Tuesday, 23 October 2012

KOKTAJLOWO-DZIENNIE i NEW LOOK


Czesc Kochani

Dzis moze zaczne od makijazu jak to zwykle bywa a zakoncze na podziekowaniu:)
Przybywam z makijazem koktajlowym w pelni mocnym dziennym ale niecodziennym. Acent oczywiscie skierowalam na oczy ktore sa jak wiecie zwierciadlem duszy kobiety. Glownymi kolorami na ktorych pracowalam przy tworzeniu looka to fiolet i roz - swietny duet.
Bardzo nie lubie jak jesienia nie ma juz takiego slonka bo ciezko uchwycic mi rzeczywiste barwy:/







KOSMETYKI:

TWARZ
* podklad, puder, korektor MaxFactor 
* roz na policzki Mac

OCZY
* cien roz MaxFactor
* odcienie fioletu paleta Manly
* eyeliner w kremie Smashbox
* biala kredka Rimmel 
* maskara Lancome 

USTA
* pomadka z Kryolan 
* blyszczyk z palety Sephora


NOWY WYGLAD BLOGA


A teraz Podziekowanie dla Kasi z Tworzysz cos? Wymien sie! 




Kochana nie musze chyba nic pisac by chwalic Twoja prace wystarczy tylko spojrzec!
Wreszcie czuje ze blog tetni moim makijazowym zyciem:)

Goraco polecam Kasie! 

Pozdrawiam 

arolina 

27 comments:

  1. Cudowny wygląd bloga! A makijaż mi się bardzo podoba, jak zresztą każdy Twój. :P

    ReplyDelete
  2. Piękny makijaż oraz blog! super! też bym chciała takiego nowego looka ale jakoś nie mogę przekonać nikogo zeby mi zrobił :P

    ReplyDelete
  3. Śliczny makijaż, podkreśla Twoją urodę :) A nowy wygląd bloga bardzo mi się spodobał :)

    ReplyDelete
  4. Hey Gorgeous! Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    ReplyDelete
  5. Piękny makijaż, fiolecik mój ulubiony kolor :) A blog wygląda przepięknie! :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo Ci ładnie w takim makijażu i kolorach :)
    Nagłówek faktycznie znakomity...

    ReplyDelete
  7. Przepiękny makijaż :) Idealnie dobrane kolory, przejścia, cienie. Do moich zielonych oczu taki fiolet też chyba by pasował:)

    ReplyDelete
  8. Trąciłaś moje kobiece struny :):):) Ja ostatni raz porządny (w moim rozumieniu)makijaż zrobiłam sobie... hm... 3 lata temu, 4? Nie pamiętam :)
    Wyglądasz pięknie, Twój makijaż podkreśla to, co powinien :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  9. Po prostu cudownie wygląda :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładnie wycieniowane oko, a Kasia jest mistrzem- coś o tym wiem;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak masz racje i dodam cierpliwym mistrzem!

      Delete
  11. jak ten makijaż pięknie wygląda :)

    ReplyDelete
  12. piekny ten naglowek - a makijaz jak zwykle cudo!!! pozdrawam

    ReplyDelete
  13. Piękny makijaż, a nowy wygląd jest świetny! :D
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  14. makijaż śliczny, chyba będzie moją kolejną inspiracją :)

    a nowy wygląd bloga na plus, sama muszę coś pokombinować ale jeszcze nie do końca zapoznałam się z blogspotem :)

    ReplyDelete
  15. ja powiem to co zazwyczaj - cudowny makijaż <3

    ReplyDelete
  16. makijaz piekny i wyglad bloga rowniez :)

    ReplyDelete
  17. przepiękny makijaż, a nowy szablon rewelacja!:*

    ReplyDelete
  18. śliczny nowy wygląd bloga :)

    makijaż też fantastyczny :)

    ReplyDelete
  19. moje kolory, cudnie go zrobiłaś :)

    ReplyDelete
  20. cudny nagłówek, piękny delikatny makijaż:)

    ReplyDelete
  21. może zrobisz post na temat regulacji brwi? chętnie poczytam,bo masz piękny kształt:)
    Nowy wygląd bloga-super:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  22. pomysle nad tym ale powiem Ci ze nie jestem dobrym przykladem jak regulowac brwi od lat robilam to na oko i kazdy sie dziwi jak tak mozna, nie wiem co to znaczy regulacja ksiazkowa:) badz polecana przez osoby tym sie zajmujace. Moze nawet takie ot na oko trzeba wypraktykowac a trenowalam od 18 roku :) pierw oskubalam moje wloski do minimum potem byly czasy max przerysowania a w dniu dzisiejszym rutyna poprostu wiem co jak i skad rwac:)) Bardzo mnie korci kurs na nitkowanie-znana metoda w Irlandii Usa i nie tylko...jestem nia oczarowana

    ReplyDelete
  23. ja nie mam wyboru, kupuję to co potrzebne, bo milionerką nie jestem(niestety):D

    ReplyDelete
  24. Nie KOBO tylko KIKO: http://www.kikocosmetics.com/eshop/uk/product/-/productdetail/vibrant-eye-pencil/KM00303006/152/0
    nr. 600 Intense Black

    ReplyDelete
  25. Przepiękny jest ten nagłówek!

    ReplyDelete