Tuesday, 11 September 2012

MODNE NUDE


Bardzo lubie makijaz nude ze wzgledu na jego wykonanie.
Kazda z nas jest w stanie go zrobic i nadaje sie zupelnie wszedzie; by bylo modnie i zgodnie z trendami jesien / zima nude nieco udoskonalamy tworzac wyrazny akcent na ustach ( w tym celu siegamy po czerwienie, mocne fiolety a moze ktos odwazylby sie na czern na ustach? ) 
Ogromna radoscia dla mnie bylo odkopanie pomadki tak dawno zapomnianej i nie wiem czy chociaz raz zuzytej:) 
O to co mi wyszlo zobaczcie sami.





Musze Wam powiedziec ze fiolet na ustach w rzeczywistosci wyglada bardziej intensywnie :DDD

CO POTRZEBUJEMY BY WYKONAC MAKIJAZ:

* cien do powiek : cynamon, cielisty roz, cappuccino ( w zaleznosci jaki lubicie )




*  kredka do oczu ( biel, cappuccino, bez )


* maskara ( najlepiej czarna )




* pomadka ( krwista czerwien; fiolet )



WYKONANIE:

* na cala powieke gorna az pod luk brwiowy nakladamy cien ( ja wybralam cappuccino ), cieniem tez delikatnie zaznaczamy dolna powieke
* linie wodna podkreslamy kredka ( uzylam bieli )
* tuszujemy rzesy 
* na usta dalam mocny akcent w postaci pomadki z firmy Mac Goes and Goes A91
* nie przesadzamy z bronzerem ; delikatnie zaznaczamy nim partie ktore chcemy wyszczuplic


Lubicie nieco ozywic zwykle nude poprzez akcent na ustach? Po jakie kolory najchetniej siegacie?

28 comments:

  1. Cudo!!! Normalnie w kompleksy wpadam z powodu swojej nieudolności:)

    ReplyDelete
  2. przeslicznie - romantycznie - jak zwykle mistrzostwo!!!

    ReplyDelete
  3. ja ostatnio coraz częsciej robię takie makijaże (wynika to z oszczędności czasu) ale uzywam pomadek w odcieniach pomaranczu i rózu. ewentualnie czerwien :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne oczy,ale ta pomadka niezbyt mi się podoba...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mialam juz czerwien w reku ale stwierdzilam ze to tak popularny kolor i siegnelam po taki fiolet :D

      Delete
  5. Oczy bardzo mi się podobają, są takie delikatne:) fajnie wygląda biała kreska na linii wodnej, ale chyba szybko się zmywa:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie kredka na linii wodnej dobrze mi sie trzyma ale czasem jak mam czas poprawie ja sobie :D

      Delete
  6. Piękny makijaż, taki z klimatem:)

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam nudziaki ożywione jakimś kolorowym akcentem. :D
    Opcja z krwistą czerwienią na ustach w wyobraźni bardziej przemawia do mnie. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  8. piękny makijaż i bardzo prosty. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz cudnie :)

    ReplyDelete
  9. Śliczny makijaż, bardzo delikatny, i bardzo ciekawy kolorek tej szminki, podoba mi się ;)

    ReplyDelete
  10. Prześlicznie;) Choć dla siebie wybrałabym czerwone usta, bo nie pasowałyby mi takie, jak Tobie;)

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz pięknie! Bardzo podobają mi się Twoje rzęsy ale ja osobiście nie odważyłabym się na szminkę w tym odcieniu, a Ty wyglądasz w niej olśniewająco :))

    http://linde-lo.blogspot.com/ -Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  12. wyglądasz jakoś tak inaczej z lekko podkreślonymi oczami:) ja ostatnio stawiam akcent na oczy:) dziwnie wygladam w ciemnych szminkach:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. makijaz potrafi zmienic wiele kolory tez beda u mnie tej jesieni :)

      Delete
  13. niesamowity efekt! genialnie niby tak delikatnie a tak ładnie... ta szminka robi tu swoje!

    ReplyDelete
  14. ŁADNY DELIKATNY MAKIJAŻ ;)

    POZDRAWIAM CIEPLUTKO ;)

    ReplyDelete
  15. Piękny! Sama uwielbiam tego typu makijaże. :)

    Dziękuję za odwiedzinki i namiary na Twojego bloga, bardzo mi się tu podoba. :)

    ReplyDelete
  16. pięknie! napisałaś, że użyłaś cienia o barwie cappucino a ja tutaj widzę jakiś róż?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to nie jest roz w rzadnym wypadku :/

      Delete