Skip to main content

ZWYKLY DZIENNIAK I WYGRANA W KONKURSIE


Czesc Kochani 

Na wstepie musze Wam powiedziec, ze ostatnio nie mam na nic czasu; nawet na makijaze. 
Praca i praca i .......  wiedza to Ci co ja mam na mysli ktorzy oczywiscie pracuja:) Ale co tam bede marudzic  .... Skoro juz pojawila sie ta chwilka to zostalo zlapac mi aparat i zrobic zdjecie makijazu mojego dziennego - makijazu do pracy; takie tam mazanko na oczach. Zloto a mianowicie zloty eyeliner przy linii rzes i niewielka ilosc cienia zlotego w kaciku oka mialy nadac spojrzeniu wyrazistosci promiennosci ale czesto ciezko uchwycic mi aparatem to co dla mnie istotne.

A teraz bardzo mila i przyjemna sprawa gdzie znowu sie pochwale :))) 
Zajelam 2 miejsce w konkursie  organizowanym przez Bloody Mary w USA jesli nie wiecie kto to i co to to zapraszam na linka ( bloody mary ). Tematem konkursu byla oczywiscie charakteryzacja halloween.
Postanowilam ze nie mam nic do stracenia i ze sprawdze swoje mozliwosci. Nagrodami w tym ze konkursie nie byly kosmetyki a rzeczy ufundowane przez Bloody Marry. Ogolnie nie patrzylam na to co moge wygrac ale na to czy moja praca pamietacie ducha halloweenowego nadaje sie i czy jestem w tym co robie choc troche dobra. 
Nawet nie wiecie jaka radosc sprawil mi mail o zajeciu 2 miejsca i dzis wiem ze marzenia sie spelniaja trzeba tylko probowac i wierzyc w swoje mozliwosci.

A oto moja wygrana z megasnym autografem znanego artysty Toma Carltona. 
Bede miec co czytac teraz jesienno - zimowymi wieczorami:)



 I moja odslona makijazu dziennego do pracy. 




I do nastepnego slonka.
Mysle juz zmalowac cos megasnego :)) Cos w stylu egipskim ;) 

Comments

  1. Bardzo mi się podoba... :) zaczynam się zastanawiać czy ja mam takie fatalne "zdolności" do zrobienia sobie makijażu, czy mam jakieś dziwne oczy, bo za każdym razem jak patrzę na Twoje makijaże, to wpadam w kompleksy! :P pozdrawiam:))

    ReplyDelete
  2. gratuluję wygranej :)
    Widzę nowy wygląd bloga - super!

    ReplyDelete
  3. Gratuluję!!!:D
    Dzienniak i kolczyki śliczne.:)

    ReplyDelete
  4. gratuluję :) no i piękny makijaż, jak zwykle ;)

    ReplyDelete
  5. takie dzienniaki to ja kocham ;)

    ReplyDelete
  6. Gratulacje ! świetna nagroda:) Makijaż piękny, taki jak lubię :) Czekam na coś megaśnego w takim razie :)

    ReplyDelete
  7. Gratulacje, a makijaż oczywiście piekny:)

    ReplyDelete
  8. gratuluje wygranej:)

    A makijaż jest piękny!!!

    ReplyDelete
  9. wow, chciałabym nosić taki makijaż na codzień - ja ograniczam się (właściwie moje umiejtnosci mnie ograniczaja) do tuszu i eyelinera :)
    ale taki makijaż wygląda fanstaycznie

    ReplyDelete
  10. Gratuluję !!! Dzienniak bardzo ładny jak zwykle:)

    ReplyDelete
  11. gratuluję! nawet Twoje dzienniaki są zjawiskowe ;D

    ReplyDelete
  12. gratuluję :) nawet w makijażu do pracy wyglądasz zjawiskowo! :)

    ReplyDelete
  13. oj trochę mnie u Ciebie nie było...muszę nadrobić straty:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. duzo strat nie masz:) ostatnio przez ta ..... prace mam przerwe na blogu;/

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Glam smoky eye

WRACAM - I'm coming back

Postanowilam wrocic do blogowego swiata 3....2.....1..... zaczynamy, lepiej pozno niz wcale 😃 Moze bedzie to odgrzewanie kotleta, ale dodam jedno nadciaga nowe. 

Czas odswiezyc bloga

Nie wiem czy ktos tu jeszcze zaglada czy ktos mnie jeszcze czyta ... Troszke moj blog wyglada jak nie dokonczona powiesc ktora stoi w zawieszaniu i czas by ja zakonczyc, dokonczyc badz pisac dalej;)) To co obecnie sie dzieje u mnie mozna zaobserwowac na fb, rozwijam sie ciagle w tym co kocham robic i  maluje maluje. Jesli ma sie pasje ma sie wszystko ;) Ostatni z makijazy jaki zmalowalam czekoladka Revolution. Zaintrygowala mnie ta firma jej kosmetyki, kiedys przechodzilam obok kosmetykow Revolution bez specjalnego uczucia do dzis... pragne miec ich wiecej i wiecej. Zyjecie jeszcze tam... mowie o Was blogowi przyjaciele.