Skip to main content

INSPIROWANY TELEDYSKIEM EWELINY LISOWSKIEJ - Nieodporny Rozum




Bardzo spodobal mi sie teledysk Eweliny Lisowskiej - Nieodporny rozum a jeszcze bardziej makijaz w jakim sama Ewelina wystepuje. Postanowilam  poniekad odtworzyc go i powiem Wam ze czuje sie w nim naprawde swietnie. 
Makijaz jest bardzo ale to bardzo prosty i nadaje sie na kazda okazje! 





TWARZ:
* podklad Lancome
* puder Vichy
* korektor Rimmel 

OCZY:
* cien odcien cielisty z palety Sephora
* eyeliner Rimmel 
* maskara MaxFactor Masterpiece

USTA:
* pomadka Lancome Rouge in Love

Kochani zegar tyka 1 z 2 bransoletek czeka w rozdaniu; jesli jeszcze nie wzieliscie udzialu goraco zapraszam!

i do nastepnego :8
                                       




Comments

  1. hah, Ewelina chodziła do nas do szkoły i tak za każdym razem jak widzę, że dziewczyny o niej piszą, czy właśnie robią makijaże jej to mam tylko uśmiech na twarzy :) że jej się udało ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiedzialam ze chodzila u Ciebie do szkoly, ciekawa jestem czy tez tak sie malowala:)

      Delete
    2. gwiazki w szkole nie miała ;p i czerwonych ust też nie ;p

      Delete
    3. za to była małą blondyneczką jeszcze w podstawówce i pamiętam jak zaśpiewała piosenke Ali janosz i dziewczyny mówiły o niej jajecznica (bo tak było w tekscie zbudziłam się), a nikt nie pamietał jej imienia. Dopiero w liceum chodziła do klas A ja z kolei do C - rocznik ten sam ;)

      Delete
    4. masz chociaz satysfakcje teraz ze ja znasz bo co jak co ale mala gwiazdeczka z niej:)

      Delete
  2. Ślicznie :) Bardzo mi się spodobał

    ReplyDelete
  3. jaka równa kreska, makijaż bardzo fajny ;)

    ReplyDelete
  4. taki klasyczny
    gwiazdka dodaje charakteru :)

    ReplyDelete
  5. Prześlicznie;) Na ostatnim zdjęciu wyglądasz tak, że mogłabyś reklamować szminkę;)

    ReplyDelete
  6. Super:) udało Ci się odtworzyć ten makijaż bezbłędnie:)
    E.

    ReplyDelete
  7. Jutro taki robię!!!!!!! :D

    ReplyDelete
  8. Przepiękna kreska, super! Ale nie mam możliwości dołączenia gwiazdeczki :)

    ReplyDelete
  9. Makijaż bardzo mi się podoba jest klasyczny i na co dzień !!! ;)

    ReplyDelete
  10. Cudo ;) a kreska professional ;)

    ReplyDelete
  11. Ooo ja,.. na prawdę pięknie Ci to wyszło!
    Wydaje mi sie nawet, ze jest to makijaż taki - Twój, te kolory...usta... punkt zaczepienia... i tak w czerni bieli, no świetnie.. Ostatnie zdjęcie jest mega, zupełnie jak nie Ty :)

    ReplyDelete
  12. k0ocham tą piosenkę, a makijaż mmmmmmm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ja slucham na okraglo az do znudzenia:)

      Delete
  13. świeny makijaż pasuje ci bardzo:) piękna kreseczka, a te usta, mhhh:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nameczylam sie z kreska okropnie mam problem opadajacej powieki niestety lata robia swoje:))

      Delete
    2. gdzie? Ty masz takie piękne, wielkie oczy!

      Delete
  14. zastanawiałam się, czy ta gwiazdka to nie tatuaż :x :D

    ReplyDelete
  15. piękny makijaż a te usta mm ;) a co do odżywki to proponuję Sally Hansen albo kurację 14dniową z Inglota mi pomogły w przejściach po sztucznych paznokciach w przeszłości;)

    ReplyDelete
  16. Romantyczna ta gwiazdka. Fajna sprawa na imprezę. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  17. nie przepadam za Eweliną, ale makijaż faktycznie uniwersalny i na dzień i na wieczór i dla każdego...

    ReplyDelete
  18. Ojej, piękny makijaż! W moim guście ;)
    Obserwuję.

    ReplyDelete
  19. bosko!
    piosenkę bardzo lubię, teledysku nie widziałam

    ReplyDelete
  20. uwielbiam takie makijaże, kreska na oku i usta bardzo seksowne! ;)

    ReplyDelete
  21. przeslicznie wygladasz w takim make-up .. eech Ty wogole jestes sliczna:))))))))

    ReplyDelete
  22. pięknie i jaka równiutka gwiazdka ;)
    wstyd się przyznać jednak do dziś nie potrafię rysować ładnych gwiazdek ;p

    ReplyDelete
  23. Ładnie Ci w tym makijażu. A Eweliny piosenkę słyszałam i nawet mi się podoba :)

    ReplyDelete
  24. wyglądasz nawet lepiej od Eweliny Lisowskiej :)

    ReplyDelete
  25. Niby prosty, a jednak coś w nim jest:) Podoba mi się:)

    ReplyDelete
  26. Fajny ten makijaż - bardzo kobiecy!

    ReplyDelete
  27. Gwiazdka nie do końca mnie przekonuje, ale na pewno wyglądasz lepiej niż Lisowska. Bardzo czysty i dopracowany makijaż- super! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ogolnie tak bym nie wyszla na ulice mowie to o gwiazdce ale w maijazu oczywiscie!

      Delete
  28. A dla mnie gwiazdka u Lisowskiej dodaje uroku i charakteru :) Strasznie podoba mi si ostatnie zdjęcie - wyglądasz, jak z okładki :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Recenzja kosmetykow NYC

Czesc kochani:)
Dzis dla Was mam recenzje kosmetykow firmy NYC ( pomadek, rozu, cieni i lakieru )
Wszystkie te produkty ktore wymienilam podbily moje serce :)
Kim jest fima NYC? New York Colorjest znana amerykanska marka kosmetykow stworzona przez koncern zarzadzajacy takimi markami jak Sally Hansen czy Coty. Od lat wprowadza na rynek innowacyjne produkty do makijazu. 

Pomadka Nyc 435jest bardzo delikatna , swietnie nawilza usta, dobrze sie utrzymuje (max do 6 godz). Latwa w uzyciu, napigmentowana; gwarantuje dlugotrwaly polysk; ultra bogaty kolor.


z lewej str Smooch a z prawej tender Blush



Formula pomadek oparta jest na czystych olejkach roslinnych.   * posiadaja bardzo lekka kremowa konsystencje, ktora nie obciaza ust.  * sa gladkie i zabespieczaja przed negatywnym dzialaniem czynnikow zewnetrznych
Cena pomadek do 12 zl mozna je znalesc na allegro.pl nie wiem czy sa dostepne w drogeriach.

407 Smooch

 435 Tender Blush



Roz do policzkow w szmince Blushable Creme Stick (Plaza Pink)
jestem …

ORGANIX, NOURISHING COCONUT MILK ANTI - BREAKAGE SERUM

Dzis chcialam Wam pokazac (kosmetyczno - wlosowego ulubienca) Coconut Milk Anti-Breakage Serum ORGANIX



co ma nam do przekazania producent:Czyste, organiczne mleczko kokosowe oraz proteiny bialka kurzego polaczone z nieobciazajacym wlosow olejkiem kokosowym dzialaja odzywczo i nawilzajaco nadajac wlosom elastycznosc.
Nieobciazajaca formula pomaga w odbudowaniu zniszczonych wlosow, zregenerowaniu koncowek, oraz zapobiega puszeniu. Unikalne polaczenie olejku kokosowego, jedwabiu oraz keratyny wzmacnia i uelastycznia wlosy chroniac je przed lamaniem.



Moja opinia: Nigdy nie bylam przekonana do produktow bez splukiwania, ale gdy wlosy wolaja pomocy, sa zniszczone farbowaniem badz innymi czynnikami, siegam po doslownie wszystko. Jak zobaczylam coconut milk na sklepowej polce mysle sobie musze go miec. Uwielbiam zapach kokosa i wszystko co sie z tym cudownym orzechem wiaze a slowo organix samo mowi za siebie.
Juz na wstepie wizualnie przekonana wrocilam do domu i postanowilam przetestowac ten mal…

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ...
Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;))
To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje.
Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;)

Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution.
Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej.




Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.