Monday, 1 October 2012

PRZYGASZONY TURKUS


Kolejny makijaz wykonany poprostu ot tak :) 
Pomyslalam ze swietnie sie sprawdzi nie tylko jesienia ale tez i zimowa pora:) lubie wybiegac nieco przed siebie.
Czern swietnie polaczyla sie z turkusem co rozjasnilo oko a zloty eyeliner nadal lekkiego Glamour.




Jestescie ciekawi jak taki makijaz wykonac krok po kroku ZAPRASZAM:

* na twarz rozprowadzam podklad, puder, korektor, baze pod cienie
* na cala ruchoma powieke nakladam cien w kolorze przygaszonego turkusu




* nastepnie zewnetrzny kacik oka modelujemy przy uzyciu czarnego cienia wychodzac lekko za zalamanie powieki kierujac cien delikatnie w kierunku kacika wewnetrznego.




* srodek powieki pokrywam nieco jasniejszym odcieniem turkusu 




* rozcieram delikatnie granice miedzy cieniami a pod luk brwiowy daje odrobine cielistego cienia
* czas na dolna powieke kacik wewnetrzny pokrywam przygaszonym odcieniem turkusu, srodek nieco jasniejszym odcieniem a zewnetrzny kacik rozcieram czernia.
* przy linii rzes rysuje zlotym eyelinerem kreske




* linie wodna pokrywam kredka w odcieniu bieli
* tuszujemy rzesy 

Usta i policzki zostawiam juz Wam do wyboru ja wybralam roz z Benefitu CoraLista oraz blyszczyk z Sephora z palety Sephora.


Mam nadzieje, ze makijaz przypadnie Wam do gustu i sprobujecie sie tak umalowac na jesienny wieczor badz zimowy.




57 comments:

  1. Ślicznie wyglądasz w tym makijażu :)

    ReplyDelete
  2. Piękny makijaż:) Marzy i się złoty eyeliner muszę poszukać jakiś:)

    ReplyDelete
  3. Wow, bardzo mi się podoba! Totalnie moje kolory...:) aż muszę spróbować czegoś takiego:))

    ReplyDelete
  4. Świetny makijaż na jakąś imprezę. Spróbuję go wykonać w ten weekend, ciekawe czy mi się uda ;)

    ReplyDelete
  5. te kolory bardzo do Ciebie pasują, jeszcze z tym złotym eyelinerem - ślicznie to wygląda :)

    ReplyDelete
  6. Przepiękny makijaż, tak miło oglądać taki artyzm...

    ReplyDelete
  7. Pięknie Ci w tym makijażu i w tej czapce. :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo pięknie ci to wyszło, i podobają mi się te czapki ;D

    ReplyDelete
  9. można wiedziec co masz na ustach????
    Sliczny makijaż

    ReplyDelete
    Replies
    1. blyszczyk z sephory z calej palety sephory sa tam cienie a pod nimi pomadki:)

      Delete
  10. Ty naprawdę masz talent !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzis dopiero sie dowiedzialam przypadkiem o targach w gdansku bo moze bym sie i zglosila a tu po ptakach nic poczekam na 2 rok i bede sie doskonalic.

      Delete
  11. Fajny make-up - połączenie złota z turkusem genialne :)

    ReplyDelete
  12. Cudownie to wygląda. Gdyby nie to, że chodzę do szkoły zrobiłabym sobie taki. :)
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  13. swietne polaczenie z tym eyelinerem, sprobuje na sobie takie polaczenie, gdyz mysle, ze to mojej ciemnej oprawy oczu bedzie pasowac :)

    ReplyDelete
  14. jak zawsze fenomenalnie ☻♥

    ReplyDelete
  15. Nie wiem czy widziałaś ale od tygodnia już jest Twój szablon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  16. nie będę oryginalna - makijaż jest przepiękny!

    ReplyDelete
  17. Ciekawie to wyszło!Podoba mi się połączenie turkusu z tym złotym eyelinerem.:)

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam turkusy w makijażu oczu!! Często sama go używam :))) Jak zawsze wyglądasz cudownie!!!!!BUziaki:****

    ReplyDelete
  19. ten eyeliner musi być świetny :3
    Gdyby nie ta złota kreska, to by tak dość militarnie wyszło. Fajnie :)

    ReplyDelete
  20. bardzo fajny makijaż, chociaż ja zamiast złotej kreski wolałabym tradycyjną -czarną:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z chęcią zaobserwuję, ale dopiero do Ciebie trafiłam więc najpierw pozaglądam trochę do Ciebie :)

      Delete
  21. Bardzo ładnie:)
    Życzę wszystkiego najlepszego:)

    ReplyDelete
  22. Niesamowicie podkreśla kolor oczu :) Często podglądam i próbuję naśladować Twoje pomysły :)) pozdrawiam - Goś

    ReplyDelete
    Replies
    1. fajnie ze na cos sie te moje makijaze przydaja w niedlugim czasie bede pracowac na lepszym aparacie wiec beda zdjecia krok po kroku :)

      Delete
  23. dziekuje ;* pieknie to wyglada ... *.* ja niestety nie mam talentu do malowania wiec ograniczam sie do tuszu i dolnej kreski:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. moze czas na zmiany:) niedlugo bede umieszczac makijaze krok po kroku:)

      Delete
  24. Cudowny makijaż, kolor cienia świetny!:)

    ReplyDelete
  25. piękny makijaż, uwielbiam takie kolory :)

    ReplyDelete
  26. love the make up!looks so nice.
    great blog.wanna follow each other?

    ReplyDelete
  27. thanks for following.followed you back :)keep in touch!

    ReplyDelete
  28. idealny makijaż :)
    przepiękne kolory :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  29. Piękny makijaż :)
    Oczy są tak podkreślone, że po prostu hipnotyzują ;]

    ReplyDelete
  30. Za granica także pełno takich promocji :)
    Makijaz piękny, mam taki sam kolor oczu :)... właściwie nieokreślony :)

    Oczywiście obserwuję :)

    ReplyDelete
  31. ten złoty eyeliner mnie zauroczył :)

    ReplyDelete
  32. O rany *_* Niby taki zwykły czy coś, a wygląda super!!

    ReplyDelete
  33. Piękny makijaż! Rewelacja!
    Podoba mi się zestawienie niebieskiego z złotem!

    ReplyDelete
  34. Mnie tez bardzo się podoba. Świetny pomysł z tym eyelinerem.
    Pasuje do Twoich oczu.

    ReplyDelete
  35. Absolutnie świetne połączenie kolorów! :)

    ReplyDelete
  36. Super ! Zapraszam do mnie bardzo Gorąco !
    Może Zaobserwujesz ? Albo dodasz Kom . ?
    Odwdzięcze się napewno! :D
    ______________________________________________
    http://my-daily-life-4you.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. chciałabym ot tak tworzyć takie dzieła :)

    ReplyDelete
  38. I love your make up look so so much!!! I have a passion for make up and I really like the colors you used!!
    I have a fashion and beauty blog too!! Check it out and let me know if you want to follow each other!

    Now I follow you with GFC and FACEBOOK!! Follow me back if you like please!! We can follow each other, it would be a pleasure!!!
    CHECK OUT
    THESPARKLINGCINNAMON
    TheSparklingCinnamon FACEBOOK PAGE

    ReplyDelete
  39. very beautiful green eye colour! and your furry hat is really adorable too!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. świetna paletka z tym turkusem!! i makijaż bardzo fajny:)
    Paulina

    ReplyDelete
  41. śliczny makijaż już kiedyś myślałam żeby wykonać jakiś makijaż z turkusem ale brakowało mi pomysłu,
    może więc spróbuje taki zrobić :)

    ReplyDelete