Saturday, 25 August 2012

CO KRYJE GLEBIA MORSKA





Czesc Kochani 

Dzis przychodze z makijazem bardziej morskim nieco zwarjowanym:) 
Ogladajac ostatnio pewnien program przyrodniczy o morskiej krainie zauroczona kolorami widokami postanowilam swtorzyc ot takie cos.
Nie bede sie dzis rozpisywac ale zobaczcie i ocencie sami.
Kosmetyki jakie uzylam do makijazu to glownie czern - UrbanDecay, turkus - Mac, zielono zloty cien z drobinkami - Micabella, eyeliner na linii wodnej - Sephora; usta pociagnelam pomadka z Kryolan policzki potraktowalam bronzerem i wytuszowalam rzesy maskara z Lancome:)








Ostatnimi czasy nie wykonuje za duzo makijazy gdyz moja cera walczy z wypryskami i wciaz szukam zlotego srodka czyzby to starosc :) wybaczcie mi.
Zycze Wam udanego wekandu :*
Pozdrawiam Karolina

20 comments:

  1. Tropikalnie :) ale wykonanie perfect!

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie Ci wyszło :) Widzę, że wzorujesz się na Katosu. U mnie chyba od niej zaczął się cały mój makijaż ;)

    ReplyDelete
  3. cudnie to wygląda, jak zawsze jestem pod wrażeniem pięknej gry kolorów :)

    ReplyDelete
  4. Kolorystyka bardzo mi się podoba :0 Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. zajebiaszczy:) wydobywa głębię spojrzenia:)) ja też teraz mam problem ze skórą:( też ograniczam malowanie( na szczeście mam pare notek w zapasie na czarną godzinę:)

    ReplyDelete
  6. rewelacja! Twoje makijaże są niesamowite!

    ReplyDelete
  7. bardzo pomysłowo, cudownie wygląda ;)

    ReplyDelete
  8. Cudowny makijaż :)
    Ja na twojej twarzy nie widzę ani 1 wypryska !! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh bo je ukrylam ale lepiej bedzie jak male osobniki zgladze niz zakryje ;)

      Delete
  9. cudowny makijaż kochana ♥♥ kocham takie kolory :)

    ReplyDelete
  10. makijaż jest super!Ale jeżeli mogę coś powiedzieć, to zdecydowanie za bardzo retuszujesz zdjęcia i nie wygląda to dobrze, za duży blur i troche dziwnie to wygląda. Mam nadzieję,że nie obrazisz się za to, po prostu uważam że makijaże świetnie robisz ale to rozmycie na twarzy i wygładzenie strasznie zaburza odbiór zdjęcia.

    ReplyDelete
  11. Przejrzałam Twoje makijaże i jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu:)

    Zostaję u Ciebie na dłużej i obserwuję:)

    ReplyDelete
  12. Twój make up jest czarujący ! nie masz pojęcie jak bardzo zazdroszczę Ci talentu:)

    ReplyDelete
  13. OMG!!! Prawdziwe dzieło sztuki!!!!! wyglądasz bajecznie :)))

    ReplyDelete