Sunday, 9 September 2012

CZY WARTO PODAZAC SLEPO ZA TRENDAMI W MAKIJAZU


Witajcie 

Dzis taki szybki i krotki post przygotowalam.
Jako ze weszlam malymi krokami w jesien to coraz wiecej na moim blogu bedzie makijazy tej tematyce poswieconych ale nie zamierzam ubrac sie tylko w brazy i szaroscie kolory to podstawa:)
Niedawno ogladalam w Tv sniadaniowej reportaz na temat tego co bedzie trendy jesien/zima 2012 w makijazu. Pani wizazystka wykonala na modelkach 2 makijaze jeden z akcentem na usta a drugi na oczy. Postanowilam odtworzyc jeden z nich i spytac Was co myslicie czy to jest trendy czy lepiej isc tradycyjnym krokiem. 
Wykonalam przydymione oko i uwaga nie jest to normalne smoky rzecz w tym ze moda tego sezonu sa rzesy niestarannie umalowane nawet za grubo pociagniete posklejane :D a nawet mile widziane nieco rozmazany tusz na dolnej powiece. Wiem co wiekszosc z Was pomysli no glupota to po co sie malowac : D przygladalam sie sobie pod wieloma katami i z minuty na min coraz bardziej makijaz podobal mi sie. 
Makijaz taki raczej nadaje sie na impreze w ciagu dnia wole minimalizm + dodatek z czerwieni mianowicie pomadka.

Ciekawa jestem co Wy o tym myslicie, czesto kierujecie sie tym co narzucaja nam media-brukowce czy sami pracujecie nad swoim wizerunkiem. 
Uff a milo byc krotko : DDD






Wykonanie makijazu jest niezwykle proste:

Potrzebujemy:

* CIEMNY CIEN moze byc braz, grafit, odcienie szrosci w zaleznosci od tego jaki lubimy - na ogol siegamy po czernie:)


* CZARNA KREDKA 




* MASKARA 



KROK PO KROKU 

* obrysowujemy oko czarna kredka ( gorna i dolna powieke )
* kredke rozcieramy wklepujac czarny cien punktowo az uzyskamy efekt przydymionego oka, podobnie traktujemy dolna powieke (cieniem rozcieramy kredke)
* tuszujemy rzesy a na dolnej powiece mozemy pozwolic sobie na niestarannosc czyli rozmazany tusz, na takim efekcie nam zalezy. 
* linie wodna rowniez pociagamy czarna kredka
* usta raczej malujemy na delikatny kolor pamietajac o rownowadze ciemne oko delikatne usta.

Dajcie znac co o tym sadzicie? Czy niestarannie pomalowane oko wyglada uwodzicielsko czy raczej kiczowato?
Moj faworyt na jesien wciaz czeka w kolejce :)

40 comments:

  1. cudowny makijaż:) w ogóle Twoje ostatnie propozycje są rewelacyjne;)

    ReplyDelete
  2. zdecydowanie wygląda uwodzicielsko :) genialne wykonanie i pięknie Ci w takim makijażu :)

    ReplyDelete
  3. piekny makijaz, ja osobiscie u siebie uwielbiam tylko czernie :) na powiekach i w garderobie..wiec jak najbardziej mi pasuje ten makijaż u Ciebie..a co do Marizy to faktycznie promuje sie nieźle :)

    ReplyDelete
  4. masz idealne oczy do takiego makijażu <3 super efekt

    ReplyDelete
  5. Nie warto podążać ŚLEPO za niczym ;)

    ReplyDelete
  6. To tak jak z moda... albo masz swoj styl, albo podazasz za terendami... ale czy nie jestes modna?? Jesteś modna.. bo moda to wyrazanie siebie... a jak Ty to robisz.. czy po swojemu... czy zgodnie z obecnymi trendami..to już Twoja sprawa :)

    ReplyDelete
  7. sony 390, butki powinny gdzieś wcześniej też być ;)

    ReplyDelete
  8. Widziałam ten program i uważam, że sam trend na tą jesień jest beznadziejny... Rozmazane pod okiem wygląda niefajnie. Natomiast Twój makijaż na tak, bez tych celowych kropek na dolnej powiece. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest kilka fajnych makijazy na jesien i trendy, wlasciwie wydaje mi sie ze kazdy z nich znajdzie swoich przeciwnikow jak i zwolennikow :D juz takie jestsmy jedni wola nude a drudzy cos bardziej wyrafinowanego.

      Delete
    2. Ja lubię dziwne makijaże, kolorowe, zwykłe - na prawdę różne. :) Ale kurcze ta modelka w DDTVN była tak brzydko pomalowana (ta z ciemnymi oczami), że kompletnie to do mnie nie przemówiło. :P Natomiast Twój makijaż jest super. :D Jest jednak plus nowego trendu - posklejane rzęsy. Jak mi coś nie wyjdzie i mi się skleją to powiem, że tak miało być! :D

      Co do kalendarza - kupiłam go w Empiku, ostatnią sztukę, ale na pewno była już dostawa. Tych kalendarzy jest cała masa (tego rodzaju), w różnych kolorach - ładny był też groszkowy. :)
      Powiedz mi, z jakiego miasta piszesz?;>

      Delete
  9. świetny...uwielbiam czerń na oku, ale nie przesadzoną, u cieibe jest w sam raz

    ReplyDelete
  10. W twoim wydaniu wygląda to nieziemsko!!! Zazdroszczę talentu:)

    ReplyDelete
  11. Ach, och, ech, do tego sweterka pasuje idealnie, szkoda, że ja nie potrafię :(

    ***
    Zawsze zapraszam do siebie.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajny makijaż, zmysłowy:) nawet rozmazany tusz mi tu nie przeszkadza:)
    E.

    ReplyDelete
  13. śliczny jest ten makijaż! ja jednak nie podążam za trendami i wybieram to, w czym się dobrze czuję. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  14. przesliczne masz oczy ..... swietny makijaz!!!!!!!!!!!!!!1

    ReplyDelete
  15. Te posklejane rzęsy nie wyglądają za fajnie, psują makijaż, który jest piękny sam w sobie. Bez sensu trend, choć Ty i tak wyglądasz w tych posklejanych rzęsach uroczo, tak melancholijnie :)Ładnemu we wszytskim ładnie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kochana milo Cie znow widziec msylalam ze zaginelas juz:)

      Delete
  16. ja nie podążam za trendami, bo czasami są one zbyt dziwne jak dla mnie albo w ogóle nie pasują do mnie, mojego stylu.

    ReplyDelete
  17. Makijaż jest świetny, od razu mi się spodobał! :)) Za trendami aż tak ślepo nie podążam, przeglądam różne inspiracje na nadchodzące sezony, zawsze wybiorę coś dla siebie;)

    ReplyDelete
  18. podpatruję, oczywiście , ale potem próbuję u siebie, nie wszystko co akurat na fali łykam i stosuję u siebie :)

    ReplyDelete
  19. jejku ten makijaż jest cudowny!!! jestem jak najbardziej na TAK!!! Jak zawsze wyglądasz ślicznie :)))

    ReplyDelete
  20. Nie maluje się często.. ale jeśli już się zdecyduję to kreski eye-linerem są krzywe, a pomalowanie dolnych rzęs zajmuje mi wieczność.. a i tak nie jestem zadowolona z efektów :C Podziwiam twój talent :)

    ReplyDelete
  21. ja powiem tak.. te trendy moze nie są do konca jakies super, ale zawsze mają w sobie coś takiego specyficznego, że potem prędzej czy później często im ulegamy. I mimo, że jak opisałaś ten makijaz to pomyślałam: co za gówniany trend, to przyznam szczerzę, że wyglądasz bardzo uwodzicielsko. Ja z kolei się przymierzam do innego trendu, czyli mocne smoky w kolorach burgundy i do tego szminka w tym samym ciemnym kolorze. Oraz do niebieskiej kreski z kropką na dole, ale zawsze wydaje mi się to mało efektowne ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. chetnie podpatrze Twoje propozycje widze ze wolisz kolor, ja tez myslalam ze ten rozmazany tusz wyglada malo efektownie a jednak z min na min nabieral uroku :D

      Delete
  22. moim zdaniem swietny makijaz i tobie idealnie pasuje

    ReplyDelete
  23. odpowiedź : Wszystko jest możliwe!
    Ja jestem otwarta na nowe doświadczenia, bo w sumie raz się żyje, a z życia trzeba korzystać jak najwięcej :)

    ReplyDelete
  24. Świetny makijaż, bardzo mi się podoba!:)


    Zapraszam do konkursu, gdzie możesz wygrać dowolnie wybrane buty.

    Będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział:)

    ReplyDelete
  25. Mnie sie bardzo podoba efekt rozmazanej dolnej powieki. Sama nieraz to stosuje. Wydaje mi sie, ze oko nabiera wiekszej definicji. Pieknie, profesjonalnie i ciekawie jak zwykle :)

    ReplyDelete
  26. hmmm no pięknie ;) bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  27. hmm fajnie:) ale ten tusz w ogóle ta koncepja mi średnio leży chociaż sama sobie wyjeżdżam oczywiscie przez przypadek na powiekę:)) makijaz świetny nawet z tym wyjechanym tuszem :) dodaje pazura oczom:)

    ReplyDelete
  28. Wygląda uwodzicielsko! Bardzo ładny makijaż ;))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;))

    ReplyDelete
  29. ten make up bardzo mi się podoba;)
    niby prosty ale zachwyca moje oko ;)

    ReplyDelete
  30. ładny makijaż i bardzo pasuje do Ciebie razem z tą długością i kolorem włosów;)

    ReplyDelete