Monday, 25 June 2012

MAKIJAZ WENECKI


Czesc Kochani

Ostatnio malo mnie tu niz wiecej a to za sprawa urlopu jaki odbywam w Pl, wiem ze to nie Wyspy Kanaryjskie ale gdy rok przebywa sie gdzie indziej to wszystko takie fajne sie wydaje i ta pogoda boska:)
Czasu brak na cokolwiek ale odkopalam prace - makijaz ktory wykonalam ladne pare dni temu; myslalam ze nie bede go tu umieszczac bo nie jest to look wyjsciowy ale :))) pomyslalam sobie ze jestem Wam to winna moja nieobecnosc:) 
Zobaczcie i ocencie wkrotce zapraszam na cos bardziej przyjaznego dla oka:)





Makijaz wykonalam moja ostatnio ulubiona paleta Manly i Urban Decay. 
Podklad, puder, korektor tradycyjnie MaxFactor blyszczyk Sephora

Buziaki Kochani i do nastepnego.
Mam nadzieje, ze znajde wiecej czasu na malowanie ale leniuchowanie jest tak boskie ze nawet pedzle nie chce sie brac w dlon;)

42 comments:

  1. Ulalala! Robi wrażenie :)

    ReplyDelete
  2. nie wyjściowy, ale i tak świetny. odpoczywaj i korzystaj z pogody. ja też zazwyczaj spędzam urlopy w Polsce :D tęskni się, to się nie chce nigdzie jeździć

    ReplyDelete
  3. robi wrażenie! piękny :)

    ReplyDelete
  4. piękny makijaż, idealny do zdjęć ;))

    ReplyDelete
  5. cudny
    zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  6. czemu nie wyjściowy?jakby pozbył się tego dołu to wyjściowy jak ta lala ;-)kochana wypoczywaj, wrócisz to nadrobisz :-)

    ReplyDelete
  7. Cudowny makujaż!!! Zazdroszczę talentu :))) wyglądasz niesamowicie!!!

    ReplyDelete
  8. mi się podoba to to na dole :) skojarzyło mi się z koronką :D

    ReplyDelete
  9. Świetny jest, z koronka mi się kojarzy.

    ReplyDelete
  10. Bardzo kreatywny makijaż. Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  11. makijaż oka jak marzenie :) jestem zauroczona <3


    troszkę razio bardzo ciemny podkład w porównaniu do kolorytu szyi :o to zdjęcia tak wyszły?

    ReplyDelete
  12. ło, ho , ho zaszalałaś widzę!
    genialne wykonanie!
    jestem pod wrażeniem!

    ReplyDelete
  13. ale makijaż, faktycznie weneckie klimaty :)

    ReplyDelete
  14. Jestem mega zdolna :) genialnie!

    ReplyDelete
  15. Ja tez wow, lubie makijaze i ogladam na roznych bogach ale ty dziewczyno jestes bardzo orginalna :) cudo!

    ReplyDelete
  16. piekny a nawet zjawiskowo - piekny ---- robisz takie cuda ze slow mi juz brak:)))))))

    ReplyDelete
  17. wow naprawde kreatywny makijaz
    swietny !!

    jesli mozesz zaobserwuj mojego bloga
    to dla mnie duzo znaczy
    http://anniewayfashion.blogspot.com
    bede wdzieczna

    ReplyDelete
  18. Jaki Ty masz niespodziwany talent ! :)

    ReplyDelete
  19. kochana jaki Ty masz talent :)
    normalnie leże na pleckach z kopytkami w górze jestem tak pwalona :)
    achhh jak Ci zazdroszcze :)
    buziaczki
    zapraszma do siebie bedzi emi bardzo miło :)

    ReplyDelete
  20. Efekt świetny,jednak ja wolę minimalizm ;)

    ReplyDelete
  21. Śliczny:)Zazdroszczę talentu,Twoje makijaże są niesamowite:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  22. jaki precyzyjny... ahh:) ja nie umiem tak...:( ciesz sie urlopem my poczekamy:)

    ReplyDelete
  23. Bardzo ciekawy.
    Udanego wypoczynku!

    ReplyDelete
  24. Ślicznie to wygląda ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*

    ReplyDelete
  25. Może i niewyjściowy ale wygląda nieziemsko! :)

    ReplyDelete
  26. ze ja predzej Ciebie nie znalazlam ;/ od dzis ostro obserwuje :D pieknie malujesz

    ReplyDelete
  27. a ja nie moge poradzic sobie ze zwykła kreską a ty robisz takie cuda;-) Jak zwykle rewelacja!

    ReplyDelete