Skip to main content

BRAZ I JASNE ZLOTO - JESIEN TRWA


Czesc Kochani 

Dzis wpadam  tak szybko na bloga i bedzie rowniez szybki post jak to zawsze bywa. Niestety praca pochlania caly moj czas stad ta predkosc. 
Obiecalam sobie ze wieczorkiem siade i przejrze Wasze blogi i nic i nikt mnie od tego nie odciagnie, jeszcze musze sobie kupic cos do przegryzienia bo spedze troszke czasu nad monitorem :)

Ok dzis makijaz w dalszym ciagu jesienny, barwny i delikatny - i spontaniczny znow wymyslony ot tak na poczekaniu; nawet zdjecia robione w pospiechu przy byle jakim swietle. ehh.... ale wybaczycie.




I moje nowe stworzonka:)




No to lece dalej pracowac :) 
Niech moc bedzie ze mna i z  Wami :)

Comments

  1. Piękna ta ostatnia bransoletka :) Makijaż też świetny.

    ReplyDelete
  2. jak Ty to robisz że każdy makijaż tak mi się podoba :)
    tak mi się przypomniało, przy tym makijażu, że muszę sobie kupić cień w kolorze ciemnobrązowym bo takiego mi brakuje :)

    ReplyDelete
  3. Idealnie do Ciebie pasuje taki makijaż :)

    ReplyDelete
  4. cudny ♥
    a bransoletki prześliczne :)

    ReplyDelete
  5. złoto na oczach to jest to! :)

    ReplyDelete
  6. uwielbiam makijaż w kolorze złota uważam ,że pasuje do moich zielonych oczy a ten jest cudowny:)

    ReplyDelete
  7. w złocie Ci do twarzy!!! Jak zawsze stylowy makijaż!!! Uwielbiam tu zagladać!!

    ReplyDelete
  8. piękne rozświetlające oko złoto, co to za cienie? :)

    ReplyDelete
  9. ale pięknie lśni to złoto
    a pierwsza bransoletka jest boska :)

    ReplyDelete
  10. Ta ostatnia bransoletka jest sliczna :) Makijaz jak zawsze - bomba, uwielbiam takie kakaowe/czekoladowe odcienie :)

    ReplyDelete
  11. Moje ukochane kolory makijażu, pięknie :) i podpatrzyłam kolejność - jutro próba u mnie :)

    ReplyDelete
  12. Pięknie, bardzo jesiennie:)

    ReplyDelete
  13. Ale kolory <3 Mi jednak bardziej kojarzą się ze starożytnym Egiptem. Nie zmienia to faktu, że makijaż jest piękny ^^

    ReplyDelete
  14. jak na pośpiech to i tak pięknie wyszło :) chciałabym się tak szybko umieć tak ładnie wymalować ;P

    ReplyDelete
  15. śliczne bransoletki i makijaż oczywiście :D

    ReplyDelete
  16. super kolory :) bardzo mi się podoba, chociaż jest to dosyć odważny makijaż ,głownie poprzez rzucające się w oczy złoto:)

    ReplyDelete
  17. Moje imię z bierzmowania to również Weronika :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  18. Piękny makijaż :)

    ReplyDelete
  19. piękne połączenie brązu i złota - bardzo mi się podoba i świetnie ożywia oko :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.