Skip to main content

A MOZE TAKIE WYDANIE JESIENI - POMARNCZ W ROLI GLOWNEJ


Nie wiem czemu ale ostatnio mi pomaranczowo:) 
Dosc czesto siegam po pomarancz i lacze go z innymi barwami; fajna zabawa i przerozne efekty. 
Makijaz goraco polecam na romantyczna kolacje z ukochanym a jak lubicie mocny akcent na oku to nawet na dzien ale bez ekstramalnych kresek wystarczy wykonac jedna eyelinerem. 
Moze cos jest z tym pomaranczowym bo on dziala na mnie jak nie jeden lek w kuchni pelna miska pomaranczy, nawet swieczke kupilam pomaranczowa :)))





I makijaz w stylu art. Mialam go nie publikowac bo nie moge sie za nic do niego przekonac ale co tam:D niech juz bedzie moze komus sie spodoba:)
Bylo przy nim pracy 




Dzis bez wymieniania kosmetykow jakimi wykonalam makijaz bo to jak zwykle standard oczy oczywiscie - paleta Manly, usta pomadka Kryolan + blyszczyk Gosh.

No to moi milusinscy ktora sie pisze na terapie kolorami ?

Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. piękne makijaże a usta pomarańczowe BOSKIE:P
    co to za szminka jeśli można wiedzieć ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pomadka z Kryolan ( paleta pomadek )+ blyszczyk Gosh Brillant 0082

      Delete
  3. świetna pomarańczowa szminka! genialne makijaże :)!

    ReplyDelete
  4. niesamowicie piękne makijaże;) sama dopiero próbuje tworzyć proste kompozycje ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Mi się podoba! Bardzo oryginalnie:)
    Pozdraawiam

    ReplyDelete
  6. Pomarańcz faktycznie ma coś w sobie ;D A ten artystyczny makijaż bardzo ciekawy ;]

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajne kolorki, ładne makijaże, kojarzą mi się z Светлана Визнюк

    ReplyDelete
  8. Ten ze złotem piekny oba ladne ale mi przypadl do gustu złoty :D

    ReplyDelete
  9. chciałam powiedzieć, ze ten art mi się bardzo podoba i nie rozumiem oporów przed jego publikacją ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo ja dopiero zaczelam sie bawic w takie prawdziwe art makeup i nie konca jeszcze takowe makijaze mi wychodza.

      Delete
  10. uwielbiam oglądać twoje makijaże, jest cos w nich magicznego. Widać, że to twoja ogromna pasja, wkładasz w to dużo pracy ale i ogrom serca, co udziela się akurat mnie. Te makijaże są piękne. Ale pierwszy wygrał, kolory idealne, perfekcyjna kreska. Eh tez chciałabym tak umieć. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz racje staram sie dawac z siebie wszystko ale zawsze uwazam ze jeszcze to nie jest to co chcialam osiagnac, podgladam najlepszych chce jak oni zmalowac cos podobnego u siebie w ten sposob sie ucze choc do ich perfekcji wciaz mi daleko wiem ze pewnego dnia osiagne to!! bede dazyc do tego.

      Delete
  11. swietny ten makijaz , bardzo podoba mi sie polaczenie cienia niebieskiego i pomaranczowego :)

    ReplyDelete
  12. co za talent! Świetny makijaż, piękne!
    jestem zachwycona *-*

    ReplyDelete
  13. Bo pomarańcz to taki cieplutki, jesienny kolor :) Bardzo fajnie się prezentuje ten makijaż, w połaczeniu z tymi pomarańczowymi ustami - super!;)

    ReplyDelete
  14. a ja za to boję się koloru pomarańczowego u siebie na oku....

    ReplyDelete
    Replies
    1. no i po co sie bac, umiejetne uzycie tego koloru potrafi ozywic oko nadac orginalnosci:)

      Delete
  15. Wonderful!!! kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  16. Thank Y.
    I'm glad you like it:D

    ReplyDelete
  17. Nie przekonuje mnie połaczenie kolorów w pierwszym makijazu, ale ten w stylu art jest piekny!:)

    ReplyDelete
  18. Dwie łapki podnoszę i się zgłaszam na taką terapię...
    Art mnie zachwycił niesamowicie...

    ReplyDelete
  19. Ja! :D Uwielbiam kolorowe makijaże. :)

    ReplyDelete
  20. obydwa przecudne:) ten art jest zabójczy:)

    ReplyDelete
  21. Prawdziwa artystka z Ciebie!

    ReplyDelete
  22. ten drugi bardzo mi się podoba :)
    pomadka ciekawa aczkolwiek nie dla mnie :)
    ja ostatnio kupiłam sobie pomarańczowy pigment z Kobo i podchodzę do niego jak pies do jeża, kompletnie nie mam na niego pomysłu

    ReplyDelete
  23. Piękny makijaż:) Bardzo podoba mi się ten kontrast pomiędzy zimnym niebieskim, a ciepłym pomarańczem :)

    ReplyDelete
  24. a mnie najbardziej zachywycił niebieski akcent :) przepiękny makijaż

    ReplyDelete
  25. oba makijaże rewelacja. Ten graficzny idealny do sesji beauty, aż się rozmarzyłam :) Pomarańcz boski, też uwielbiam a Tobie świetnie pasuje. Zachwyca mnie każdy makijaż na Twojej stronie i podziwiam talent :)

    ReplyDelete
  26. aaaa, ale piekne to art-oko!
    ja ostatnio eksperymentowalam z makijazem w stylu Twiggy, ale niestety nie wyszlo z tego nic dobrego... dla mnie juz chyba na zawsze pozostanie tylko makeup-nomakeup ;)

    ReplyDelete
  27. super kolory, zwłaszcza ten akcent pomarańczowy i pomarańczowe usta:)

    ReplyDelete
  28. Bardzo fajne zawijańce! muszę kiedyś takich spróbować bo raczej nie próbowałam robić takich graficznych makijaży. Super!

    ReplyDelete
  29. OMG!!!!! Ale cudowne makijaże !!!!! Naprawdę zazdroszczę talentu!!! a ten drugi makijaż -podziwiam!!!

    ReplyDelete
  30. oba makijaze mi się podobają. lubie pomarańcz na oczach i ustach :)
    mam pytanie - makijaże z bloga robisz tylko po to,by je zaprezentować nam, czy nosisz je w ciągu dnia?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niektore nosze smialo w ciagu dnia; badz wieczorem zalezy od okazji mojego humoru :)ale tak jak ten makijaz art - specjalnie go wykonalam na bloga.

      Delete
  31. Zadziwiasz mnie, oba makijaże perfekcyjnie wykonane :) pracujesz jako wizażystka, czy jest to jedynie Twoje hobby?

    ReplyDelete
    Replies
    1. i zapomniałam dodać, że zauważyłam zmiany na blogu :) nagłówek jest bombowy

      Delete
    2. nie pracuje jako wizazystka ale wiem ze to chce robic:D

      Delete
  32. WOW Twoje usta krzyczą kolorem ;))

    ReplyDelete
  33. Już nie raz Ci pisałam, że masz talent :)

    ReplyDelete
  34. WOW jestem pod wrażeniem,cudne makijaże, tylko mogę się od Ciebie uczyć:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.