Skip to main content

CLEARASIL W WALCE Z NIEDOSKONALOSCIAMI


Jakis czas temu pisalam Wam o tym jak moja cera nie moze poradzic sobie z pewnymi osobnikami ja to zwie wypryskami. 
Wyprsyki, zaskorniki pojawily sie jak grom z jasnego nieba i zmusily by podjac pewne dzialania obronne.
Probowalam wszystkiego i peelingi, maseczki oczyszczajace; zmienilam krem; przestalam uzywac podkladu ale problem wcale nie znikal.
Przypomnialam sobie o pewnym produkcie mianowicie toniku firmy Clearasil ktory uzywalam bardzo ale to bardzo dawno temu i krotko bo nigdy nie bylo potrzeby. Tonik znalazlam w drogerii a obok niego na polce stal pojemniczek a w nim platki kosmetyczne nawilzone odpowiednim skladnikiem. Platkow nie mialam i zakupilam z ciekawosci a tonik darowalam sobie. 
I nie zaluje tej decyzji :) 
Cena produktu to 7e okolo 20-25 zl



Oczyszczajace platki na wagry odbudowaly pory ulatwiajac substancja czynnym penetracje do ich wnetrza i dzialanie antybakteryjne. Sa nasaczone specjalnym plynem  ( uwielbiam ten plyn nadaje mojej skorze taki zimny i swiezy powiew ), ktory nie tylko usuwa istniejace wagry, ale rowniez skutecznie zapobiega powstawaniu nowych. 
Widzialam zmiany na cerze juz po pierwszym uzyciu, zaden tonik i mleczko czegos takiego nie zdzialaly.
Choc moja kuracja wciaz trwa poprawa cery i jej stan sa naprawde widoczne.
Co jest jeszcze fajnego w platkach to to ze ich powierzchnia jest lekko chropowata a przy tym zapewnia naszej skorze delikatny masaz ( uwielbiam ten moment moglabym tak oczyszczac moja twarz przez caly dzien ).


Goraco polecam Clearasil dla tych co maja problemy z niedoskonalosciami.

Minus moze byc taki ze u niektorych osob Clearasil nie zadzialal, wysuszyl skore albo nasilil objawy uwazam ze powinnismy byc ostrozni w doborze takich preparatow:)

Moja walka wciaz trwa stad i makijazy mniej i ogolnie duzo duzo pracy ktorej nie lubie :)

A Wy znacie Clearasil- lubicie ? 


Comments

  1. Tez ostatnio dodalam post o ich produkcie :)

    ReplyDelete
  2. oo nie znałam wcześniej ;)

    ReplyDelete
  3. Czym są nasączone te płatki? Bo aż mi trudno uwierzyć, że efekty widać po pierwszym zastosowaniu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A widac bynajmniej u mnie; napewno wypryski za pierwszym razem nie zniknely ot tak bo byly Zaden Produkt nie zdziala tego (i bylabym glupcem takie farmazony pisac) , nie wiem czy dobrze przeczytalas posta napisalam cyt Widzialam zmiany na cerze juz po pierwszym uzyciu a to moze wiele znaczyc: twarz wygladala promienniej i moglabym taki pisac ale po co...

      Delete
  4. kiedy ja ostatnio tą firmę widziałam? muszę na allegro poszukać, bo chętnie bym te płatki kupiła :)

    ReplyDelete
  5. nigdy nie mialam ... bardzo ciekawa ta recenzja - lubie czytac o takich nowinkach bo dla mnie ten produkt to zupelna nowosc:)pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Miałam te płatki kiedyś, twarz mnie po nich okropnie szczypała i pojawiło się wysuszenie... Dobrze,że Tobie pasują:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No dla mnie sa zbawieniem, czytalam ze u niektorych osob wlasnie pojaily sie problemy z wysuszeniem; wystapily krostki ;/ ja to zawsze mowie nie wszystko co dla nas dobre dobre dla kazdego :)

      Delete
  7. lubię kosmetyki oczyszczające w takiej postaci, dla mnie są wygodne i takie przyjazne w stosowaniu :)

    ReplyDelete
  8. Obawiam się, że z powodu posiadania suchej skóry, te płatki mogłyby tylko nasilić problem, ale jeśli Ty jesteś z nich zadowolona, to cieszy mnie to, ponieważ to Tobie miały przede wszystkim pomóc

    Miłego piątku

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak to sie mowi nie dla kazdego platki sa przeznaczone z wiekszym problemem i jak Ty piszesz sucha skora wolalabym wybrac sie do dermatologa ;)

      Delete
  9. Boje się takich silnych produktów, juz jeden zrobił mi "kuku" na twarzy :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. podaj nazwe moze uratujesz tym nie jedna z nas:)

      Delete
  10. Nie słyszałam jeszcze o produktach tej firmy, ale ten produkt jest naprawdę interesujący :)

    ReplyDelete
  11. Nie słyszałam o tym jeszcze ;)

    ReplyDelete
  12. o... może wypróbuję bo też mam z tym ostatnio małe kłopoty

    ReplyDelete
  13. Ja też o tym nie słyszałam, ale na szczęście od kilku lat mam spokój z trądzikiem. Faktycznie trzeba uważać na preparaty tego typu, bo skóra może stać się podrażniona i wysuszona. Sama idea produktu bardzo ciekawa.

    ReplyDelete
  14. Kurcze skoro może wysuszać to nie dla mnie, ciągle szukam ideału do walki z trądzikiem ;p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Recenzja kosmetykow NYC

Czesc kochani:)
Dzis dla Was mam recenzje kosmetykow firmy NYC ( pomadek, rozu, cieni i lakieru )
Wszystkie te produkty ktore wymienilam podbily moje serce :)
Kim jest fima NYC? New York Colorjest znana amerykanska marka kosmetykow stworzona przez koncern zarzadzajacy takimi markami jak Sally Hansen czy Coty. Od lat wprowadza na rynek innowacyjne produkty do makijazu. 

Pomadka Nyc 435jest bardzo delikatna , swietnie nawilza usta, dobrze sie utrzymuje (max do 6 godz). Latwa w uzyciu, napigmentowana; gwarantuje dlugotrwaly polysk; ultra bogaty kolor.


z lewej str Smooch a z prawej tender Blush



Formula pomadek oparta jest na czystych olejkach roslinnych.   * posiadaja bardzo lekka kremowa konsystencje, ktora nie obciaza ust.  * sa gladkie i zabespieczaja przed negatywnym dzialaniem czynnikow zewnetrznych
Cena pomadek do 12 zl mozna je znalesc na allegro.pl nie wiem czy sa dostepne w drogeriach.

407 Smooch

 435 Tender Blush



Roz do policzkow w szmince Blushable Creme Stick (Plaza Pink)
jestem …

ORGANIX, NOURISHING COCONUT MILK ANTI - BREAKAGE SERUM

Dzis chcialam Wam pokazac (kosmetyczno - wlosowego ulubienca) Coconut Milk Anti-Breakage Serum ORGANIX



co ma nam do przekazania producent:Czyste, organiczne mleczko kokosowe oraz proteiny bialka kurzego polaczone z nieobciazajacym wlosow olejkiem kokosowym dzialaja odzywczo i nawilzajaco nadajac wlosom elastycznosc.
Nieobciazajaca formula pomaga w odbudowaniu zniszczonych wlosow, zregenerowaniu koncowek, oraz zapobiega puszeniu. Unikalne polaczenie olejku kokosowego, jedwabiu oraz keratyny wzmacnia i uelastycznia wlosy chroniac je przed lamaniem.



Moja opinia: Nigdy nie bylam przekonana do produktow bez splukiwania, ale gdy wlosy wolaja pomocy, sa zniszczone farbowaniem badz innymi czynnikami, siegam po doslownie wszystko. Jak zobaczylam coconut milk na sklepowej polce mysle sobie musze go miec. Uwielbiam zapach kokosa i wszystko co sie z tym cudownym orzechem wiaze a slowo organix samo mowi za siebie.
Juz na wstepie wizualnie przekonana wrocilam do domu i postanowilam przetestowac ten mal…

Glam smoky eye