Friday, 2 November 2012

JESIENNY OGROD




Jak wiecie moi drodzy pogoda nas w dalszym ciagu nie rozpieszcza, w irlandii deszcze nie daja zyc ale jak ich nie ma tez nie jest za wesolo bo wiatr lata po kominku. 
Co tu robic ? oczywiscie ja zmalowuje cos na moich oczetach. Dzis chcialam Wam pokazac makijaz wesoly, jesienny cos na te dziwne pogodowe dni. 






TWARZ:
* podklad, puder, korektor MaxFactor
* bronzer Mac 

OCZY:
* cienie uzyte w makijazu pochodza z palety Manly
* biala kredka Rimmel 
* tusz do rzes Lancome 

USTA:
* blyszczyk NYC

Moj jesienny ogrod zsetawilam z jesionka w kolorze czarnym ale gdybym miala jesionke w odciniu musztardowym nawet szal w podobnej kolorystyce mowie wam bajka  :)





39 comments:

  1. Piękny makijaż. Kolory obłędne. odważne świetnie dobrane. Podoba mi się ta perfekcyjna biała kreska. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Pierwszy raz widzę taki makijaż *.* cudo <3

    ReplyDelete
  3. Kolory kojarzą mi się bardziej letnio - jakieś pyszne egzotyczne owoce.

    ReplyDelete
  4. super! podoba mi się :) nie wiem czemu ale ja tam widzę owoce i aż się zrobiłam głodna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez tak sobie po zmalowaniu uzmyslowilam no jakis owoc - Wy juz sobie dopiszecie opdowiednia nazwe dla tego makijazu:DD

      Delete
  5. cudowny makijaz :D

    Wracam do prowadzenia bloga, serdecznie zapraszam :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Optymistyczny, kolorowy i perfekcyjnie wykonany:) Cudo :)

    ReplyDelete
  7. Cudowna estetyka i staranność w wykonaniu:):) Aż przyjemnie się patrzy:) No i świetne zestawienie kolorów!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja gdy na niego tak patrze i patrze to mi sie przestaje podobac nic jutro kolejny dzien i nowy makijaz:D

      Delete
  8. świetne kolorki! białą kreska dodaje świeżości :)!

    ReplyDelete
  9. Jaka starannoś i prezycja:) Różno-barwność zaskakuje:)

    ReplyDelete
  10. Taki rozświetlający te ponure dni ;]

    ReplyDelete
  11. Niesamowity :D Masz ogromny talent ^^

    ReplyDelete
  12. You have an amazing blog! and please check out my blog and if you like it, please follow me on Google Friend Connect and Bloglovin, I promise to do the same for you! xx
www.love-joice.com

    ReplyDelete
  13. Wow naprawdę pięknie. super :)

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  14. Nie moge sie napatrzec, juz dawno nie widzialam tak starannie wykonanego makijazu. Jest taki artystyczny, ale nie przerysowany :))) Super

    ReplyDelete
  15. cudny ten makijaż, zakochałam się!

    ReplyDelete
  16. piekny makijaz :) ja sie dzisiaj wlasnie biore za jakis jesienny makijaz :)

    ReplyDelete
  17. wow cudo! mnie takie kolory nie pasuje niestety :(

    ReplyDelete
  18. naprawdę bardzo wesoły ) podoba mi się!

    ReplyDelete
  19. ale piękne wyraziste kolorki ;) cudowny makijaż ;)

    ReplyDelete
  20. wow ! cudownie *.*
    Świetne kolory ;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. przesliczny makijaz zapraszam do mnie na mój delikatny dzienny makijaz i nie tylko oczywiście
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  22. Thank you so much for your comment and following me, I follow you back and I will follow you too on Face book! btw love your dramatic eyeshadow very glamorous! xx

    LOVE J

    ReplyDelete
  23. So sorry can't find your FACEBOOK PAGE, please let me know if you have one, thanks! xx

    ReplyDelete
  24. W odpowiedzi na Twoje pytanie - aktualnie mam już resztki Casting L'oreal w kolorze Brownie :) Z reguły używałam mahoniu, pisałam o nim tu:
    http://malymiszmasz.blogspot.com/2012/06/loreal-casting-creme-gloss.html
    To szampon, ale mimo mojego częstego mycia włosów (codziennie lub co drugi dzień) trzyma się dość długo ten połysk. Teraz mam już nawet lekkie odrosty :)

    ReplyDelete
  25. Makijaż cudowny..Takie jesienne kolory, w sam raz żeby nie poddac się jesiennej depresji :) Dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  26. Wyglądasz w nim pięknie, pomarańczowy cień na całej powiece bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  27. piekny!!ja uwielbiam pomarańcz w makijażach

    ReplyDelete