Tuesday, 25 September 2012

CIAGLE PADA :// COS NA POPRAWE NASTROJU


Nie wiem jak u Was ale u mnie w Ie pogoda ostatnio okropna. 
Nie dosc ze pada i pada to w  dodatku zimno o np. w poniedzialek temperatura w ciagu dnia 9 stopni, w takim momencie kurtka cieplejsza niezbedna i kaptur bo parasolke moze nam niestety porwac :)
Jak juz wiecie lubie sobie umilac czas w inny sposob chocby kolorowym makijazem na szczescie nie mam pracy biurowej :))) bo chyba bym sie zaplakala.
Makijaz powstal spontanicznie i troche od niechcenia.






I teraz moze sobie padac i padac a ja zimna i jesiennej pogody sie nie boje :DDDD

Makijaz  w calosci wykonalam paleta Manly 120, na twarzy tradycyjnie podklad, puder, korektor z Max Factora ( do kompletu akurat mialam pod reka ), usta pokrylam pomadka z Rimmel niestety nr. sie zdarl  : /


Majac taki parasol kolorowy nie straszna nam zadna pogoda :))



Kubek goracej czekolady zamiast makijazu tez sie swietnie sprawdzi, wy tez ja Lubicie? 


38 comments:

  1. ślicznie, ta czerwień jest świetna!

    chcę taki kubek :o

    ReplyDelete
  2. Ładnie Ci w tych kolorach:) u mnie też pada i pada i pada i... końca nie widać:( Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  3. Super makijaż! Znowu mnie natchnęłaś. :) A w okolicy Katowic czyste niebo od kilku dni, 22 stopnie wczoraj, było mi ciepło w krótkim rękawie. :P Dzisiaj zapowiada się jeszcze lepsza pogoda. To ciekawe jak w Polsce pogoda może się od siebie różnić na przestrzeni kilkudziesięciu-kilkuset kilometrów. :)

    ReplyDelete
  4. jeku, czy Ty masz taka idealną cerę czy to tylko tak mi się wydaje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. znajomi twierdza ze jest idealna; dla mnie jak naloze kilka specyfikow to sie nazywa kamuflaz ale nie narzekam ostatnio:)

      Delete
  5. Kochana chciałabym zrobić taki cudowny makijaż od niechcenia!!! Bo nawet jak bardzo chce zrobic cos fajnego to nigdy mi nie wychodzi.. :((( Ten jest cudowny, idealnie dobrane kolory- uwielbiam!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. malinka moja kocha Ty slicznie sie malujesz nie narzekaj :) widzialam zdjecia ;p

      Delete
  6. Makijaż jest niesamowity! Nigdy nie umiałabym się tak umalować, aż żal człowiekowi że nie ma takich umiejętności...
    Kubeczek-króliczek słodziak, cudniasty...

    ReplyDelete
  7. połaczenie barw nietypowe, a wyszło super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nietypowe i od niechcenia :DD takie mazidlo:)

      Delete
  8. Śliczny i optymistyczny makijaż :) pięknie :)

    Bardzo lubię gorącą czekoladę, jak i gorącą herbatę z cytryną, którą właśnie popijam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja czekolade moglabym pic i pic ale nie oszukujmy sie gdyby nie te kalorie ktore by trzabylo zrzucac :DDD

      Delete
  9. U mnie w Warszawie piękna pogoda, słoneczko:)) Ale ładnie wyglądasz w tym futerku;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a u mnie powtorka z rozrywki pada malo powiedziane leje ;/

      Delete
  10. Ja czerwieni muszę używać ostrożnie, bo łatwo mogę wyglądać jak królik albinos ;P

    ReplyDelete
  11. bardzo fajny makijaż! :)
    uwielbiam gorącą czekoladę :)

    ReplyDelete
  12. piękne, jesienne kolory makijażu :)
    a u mnie słońce świeci jak latem! Ale jest zimniej.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. chcialabym choc troszke Twojego sloneczka przeciez 3 dni z rzedu takiej ciemnicy to w depresje mozna wpasc ;/

      Delete
  13. ooo MATKO!!!!!!
    Ja Ty to robisz kochana :)
    cudowny jest ten makijaż :)
    aachhhh jakbym chciała żebyś kiedyś mnie tak cudownie pomalowała :)
    buziaczki

    ReplyDelete
  14. rewelacyjny makijaz. jestem zachwycona

    ReplyDelete
  15. czerwień z zielenią- odważnie, ale wyszło Ci świetnie :)

    ReplyDelete
  16. przesliczny makijaz - Kochana masz wielki talent!!

    ReplyDelete
  17. świenty..dużo pracy w to włożyłaś? fajna manipulacja kolorami :) odważnie ale z gustem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co tak do godz czasu bo zanim to wszystko nalozylam zanim miedzy czasie kawe wypilam to tak licze godz :) i naprawde jest to makijaz od niechcenia.

      Delete
  18. OCZY WYGLĄDAJĄ PIĘKNIE ! :)

    ReplyDelete
  19. cudny makijaż ale Ty jesteś taka piękna że w każdym ładniusio a co do pogody to u mnie słonecznie :)

    ReplyDelete
  20. Rewelacyjne połączenie kolorów! :D

    ReplyDelete
  21. piekny: ten czerwony jest zabójczy:)

    ReplyDelete
  22. bardzo apetyczna ta czekolada! ifajny kubek...a make up---mega!

    ReplyDelete
  23. lubię Twoje makijaże. ;) są takie... świeże! ;) pozdrawiam!

    www.jcmakeupdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Fajnie to wygląda! Troszkę się boje czerwieni na powiekach, ale tutaj się naprawdę fajnie wpasowała :)

    ReplyDelete
  25. Musisz mieć bardzo dobry aparat, że robi takie piękne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładne makijaże. :) Super!

    ReplyDelete
  27. swietny makijaz i nie tylko ten..trafilam tu przypadkiem,ale zostaje z wyboru by z przyjemnoscia podziwiac Twoje prace .

    ReplyDelete