Thursday, 4 October 2012

NATURALNA PIELEGNACJA WLOSOW - MASECZKA NAWILZAJACA


CZESC KOCHANI 

Dzis post o wlosach:)
Tak wiem nie poswiecalam moim wlosom dosc uwagi i postanowilam to zmienic. W ruch poszla odzywka, maseczka do wlosow ale to nie wszystko zmienilam szampon ogolnie pelny remament.
Bardzo zainteresowal mnie temat naturalnej pielegnacji wlosow i z takiej w glownej mierze postanowilam skorzystac.

Jak wiecie moi drodzy wlosy to rowniez indywidualna sprawa kazdej z nas bo kazda z nas ma inne potrzeby ja w moim przypadku bede dazyc do glebokiego nawilzenia, uzyskania polysku. Kogo za to winimy ze nasze     wlosy sa takie a nie inne? suszymy je, prostujemy, skrecamy, uzywamy pianek, zeli i lakierow..

Doszlam do wnoisku ze im wiecej uzywam szmponu i odzywki tym wlosy sprawiaja mi wieksze problemy (ale tez nie warto z nich rezygnowac- bo to wyglada jakbym sobie zaprzeczala wszystko dozwolone ale w niewielkim nakladzie). Postanowilam ze dam moim wlosom skosztowac troche naturalnych srodkow.




Wiedzialyscie ze w nadaniu blasku pomaga zwykla cytryna wlasciwie jej sok; ale trzeba na nia uwazac i ostroznie postepowac bowiem zawarte w cytrynie kwasy rozpuszczaja czesc wlosa a to powoduje odsloniecie zdrowszej, nienaruszonej czesci wlosa; w wyniku czego kwasy uszkadzaja strukture keratyny.

Jak wiec taka kuracje cytrynowa zastosowac?

Po dokladnym umyciu i wyplukaniu wlosow nakladamy na wlosy swiezo wycisniety sok z cytryny. Wlosy po chwili DOKLADNIE SPLUKUJEMY!!!  Zabieg taki mozemy wykonac Raz w Miesiacu.
Uwierzcie mi nie pomyslalabym, ze dzieki takiej cytrynie wlosy moje zablysna  a i staly sie one poddatne na ukladanie. 

Nastepna stacja :) to NAWILZANIE

Wiecie co ja oporna jestem na jakiekolwiek domowe specyfiki cos co trzeba wlasnymi rekoma wykonac a tu zrobilam wlasna maseczke nawilzajaca i ZAKOCHALAM SIE W NIEJ OD PIERWSZEGO UZYCIA:)))

Zradze Wam jej sekret i jak ja wykonac choc wiem, ze wiekszosci tym nie zaskocze bo to babciny sposob. 

Co potrzebujemy? Miod - Oliwe z oliwek




Jak wykonac? 

Do 3 lyzek miodu dodajemy 1 lyzke oliwy z oliwek.



Miod fantastycznie nawilza nasze wlosy, nablyszcza, zmiekcza a Oliwa z oliwek rowniez doda nam blasu; nawilzy.

Taka konsystencje nakladam na zwilzone wlosy przykrywam recznikiem ( ja przeznaczylam sobie do tego specjalny recznik ale mozecie uzyc poprostu foli nalozyc ja na wlosy ). Teraz tylko 30 min tak do 1h czasu tyle nam potrzeba by wszystkie niezbedne skladniki wniknely w strukture wlosa i wszystko po tym czasie dokladnie splukujemy ale nie goraca tylko ciepla woda.

Ciesze sie jak male dziecko ktore odkrylo cos naprawde fajnego i powiem Wam  ta maseczka bedzie mi towarzyszyc przez dluzszy czas. Juz nabralam zapalu na nastepne ale moze o nich napisze wiecej jak pierw przetestuje na wasnej skorze.


A tak od  strony mniej naturalnej chcialabym Wam przedstawic maseczke ale juz zakupiona jakis czas temu.


By nie zanudzac i nie robic z niej jakies mega recenzji w kilku zdaniach Wam ja przedstawie.

Wlasciwosci :
 maseczka nawilzajaca przeznaczona do wszystkich rodzajow wlosow

Dzialanie: 
maseczka w glownej mierze nawilza wlosy, ulatwia ich rozczesywanie, nablyszcza.

Sposob uzycia:
maske nakladamy na wilgotne wlosy, pozostawiamy na okolo 5 min a nastepnie delikatnie splukujemy ciepla woda.

pojemnosc  200ml 
cena 5,99 Funta

I czas na moja opinie: 

Opakowanie: wygodne i calkiem przyjemne, konsystencja nie rzadka ale tez i nie gesta.
Zapach: dla mnie pachnie roza choc przyznam szczerze ze poczatkowo troche mnie on draznil.
Dzialanie: maseczka tak jak obiecywal producent nablyszczyla moje wlosy i czulam ze sa one nawilzone tylko czasem az za bardzo mialam takie wrazenie co efektem bylo czeste mycie glowy.

PLUSY: Wydajna, nawilza - nablyszcza 
MINUSY: Potrafi obciazyc wlosy


Tym sposobem dobrnelam do konca.

Jestem bardzo ciekawa czy lubicie i stosujecie naturalne sposoby pielegnacji wlosow czy wolicie raczej te sklepowe produkty?

14 comments:

  1. Mnie osobiście pielęgnacja naturalna lepiej służy;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co Ci powiem zaczelam sie do niej naprawde przekonywac:)

      Delete
  2. Podziwiam, podziwiam. Leniuch jestem i na razie nie zabiorę się za bycie alchemikiem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez tak mowilam kilka miesiecy tyg temu i co patrz maseczka :P

      Delete
  3. Do tej naturalnej maseczki dodawałam jeszcze jajko:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jajko mowisz:) dla mnie to wiesz ono takie ciagnace az cos mi sie robi jak mam go dodac i na wlosy nalozyc:P

      Delete
  4. właśnie, ja też czasami żółtko z kilkoma kroplami oliwki i cytryny sobie aplikuję :)

    ReplyDelete
  5. Moje włosy nie zachwycają, ale szczerze mówiąc nie przykładam się jakoś do ich pielęgnacji... Wstyd normalnie...Chciałabym by były bardziej podatne na układanie, by było ich więcej itp. itd. długo by wymieniać...

    ReplyDelete
  6. Również uwielbiam używać produktów z Mac i Vichy - ostatnio udało Mi się na allegro wyszukać świetne kosmetyki w bardzo tanich cenach :) Co to Twojego postu, na pewno Mi się przyda, ponieważ moje włosy są zniszczone i cienkie. Na pewno będę tutaj zaglądać częściej, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Też stosuję tą maseczkę miodową na włosy i efekty są faktycznie świetne :)

    ReplyDelete
  8. fajne sposoby :) dla mnie zdecydowanie nawilżanie :D

    ReplyDelete
  9. Muszę koniecznie wypróbować tą miodowo-oliwkową maseczkę, jeszcze nigdy jej nie stosowałam, a z tego co widzę to jest bardzo łatwa do przyrządzenia:)

    ReplyDelete
  10. A mnie zaciekawiła ta cytryna, ciekawe czy pomoże w walce z tłustym łupieżem... Tak sobie myślę, że cytryna działa wysuszająco więc może i na to by pomogła...
    Co do drugiej maski, to chyba jestem za dużym leniem ;(

    ReplyDelete