Sunday, 19 August 2012

SORBET CZEKOLADOWY


Witajcie kochani niedzielnie.

Jak obiecalam tak wstawiam makijaz koktajlowy, wieczorowy kto chce slubny kazda moze zastosowac go dla odpowiedniej dla siebie sytuacji wydaje mi sie ze w kazdej sie sprwadzi:)
Ja nazwalam go sorbetem czekoladowym bo glownie dominuja tu barwy czekoladowe; mieszalam laczylam przerozne odcienie brazu i zlota i powstalo takie cos. Mialam przygotowany dla Was tutorial jak krok po kroku wykonac taki sorbet ale na zlosc niechcaco usunelam czesc zdjec no to sie nazywa glupota i jak ja to zrobilam : / nic wybaczycie mi :)








KOSMETYKI:

TWARZ:
Rimmel - Match Perfection Fundation
Rimmel - Match Perfection Concealer
Inglot - Loose Powder 
Mac - Bronzing Powder
Gosh - Bronzing Shimmer Powder
Catrice - Bronzing Powder

OCZY:
Gosh - Waterproof  Eye Shadow 
Urban Decay - Naked 2 Palette
Clinique - Eye Shadow Trio
MaxFactor - False Lash Effect
Nyx - Eye/Eyebrow Pencil

USTA:
Lancome - Rouge in Love 

I to by bylo na tyle dzisiaj :) milej niedzieli zycze.


34 comments:

  1. świetny makijaż, szkoda że usunęły się te fotki, ponieważ z chęcią bym się tak pomalowała :(((

    ReplyDelete
  2. Ale pięknie :)))) Wymarzony ślubny makijaż :) Liczę na jakiś tutorial w następnych postach :))

    ReplyDelete
  3. Wyszło ślicznie, jesteś piękna Karolinko! Twarz świetnie wymodelowana, kolory cudo:)

    ReplyDelete
  4. uwielbiam malować się w takich odcieniach :) piękne wykonanie

    ReplyDelete
  5. Śliczny makijaż. Masz piękne oczy i nieważne jak ich podkreślisz, zawsze wyglądają wspaniale :)

    ReplyDelete
  6. Świetny ten makijaż:) i fajnie go nazwałaś, smacznie:)

    ReplyDelete
  7. jak Ty to robisz, że zawsze wyglądasz tak pięknie :)

    ReplyDelete
  8. ślicznu, a jaki smakowity tytuł ;)

    ReplyDelete
  9. szkoda ze turtorial sie usunal .... no nic tak czasem sie zdarza:)) ale wygladasz.... - przeslicznie ......

    ReplyDelete
  10. Pięknie całość się prezentuje ;)

    ReplyDelete
  11. piekny bardzo swiezy makijaz :) sliczny kolor na ustach, calosc wyglada bardzo swiezo

    ReplyDelete
  12. ślicznie ci pasuje:)) ładnie podkreślone oczęta:)

    ReplyDelete
  13. powiedzialabym ze tak dostojnie i elegancko:)

    ReplyDelete
  14. Absolutnie zakochałam się w makijażu oka! Wybieram się na wesele i szukam inspiracji makijażowych. Myślę że znalazłam kolejną ;D

    ReplyDelete
  15. Swietny makijaz! Ale tylko na większe wyjscia, bo strasznie go dużo ;)

    Zapraszam na konkurs: http://designofpoland.blogspot.com/ do wygrania legginsy jellyfish :)

    Pozdrawiam!!

    ReplyDelete
  16. Such a natural and beautiful look:)
    http://www.opinionatedaboutopi.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  17. uwielbiam tę pomadkę lancome, mam 322M i jest świetna :) podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. podoba mi sie;)

    zapraszam do mnie na KONKURS:) DO WYGRANIA DOWOLNA PARA BUTÓW:)

    vixen1990.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. jej, ale perfekcyjny makijaż!
    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  20. świetny makijaż lubię taki kolory :)

    ReplyDelete
  21. O jeju, normalnie do zjedzenia! Chętnie bym zobaczyła jak go robisz krok p kroku <3
    Buźka~!

    ReplyDelete
  22. Przepiękny makijaż, uwielbiam takie, tylko do tak mocno zaakcentowanych ust u siebie muszę się przekonać ;)

    ReplyDelete