Monday, 13 August 2012

DELIKATNE NEONY NA OKU

Hej Kochani 


Przygotowalam dla Was tym razem makijaz neonowy. 
Jak dobrze wiemy neony tego lata byla i sa wciaz na topie, chetnie je laczymy z nieco stonowanymi barwami jak i tymi zwariowanymi. Czemu wiec nie zrobic makijazu ktory jest jak najbardziej trendy i wspaniale wpasuje sie w ten klimat, a nie ma to jak kolory na oku gdy pogoda byle jaka :) dla mnie sa jak terapia ale wiem ze niektorzy bronia sie przed nimi dwoma rekoma;)

A tak nie o makijazu to jakis czas temu zaczelam terapie dla mojej cery tzn. nieco ja oszczedzam nie uzywam podkladu i musze dobrac odpowiedni krem bo cos moja skora odprawia. Czy wy tez tak macie czasem? pojawiaja sie drobne krostki a ja nigdy ale to nigdy nie mialam problemu z wypryskami. Mozecie mi cos doradzic moze jakis peeling no juz sama nie wiem co ;/





KOSMETYKI 

TWARZ
* podklad, puder, korektor MaxFactor 
* bronzer Mac 
* bronzer z drobinkami na kosciach policzkowych Catrice

OCZY
* baza pod cienie Joko
* cienie neony paleta Manly braz, bez UrbanDecay
* eyeliner Rimmel
* maskara Hypnose Lancome
* kredka  Rimmel 071 White
* kredka na linii wodnej NYX

USTA
* pomadka Rimmel 206 Nude Pink

Makijaz mysle ze jest propozycja makijazu koktajlowego jak najbardziej letniego, ja go potraktowalam jak nieco odwazny dzienniak:) ale nie do pracy a na kawe z przyjaciolka:) 

Do nastepnego...

32 comments:

  1. Właśnie kojarzy mi się z latem :))
    Bardzo optymistyczny makijaż :)

    ReplyDelete
  2. super wygląda :) Ja bym w takim chodziła na co dzien :)

    ReplyDelete
  3. róż przepiękny ale nie tylko róż bo cały makijaż cudowny jak zawsze zresztą;)

    ReplyDelete
  4. Wow robi pozytywne wrażenie ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładny makijaż:) Jako dzienny również się nadaje;) Ja bym się odważyła;)

    ReplyDelete
  6. Może peeling z sorai z kwasem salicylowym, lub morelowy ?
    Na te wypryski krostki :)
    Maseczka z glinki zielonej oczyszczająca ja mam z Bielendy akurat , i cos do nawilżania micelarny plyn i dobry krem :) Firmy Uriage są fajne lecz trochę kosztują , albo z Iwostinu ...
    A teraz gorąca pocisz się i pory sie zapychają więc odłoż podkład ja mialam ze jak dlugo stosowalam moja cera gorsza byla, i bez podkladu bylam "szara"
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. A makijaż cudny !
    Byłam ostatnio w Inglocie mieli neonowy różowy cień do powiek mega był :D

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładny :) Lubię Cię w takich kolorowych makijażach :)

    ReplyDelete
  9. cudowny:) jestem najbarniej na tak:) troszke bym ścieła kreseczke w wewnetrznej części oka i byłoby git:)

    ReplyDelete
  10. O proszę! Bardzo pasuje do Ciebie taki intensywny róż :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo mi się podoba ten makijaż! A zwłaszcza ta seksowna kreska na dole!

    ReplyDelete
  12. na kawę z przyjaciółką jak najbardziej!

    ReplyDelete
  13. sliczny makijaz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  14. Bardzo neonowo...Co do peelingu to ja polecam peeling różowy z Isane, ale UWAGA, mimo że jest napisane Sensible, to jest to niezly zdzieracz, z lżejszym peelingów to polecam żel-peeling be beauty z Biedrony.

    ReplyDelete
  15. Super! Kocham neonowe kolorki :) Sama pełno makijaży z nimi robiłam :) SUPER!

    ReplyDelete
  16. Bardzo ciekawy makijaż :) Kolory bardzo w moim guście :)

    ReplyDelete
  17. Piękne kolory i wykonanie!
    Zapraszamy do nas stylishblogstory.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Odważne i za razem piękne kolory na Twojej powiece :) Podoba mi się! Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  19. świetny makijaż!!! jejku nawet nie wiem co ci doradzić, ja nie używam nigdy podkładu ani pudru, ale wiem że moja psiapsiółka używa jakiegoś peelingu z Avonu- i jest bardzo zadowolona :)))

    ReplyDelete
  20. śliczny taki pozytywny ♥♥

    ReplyDelete
  21. mnie nie skleja ale ja kładę na bazę z Delii ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumie a bez bazy by sie nie dalo? zreszta co oczekiwac po takiej cenie kiedys kochalam sie w bell za blyszczyki:)

      Delete
  22. Piękny makijaż! <3
    zapraszam do mnie na cosmicdays.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    ReplyDelete