Tuesday, 16 October 2012

MAKIJAZ INSPIROWANY - LAZUROWYM WYBRZEZEM


Tak kochani mialam ochote na lazurowe wybrzeze, bo jesien nie jest pora ktora napawa  mnie radoscia szczegolnie jak pada i zimno po domu hula :) wiec szybciej bylo mi zmalowac cos by dostac sie w tak piekne miejsce a co wazne bez zbednych kosztow; za podroz musialabym zaplacic.
Maly skrawek lazuru skradlam i nanioslam na moje oczeta:)
Nie wiem jak Wy potraktujecie moja propozycje powiem Wam ze tak ostatnio paradowalam w ciagu dnia:) 




A co mnie tak zainspirowalo :D



Makijaz w calosci wykonalam cieniami z palety Manly 120; reszta kosmetykow to standard i znajdziecie je w poprzednich postach:) 

Jak myslicie gdzie tym razem poniesie mnie wyobraznia i pedzle ?

43 comments:

  1. powieki jak kolor wody na fotce...ślicznie;)

    ReplyDelete
  2. Dla mnie to jeden z Twoich najlepszych makijaży!;)

    ReplyDelete
  3. piękne kolory :)
    u kogoś lubię oglądać makijaże w takich odcieniach a sama jakoś dziwnie się czuję a szkoda
    skoro teraz były ciepłe kraje to może następnym razem coś mroźnego, zresztą patrząc na Twoje makijaże nigdy nie wiadomo co będzie następną inspiracją :)

    ReplyDelete
  4. śliczny jest ten makijaż:) bardzo lubię taką kolorystykę:)

    ReplyDelete
  5. oczy pięknie, jednak brakuje mi lekkiego podkreślenia usteczek a masz takie ladne ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah i mam nadzieję, że wyobraźnia poniesie Cię do tajlandii, czekam na nowy makijaż ;D

      Delete
  6. pieknie odzwierciedla Lazurowe Wybrzerze...rozmarzylam sie przez chwile a tu niestety jesien za oknem :/

    ReplyDelete
  7. ja poprostu nie mogę isę na Ciebie napatrzeć :)

    ReplyDelete
  8. widzę morze na powiekach! fajnie fajnie ;)

    ReplyDelete
  9. Wygląda ogłędnie. Uwielbiam takie kolory! :D
    Trochę ciepła i wakacji na oczach, możnaby powiedzieć. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  10. Pięknie, podoba mi się:)
    Bardzo mnie cieszy fakt, że zaglądasz do mnie :)

    ReplyDelete
  11. rewelacyjne makijaze prezentujesz - do tego jestes przesliczna:)))

    ReplyDelete
  12. rewelacyjny makijaż- uwielbiam niebieskości ;) ♥

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Rewelacyjne kolory! Jestem zauroczona kolorami gdyż uwielbiam wszystko co niebieskie lub turkusowe.
    Świetnie roztarte cienie, ładnie połączone a już nie wspomnę jaka Ty jesteś piękna!!!
    i jeszcze w dodatku masz piękne oczy wprost stworzone do malowania!

    ReplyDelete
    Replies
    1. zawstydzasz mnie ;P ja niby ladna :DD

      Delete
    2. nie żartuję jesteś piękną kobietą a te oczęta ach!

      Delete
    3. to ja to samo moge powiedziec o Tobie juz Ci napisalam ze masz cos hipnotyzujacego ciezko oderwac wzrok a kobieta jestem pytanie co na to mezczyzni;))

      Delete
  15. jak ci pięknie ten kolor oczy podkreślił:)) wow:) mi nie pasuje niebieski :(

    ReplyDelete
  16. Pięknie, niesamowite kolory:)

    ReplyDelete
  17. ja wiem, że oczy, że lazur, wow, ale... kurcze, zakochałam się w Twoich ustach! ;) no a makijaż oczu swoją drogą bardzo pozytywny ;) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. Fajne fotki
    zapraszam do mnie
    obserwujemy?
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. do kogo jestem podobna :)?
    btw, swietny makjaz chcialabym umiec tak zrobic

    ReplyDelete
  20. Śliczny makijaż, udało Ci się uzyskać ten lazurowy odcień :) Dla mnie chyba zbyt odważny, przynajmniej na co dzień, ale na Tobie wygląda genialnie.

    ReplyDelete
  21. Piękny makijaż na szare jesienne dni :)

    ReplyDelete
  22. Dopiero zobaczyłam,że pisalas komentarz.
    Ja zaplacilam 70 zł, wczesniej płaciłam 90 zł ale to w tych granicach jakos a glebsze kwasy 150 niby ale ja mialam te za 90 i teraz 70 bo moja kosmetyczka chwilowo nie ma lokalu i robila mi go w domu ale moja buzia bardzo byla podrazniona musialam ja potraktowac trybiotykiem niestety. ale teraz jest ok opisze jak to bylo po w razie co zapraszam :)

    ReplyDelete
  23. Śliczności. Sama nie lubię niebieskich barw, ale Ty potrafisz robić cudeńka...
    Jestem zauroczona :)

    ReplyDelete
  24. slicznie:) uwielniam ma codzien takie makijaze :)

    ReplyDelete