Skip to main content

JESIENNY OGROD




Jak wiecie moi drodzy pogoda nas w dalszym ciagu nie rozpieszcza, w irlandii deszcze nie daja zyc ale jak ich nie ma tez nie jest za wesolo bo wiatr lata po kominku. 
Co tu robic ? oczywiscie ja zmalowuje cos na moich oczetach. Dzis chcialam Wam pokazac makijaz wesoly, jesienny cos na te dziwne pogodowe dni. 






TWARZ:
* podklad, puder, korektor MaxFactor
* bronzer Mac 

OCZY:
* cienie uzyte w makijazu pochodza z palety Manly
* biala kredka Rimmel 
* tusz do rzes Lancome 

USTA:
* blyszczyk NYC

Moj jesienny ogrod zsetawilam z jesionka w kolorze czarnym ale gdybym miala jesionke w odciniu musztardowym nawet szal w podobnej kolorystyce mowie wam bajka  :)





Comments

  1. Piękny makijaż. Kolory obłędne. odważne świetnie dobrane. Podoba mi się ta perfekcyjna biała kreska. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Pierwszy raz widzę taki makijaż *.* cudo <3

    ReplyDelete
  3. Kolory kojarzą mi się bardziej letnio - jakieś pyszne egzotyczne owoce.

    ReplyDelete
  4. super! podoba mi się :) nie wiem czemu ale ja tam widzę owoce i aż się zrobiłam głodna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez tak sobie po zmalowaniu uzmyslowilam no jakis owoc - Wy juz sobie dopiszecie opdowiednia nazwe dla tego makijazu:DD

      Delete
  5. cudowny makijaz :D

    Wracam do prowadzenia bloga, serdecznie zapraszam :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Optymistyczny, kolorowy i perfekcyjnie wykonany:) Cudo :)

    ReplyDelete
  7. Cudowna estetyka i staranność w wykonaniu:):) Aż przyjemnie się patrzy:) No i świetne zestawienie kolorów!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja gdy na niego tak patrze i patrze to mi sie przestaje podobac nic jutro kolejny dzien i nowy makijaz:D

      Delete
  8. świetne kolorki! białą kreska dodaje świeżości :)!

    ReplyDelete
  9. Jaka starannoś i prezycja:) Różno-barwność zaskakuje:)

    ReplyDelete
  10. Taki rozświetlający te ponure dni ;]

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajny makijaż! :)

    ReplyDelete
  12. Niesamowity :D Masz ogromny talent ^^

    ReplyDelete
  13. You have an amazing blog! and please check out my blog and if you like it, please follow me on Google Friend Connect and Bloglovin, I promise to do the same for you! xx
www.love-joice.com

    ReplyDelete
  14. Wow naprawdę pięknie. super :)

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  15. Nie moge sie napatrzec, juz dawno nie widzialam tak starannie wykonanego makijazu. Jest taki artystyczny, ale nie przerysowany :))) Super

    ReplyDelete
  16. cudny ten makijaż, zakochałam się!

    ReplyDelete
  17. piekny makijaz :) ja sie dzisiaj wlasnie biore za jakis jesienny makijaz :)

    ReplyDelete
  18. wow cudo! mnie takie kolory nie pasuje niestety :(

    ReplyDelete
  19. naprawdę bardzo wesoły ) podoba mi się!

    ReplyDelete
  20. ale piękne wyraziste kolorki ;) cudowny makijaż ;)

    ReplyDelete
  21. wow ! cudownie *.*
    Świetne kolory ;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  22. przesliczny makijaz zapraszam do mnie na mój delikatny dzienny makijaz i nie tylko oczywiście
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. Thank you so much for your comment and following me, I follow you back and I will follow you too on Face book! btw love your dramatic eyeshadow very glamorous! xx

    LOVE J

    ReplyDelete
  24. So sorry can't find your FACEBOOK PAGE, please let me know if you have one, thanks! xx

    ReplyDelete
  25. W odpowiedzi na Twoje pytanie - aktualnie mam już resztki Casting L'oreal w kolorze Brownie :) Z reguły używałam mahoniu, pisałam o nim tu:
    http://malymiszmasz.blogspot.com/2012/06/loreal-casting-creme-gloss.html
    To szampon, ale mimo mojego częstego mycia włosów (codziennie lub co drugi dzień) trzyma się dość długo ten połysk. Teraz mam już nawet lekkie odrosty :)

    ReplyDelete
  26. Makijaż cudowny..Takie jesienne kolory, w sam raz żeby nie poddac się jesiennej depresji :) Dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  27. Wyglądasz w nim pięknie, pomarańczowy cień na całej powiece bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  28. piekny!!ja uwielbiam pomarańcz w makijażach

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.