Tuesday, 7 August 2012

A MOZE BY TAK FIOLET I CZERN?


Czesc Kochani 

Dzis makijaz gdzie glownym dominujacym kolorem jest fiolet.
Nie wiem naprawde co mnie naszlo by ten kolor polaczyc z czernia ale kombinowac lubie i powstalo cos takiego:) 
Makijaz nie jest makijazem wyjsciowym a raczej takim nieco dla sesji albo na jakas szalona niepowtarzalna impreze.







KOSMETYKI:

Twarz:
* podklad Lancome Teint Idole Ultra 24 h 
* puder Vichy 
*  korektor Lancome
* roz Inglot Face Blush

Oczy:
* odcien fioletu Mac, cien czarny UrbanDecay
* eyeliner Mac Pure Show
* eyeliner czarny w kremie Sephora
* maskara Lancome Hypnose
* sztuczne rzesy Mac

Usta:
* pomadka Lancome Rouge In Love

Jesli lubicie czasem makijaze niebanalne, niecodzienne sesyjne to zachecam do wykonania wlasnie takiej fioleto - czerni :) 

Buzka:*

32 comments:

  1. Cudowny :* Uwielbiam te Twoje makijaże zdolniacho :))

    ReplyDelete
  2. Bardzo dużo koronkowej pracy, ale jaki efekt :)

    ReplyDelete
  3. Przeuwielbiam Twoje makijaże!! a każdym razem mnie zaskakujesz- pozytywnie!!! świetne oczko- jak zawsze idealnie :)))

    ReplyDelete
  4. świetny do patrzenia na niego lub na sesje :)

    ReplyDelete
  5. hehe odważny :D taki trochę barbiowy.ale fajny :)

    ReplyDelete
  6. Piękne masz te makijaże :D Tylko ja mam takie coś ,że jak się pomaluję kredką na dole to od razy mi oczy łzawią i wogóle wygladam jak czarownica nie pasuje to do moich oczu :( kredka nie :/
    Jedynie może bym wykąbinowała jakieś cienie na dół...
    Super !

    ReplyDelete
  7. jak zwykle przepiękny, choć dla mnie tym razem ciut za dużo różu, :)

    ReplyDelete
  8. Rewelacyjny !!! Ale też i bardzo odważny :) Piękna z Ciebie kobieta !

    ReplyDelete
  9. cudo,cudo i jeszcze raz cudo;)

    ReplyDelete
  10. Super Ci to wyszło ;) bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  11. Makijaż jak zwykle bardzo inspirujacy i śliczny pozdrawiam i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  12. Jak zawsze bosko i jak zawsze podziwiam Twoje zdolności! <3

    ReplyDelete
  13. świetny aż słów barkue idealny na sesję:) jak ty zostawiasz to puste miejsce między kreskami w zewnętrznym kąciku nigdy mi się to ie udaje albo sie rozmazuje albo coś osypuje i beznadziejnie to wygląda:/

    ReplyDelete
  14. piękny makijaż, naprawdę zachwycający ;)
    dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie ;]

    ReplyDelete
  15. Po 1: obłędny wygląd bloga. Nagłówek jest bardzo przyciągający!
    Po 2: świetny makijaż. ;O Z chęcią zmalowałabym taki na imprezę sylwestrową. :D

    ReplyDelete
  16. uwielbiam Twojego bloga! masz cudne te makijaże! dodaję Cię z przyjemnością do obserwowanych :)

    http://paattyyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Bardzo pomysłowy makijaż i świetny efekt!

    ReplyDelete
  18. O łał! Mega drama look - lubię to! <3

    ReplyDelete