Monday, 12 November 2012

BRAZ I JASNE ZLOTO - JESIEN TRWA


Czesc Kochani 

Dzis wpadam  tak szybko na bloga i bedzie rowniez szybki post jak to zawsze bywa. Niestety praca pochlania caly moj czas stad ta predkosc. 
Obiecalam sobie ze wieczorkiem siade i przejrze Wasze blogi i nic i nikt mnie od tego nie odciagnie, jeszcze musze sobie kupic cos do przegryzienia bo spedze troszke czasu nad monitorem :)

Ok dzis makijaz w dalszym ciagu jesienny, barwny i delikatny - i spontaniczny znow wymyslony ot tak na poczekaniu; nawet zdjecia robione w pospiechu przy byle jakim swietle. ehh.... ale wybaczycie.




I moje nowe stworzonka:)




No to lece dalej pracowac :) 
Niech moc bedzie ze mna i z  Wami :)

32 comments:

  1. Piękna ta ostatnia bransoletka :) Makijaż też świetny.

    ReplyDelete
  2. jak Ty to robisz że każdy makijaż tak mi się podoba :)
    tak mi się przypomniało, przy tym makijażu, że muszę sobie kupić cień w kolorze ciemnobrązowym bo takiego mi brakuje :)

    ReplyDelete
  3. Idealnie do Ciebie pasuje taki makijaż :)

    ReplyDelete
  4. cudny ♥
    a bransoletki prześliczne :)

    ReplyDelete
  5. złoto na oczach to jest to! :)

    ReplyDelete
  6. uwielbiam makijaż w kolorze złota uważam ,że pasuje do moich zielonych oczy a ten jest cudowny:)

    ReplyDelete
  7. w złocie Ci do twarzy!!! Jak zawsze stylowy makijaż!!! Uwielbiam tu zagladać!!

    ReplyDelete
  8. piękne rozświetlające oko złoto, co to za cienie? :)

    ReplyDelete
  9. Śliczny, a z jakiej firmy cienie?:)

    ReplyDelete
  10. ale pięknie lśni to złoto
    a pierwsza bransoletka jest boska :)

    ReplyDelete
  11. Ta ostatnia bransoletka jest sliczna :) Makijaz jak zawsze - bomba, uwielbiam takie kakaowe/czekoladowe odcienie :)

    ReplyDelete
  12. Moje ukochane kolory makijażu, pięknie :) i podpatrzyłam kolejność - jutro próba u mnie :)

    ReplyDelete
  13. Pięknie, bardzo jesiennie:)

    ReplyDelete
  14. Ale kolory <3 Mi jednak bardziej kojarzą się ze starożytnym Egiptem. Nie zmienia to faktu, że makijaż jest piękny ^^

    ReplyDelete
  15. jak na pośpiech to i tak pięknie wyszło :) chciałabym się tak szybko umieć tak ładnie wymalować ;P

    ReplyDelete
  16. śliczne bransoletki i makijaż oczywiście :D

    ReplyDelete
  17. super kolory :) bardzo mi się podoba, chociaż jest to dosyć odważny makijaż ,głownie poprzez rzucające się w oczy złoto:)

    ReplyDelete
  18. Moje imię z bierzmowania to również Weronika :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  19. piękne połączenie brązu i złota - bardzo mi się podoba i świetnie ożywia oko :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete