Monday, 3 December 2012

CO RAZ BLIZEJ SWIETA ...CO RAZ BLIZEJ SWIETA


Czesc Kochani 

Dlugo mnie tu nie bylo : / ale lepiej pozno niz wcale :) 
Praca pochlonela mnie na calego, wracanie do domu popoludniami sprawilo ze nie bylo sensu wykonywac makijazu z powodu braku swiatla a ja za sztucznym nie przepadam. 
Dzis nie o tym chcialam pisac a o nadchodzacych swietach . Jak ja kocham ten czas oczekiwania, dekoracje juz poszly w ruch i nawet prezent na mikolaja  zakupilam dla mojej coreczki:) duzo przed czasem. W tej calej goraczce nie mozemy zapomniec o sobie i o makijazu. 
Postanowilam dzisiaj wykonac cos mikolajkowego ale nie do konca swiatecznego w tym wielkim dniu stawiam na prostote i elegancje. 
Moze i Wy pokusicie sie na mojego Santa Claus zaluje tylko ze czapeczke wyrzucilam w tamtym roku:)





A moze by tak wykorzystac makijaz na sylwestra - co o tym sadzicie?

34 comments:

  1. Bardzo efektowny :) Powiało świętami!

    ReplyDelete
  2. sliczny makijaż :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    ReplyDelete
  3. łiii ale superr :) Kochana a jakich produktów użyłaś do stworzenia tego dzieła ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. mocna zielen na oku Gosh, czerwien ale nie taka mocna czerwien cos z domieszka rozu - paleta sleeka good girl 576, no i brokat z NYCa i kredka czarna w tym wypadku posluzyla i za baze:)

      Delete
  4. bardzo ładny makijaż:) muszę sobie kupić chyba taką srebrną opaskę:)

    ReplyDelete
  5. Śliczny!!! Ładnie błyszczy jak bombeczki choinkowe;) Na Sylwestra jak najbardziej by się nadał:)

    ReplyDelete
  6. też uwielbiam ten świąteczny klimat :))) a makijaż jak zawsze cudowny!!! idealnie podkreśla Twoją urodę!!!

    ReplyDelete
  7. jak pięknie podkręcone rzęsy!

    ReplyDelete
  8. fajny makijaz..na sylwka tez sie nadaje :)))

    ReplyDelete
  9. ojaaaciee... cudny... ten brokat genialnie wygląda

    ReplyDelete
  10. ale śliczny - a Ty jeszcze śliczniejsza :)

    ReplyDelete
  11. śliczny!! piękne jest to połączenie brokatów!

    ReplyDelete
  12. piękny makijaż, choć mi bardziej pasuje na sylwester niż na święta ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kochana na sylwestra to ja mam cos specjalnego ;)

      Delete
  13. Taki świąteczny, świąteczny, bombkowy :)
    Zresztą wszystkie Twoje makijaże mi się podobają!

    P.S Zapraszam do siebie na rozdanie cieni Inglot :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  14. roziskrzony! to przychodzi mi na myśl :) bardzo mi się podoba jednakże ja w ogóle nie widzę siebie w makijażu z dodatkiem różu :) Wole go oglądać na przykład u ciebie :) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez nie lubie czerwieni ani rozu ale czasem cos tam pokombinuje wlasnie z tym kolorem.

      Delete
  15. piękny idealny na sylwestra i w ogóle na czas świąteczny:)

    ReplyDelete
  16. swietny makijaz :) qyglada bajecznie :D
    dodaje do obserwowanych :D i w sumie nie wiem dlaczego dopiero teraz:D

    ReplyDelete
  17. ten róż jest prze-pię-kny~!

    ReplyDelete
  18. powiedz co to jest?? chodzi mi o ten iskrzący róż nad załamaniem

    ReplyDelete
    Replies
    1. roz to cien ze sleeka z paletki good girl 576 a na niego dalam brokat z NYX :)

      Delete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete