Friday, 6 July 2012

KOLOROWE SMOKY


Witajcie moi Kochani

Ufff jak goraco i grzmiaco :/
Pogoda wymarzona a jednak zbyt duszno nawet wiatrak nie pomaga. Ostatnio bardzo zaniedbalam  bloga ale wkrotce powrot do rzeczywistosci; juz dzis po malu sie pakuje i wracam do Ie.
Tym czasem dodaje makijaz pt. kolorowe smoky; niektorzy z Was mieli mozliwosc  go zobaczyc a jesli sa osoby ktore go nie widzialy to jest okazja by popatrzec;)
Kochani w mojej glowie znajduje sie mnostwo pomyslow na kolejne makijaze ktore pojawia sie wkrotce; zostancie zemna :)






Tym razem do uslyszenia z Ie :) i milego wekeendu
A i strasznie sie spalilam na tym slonku skora oj zaczyna schodzic :/
Znacie jakies sposoby na zatrzymanie opalenizny?

45 comments:

  1. Super makijaż, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. ale cudny makijaż ♥ i piękna bransoletka :D

    ReplyDelete
  3. piękny ten Twój smoky, podoba mi się :)

    ReplyDelete
  4. ajć jaki śliczny makijaż!!! szkoda że nie ma go krok po kroku :( Mam nowe paleki sleeka to bym go wypróbowała :)))

    ReplyDelete
  5. świetny makijaż. Kurczaki! ale mi się podoba no! :) Bardzo Ci pasuje takie połączenie kolorków. aaale, przecież ładnemu we wszystkim ładnie! :)

    ReplyDelete
  6. ślicznie, tak kolorowo, w sam raz na letnie wieczory

    ReplyDelete
  7. wow brak słów, jak zwykle zresztą:) przepiękny make up!

    ReplyDelete
  8. bajkowo , slicznie , cudownie.... ech mega zdolniacha jestes:))

    ReplyDelete
  9. pięknie, świetnie dobrane kolorki :)

    ReplyDelete
  10. Mój blog znajduje się teraz tutaj: http://kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady.blogspot.com/
    Teraz proszę Cię o zaobserwowanie mojego nowego bloga, a z obserwacji starego (http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/), który zostanie usunięty , możesz się usunąć.
    Proszę o spełnienie mojej prośby jeżeli chcesz być nadal ze mną w kontakcie i nadal czytać moje posty :) Ja tego pragnę, dlatego tak o to proszę :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo trafilas w moje kolory tym makijazem :) jutro moze sprobuje odtworzyc

    ReplyDelete
  12. Jak zwykle BOSKI makijaż ! ;D

    ReplyDelete
  13. Cudownie! bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  14. Świetnie dobrane kolory . ; D


    Zapraszam na bloga ,mam nadzieje ze ie odwdzięczysz i równiez skomentujesz fomozyja.blogspot.com .

    ReplyDelete
  15. piękny:) jateż się spiekłam strasznie:( narazie używam sorai po opalaniu zobaczymy czy skóra będzie schodzić:)

    ReplyDelete
  16. Jesteś bardzo utalentowana;)

    ReplyDelete
  17. Przepięknie Ci w takiej kolorowej wariacji :) Coż za roztarcie... <3
    buzka :*

    ReplyDelete
  18. uwielbiam takie połaczenia kolorów! śliczny!

    ReplyDelete
  19. Bardzo ładne połączenie kolorków :) Super.

    ReplyDelete
  20. Posiadasz niekwestionowany talent w tej dziedzinie!:)
    Kolory są rewelacyjne:)
    Obserwuje+ zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  21. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Masz niesłychany talent! Od razu dodałam do obserwowanych! Będę tu często zaglądać! ;)) Miło by mi było gdybyś do mnie wpadła, zalukała i dodaa do obserwowanych! ;)
    http://www.coconutrendy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. ja wygladam w takim makijazu jak debil, nawet nie probuje sie tak umalowac ;] ale tu wyglada to fajnie


    zapraszam do siebie rowniez na www.fancyicon.blogspot.com wstawiam rowniez duzo inspiracji ;]

    ReplyDelete
  23. bardzo lubię takie kolory :-)
    super!

    ReplyDelete
  24. Cudowny makijaż! Ślicznie. Pozdrawiam, Optymistyczna

    ReplyDelete
  25. Cudowny makijaż :0 Jaki masz aparat do robienia zdjęć? :)

    ReplyDelete
  26. Oj tak duszno .... Mnie zaczyna już męczyć ta pogoda no ale cóż jak by padało to pewnie też bym narzekała hiii.... Bardzo ładny makijaż;)))

    ReplyDelete
  27. Hej,śliczny ten makijaż i bardzo ciekawy blog!!!;)

    Zapraszamy na nasz również makijażowy blog : http://makijazponaszemu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Piękny makijaż, świetne cieniowanie kolorków ;) Bajka...

    ReplyDelete
  29. prześliczny makijaż:) piękną masz buzię

    ReplyDelete
  30. Piękne kolorki! Makijaż niesamowity, naprawdę przepiękny!

    ReplyDelete
  31. Przepiekny makijaż !! Zajmujesz się wizażem zawodowo?? Jeśli nie to powinnaś zacząć :) Dodaję do obserwowanych !!

    ReplyDelete
  32. Na poparzenie okładanie się plasterkami cytryny
    Makijaż jak zawsze bajeczny tylko znów brakuje mi u ciebie uśmiechu

    ReplyDelete
  33. pięknie! Świetne połączenie kolorów.

    ReplyDelete
  34. Fajny blog ! ;)
    zapraszam do mnie można obserwować ;))
    xkarolek.blogspot.com
    obserwuję ;)

    ReplyDelete
  35. śliczny make up:)) ja tez się spiekłam a używałam filtrów avene, nikomu juz nie mozna ufac:/

    pozdrawiam:))
    http://msabhati.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  36. GENIALNY. uwielbiam te kolory...

    ReplyDelete