie mysląłaś o tym?? :)
    Makijaz jest boski :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piszesz, ze nie wyjściowy makijaż.... a ja myślę, że wyjściowy jak najbardziej, np na bal sylwestrowy!! ot co :)
      A jakby było bez tych dodatkowych domalowanych pór/rzęs to myślę, że na wieczorne wyjście z do klubu jak najbardziej wyjsiowo :)

      Delete
    2. milo mi ze tak myslisz ale naprawde sa lepsze odemnie juz nie bede wymieniac nazw blogow i kanalow:)

      Delete
  13. jejciu jak masz talent :)
    cudownie :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    ReplyDelete
  14. Wiem ,że to już nudne ;-) ale świetny makijaż ,oj jak ja Ci zazdroszczę :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma czaego kochana moje makijaze to takie bazgrolki jak patrze na inne prace dziewczyn z bloga to rece opadaja i nie tylko :)

      Delete
  15. normalnie jestem zachwycona! przepiękny makijaż :)

    ReplyDelete
  16. przepiekny makijaż czekam na więcej a teraz wypoczywaj w Polsce i miłego urlopu:-)

    ReplyDelete
  17. cudowny!
    kolczyki<3 też zamierzam je kupić ;P
    zdolna jesteś !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostatnio piora kupuje jakis szal ptakowy mnie opetal:p

      Delete
  18. hi dear :) I want to invitate you and your follower at the giveaway on my blog :) this is the link :D http://www.beautifulinmyway.com/2012/06/my-oasap-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  19. ps: your make up is really fantastic <3

    ReplyDelete
  20. Twoje makijaże są super!:) Masz talent!

    ReplyDelete
  21. Twoje makijaże są cudowne kochana ♥♥

    ReplyDelete
  22. Cudowny,jak zwykle jestem pod wrazeniem

    ReplyDelete
  23. I znów makijaż perfekcyjny :))

    ReplyDelete
  24. Cudowny makijaż:) Jednak wersja tukana podoba mi się bardziej :) Chciałabym zobaczyć więcej makijaży zainspirowanych ptakami.:)

    Tak jak napisałaś u mnie, kreska nie każdemu pasuje i ja myślę, że zaliczam się do grona tych osób.
    Obserwuję i zapraszam częściej:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. beda beda ptaki szykuje pawia tylko musze czas znalesc:p

      Delete
  25. świetny makijaż:)masz talent<3

    ReplyDelete
  26. Mnie się tęcza skojarzyła :) Wspaniały makijaż.

    ReplyDelete
  27. az nie mogę się napatrzeć

    ReplyDelete
  28. Makijaż przepiękny ;) i kolczyki też... możesz zdradzić gdzie kupiłaś ?
    Kaja z http://kaja29.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. no kochana, bardzo efektownie i pięknie!

    ReplyDelete
  30. Jesteś genialna! Uwielbiam ten makijaż:)

    ReplyDelete
  31. http://sanalsha.blogspot.com/ zapraszam :)

    ReplyDelete
  32. łaa świetny makijaż! Ale ładne kolczyki :D

    ReplyDelete
  33. Piękny robi ogromne wrażenie!

    ReplyDelete
  34. O matko ! Nawet nie wiesz jak ja Ci zazdroszczę tego talentu, wyglądasz ślicznie :) !!!
    Zapraszam do mnie na ciekawą notkę o pastelowych ubraniach, dowiesz się gdzie i za ile możesz je kupić :)

    ReplyDelete
  35. kolorowy i śliczny makijaż!
    kolczyki zabójcze - chce takie!

    ReplyDelete
  36. wow, jestem pod wrażeniem pomysłu i perfekcji wykonania! świetny makijaż :)

    ReplyDelete
  37. jeeej, genialny makijaż♡ dodajemy?

    ReplyDelete
  38. Makijaże robisz piękne, ale dlaczego tak wygładzasz twarz? :(

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  39. zapraszam na mojego bloga o mojej drodze na Harvard.

    www.mywaytoharvard.blogspot.com

    p.s. ładna z Ciebie dziewczyna;)

    ReplyDelete
  40. piekny ci wyszedl normalnie jestem w szoku :D cuuuudo :P

    ReplyDelete
  41. Wow, piekne te makijaze.... ptasie :)

    A moglabys zaproponowac cos efektownego i eleganckiego, ale np. do pracy, na rozmowe o prace itp.?

    ReplyDelete
  42. Cudowny makijaż! :D
    Czy ja wiem, czy taki niewyjściowy? Zależy co kto lubi, ale myślę że znalazłyby się osoby, które by się tak pomalowały na imprezę ;)

    ReplyDelete
  43. przepiękny makijaż:) jak będę miała czas może pożyczę sobie pomysł:)

    ReplyDelete
  44. amazing make-up! i loooooove it :)

    visit my blog? http://raellarina.blogspot.com/
    and if you like it, feel free to click that follow button pretty! ^^

    ReplyDelete
  45. Cudne makijaże robisz:)Ja takich pięknych niestety nie umiem;)Dziękuje za obserwację,i ja też z chęcią Ciebie dodaję do OBS:)

    Pozdrawiam Cieplutko.

    ReplyDelete
  46. Prawdziwe arcydzieło!!! To co robisz jest cudowne!!!!!!!!

    ReplyDelete
  47. nie mogę oderwać od Cb wzrku :) prześliczny makijaż :) odwaliłąś kawał dobrej rooboty :)

    ReplyDelete
  48. cudowny! nie mogę się napatrzeć ! ;)

    ReplyDelete