Skip to main content

DELIKATNE NEONY NA OKU

Hej Kochani 


Przygotowalam dla Was tym razem makijaz neonowy. 
Jak dobrze wiemy neony tego lata byla i sa wciaz na topie, chetnie je laczymy z nieco stonowanymi barwami jak i tymi zwariowanymi. Czemu wiec nie zrobic makijazu ktory jest jak najbardziej trendy i wspaniale wpasuje sie w ten klimat, a nie ma to jak kolory na oku gdy pogoda byle jaka :) dla mnie sa jak terapia ale wiem ze niektorzy bronia sie przed nimi dwoma rekoma;)

A tak nie o makijazu to jakis czas temu zaczelam terapie dla mojej cery tzn. nieco ja oszczedzam nie uzywam podkladu i musze dobrac odpowiedni krem bo cos moja skora odprawia. Czy wy tez tak macie czasem? pojawiaja sie drobne krostki a ja nigdy ale to nigdy nie mialam problemu z wypryskami. Mozecie mi cos doradzic moze jakis peeling no juz sama nie wiem co ;/





KOSMETYKI 

TWARZ
* podklad, puder, korektor MaxFactor 
* bronzer Mac 
* bronzer z drobinkami na kosciach policzkowych Catrice

OCZY
* baza pod cienie Joko
* cienie neony paleta Manly braz, bez UrbanDecay
* eyeliner Rimmel
* maskara Hypnose Lancome
* kredka  Rimmel 071 White
* kredka na linii wodnej NYX

USTA
* pomadka Rimmel 206 Nude Pink

Makijaz mysle ze jest propozycja makijazu koktajlowego jak najbardziej letniego, ja go potraktowalam jak nieco odwazny dzienniak:) ale nie do pracy a na kawe z przyjaciolka:) 

Do nastepnego...

Comments

  1. Właśnie kojarzy mi się z latem :))
    Bardzo optymistyczny makijaż :)

    ReplyDelete
  2. super wygląda :) Ja bym w takim chodziła na co dzien :)

    ReplyDelete
  3. róż przepiękny ale nie tylko róż bo cały makijaż cudowny jak zawsze zresztą;)

    ReplyDelete
  4. Wow robi pozytywne wrażenie ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładny makijaż:) Jako dzienny również się nadaje;) Ja bym się odważyła;)

    ReplyDelete
  6. Może peeling z sorai z kwasem salicylowym, lub morelowy ?
    Na te wypryski krostki :)
    Maseczka z glinki zielonej oczyszczająca ja mam z Bielendy akurat , i cos do nawilżania micelarny plyn i dobry krem :) Firmy Uriage są fajne lecz trochę kosztują , albo z Iwostinu ...
    A teraz gorąca pocisz się i pory sie zapychają więc odłoż podkład ja mialam ze jak dlugo stosowalam moja cera gorsza byla, i bez podkladu bylam "szara"
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. A makijaż cudny !
    Byłam ostatnio w Inglocie mieli neonowy różowy cień do powiek mega był :D

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładny :) Lubię Cię w takich kolorowych makijażach :)

    ReplyDelete
  9. cudowny:) jestem najbarniej na tak:) troszke bym ścieła kreseczke w wewnetrznej części oka i byłoby git:)

    ReplyDelete
  10. O proszę! Bardzo pasuje do Ciebie taki intensywny róż :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo mi się podoba ten makijaż! A zwłaszcza ta seksowna kreska na dole!

    ReplyDelete
  12. na kawę z przyjaciółką jak najbardziej!

    ReplyDelete
  13. sliczny makijaz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  14. Bardzo neonowo...Co do peelingu to ja polecam peeling różowy z Isane, ale UWAGA, mimo że jest napisane Sensible, to jest to niezly zdzieracz, z lżejszym peelingów to polecam żel-peeling be beauty z Biedrony.

    ReplyDelete
  15. Super! Kocham neonowe kolorki :) Sama pełno makijaży z nimi robiłam :) SUPER!

    ReplyDelete
  16. Bardzo ciekawy makijaż :) Kolory bardzo w moim guście :)

    ReplyDelete
  17. Piękne kolory i wykonanie!
    Zapraszamy do nas stylishblogstory.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Odważne i za razem piękne kolory na Twojej powiece :) Podoba mi się! Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  19. świetny makijaż!!! jejku nawet nie wiem co ci doradzić, ja nie używam nigdy podkładu ani pudru, ale wiem że moja psiapsiółka używa jakiegoś peelingu z Avonu- i jest bardzo zadowolona :)))

    ReplyDelete
  20. śliczny taki pozytywny ♥♥

    ReplyDelete
  21. mnie nie skleja ale ja kładę na bazę z Delii ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumie a bez bazy by sie nie dalo? zreszta co oczekiwac po takiej cenie kiedys kochalam sie w bell za blyszczyki:)

      Delete
  22. Piękny makijaż! <3
    zapraszam do mnie na cosmicdays.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.