Sunday, 30 December 2012

DYSKOTEKA GRA ...


Dyskoteka gra 
Dyskoteka gra 
Dyskoteka gra 
On wypatrzył dawno ją 
stała za filarem 
miała modne spodnie, bluzę modną 
i modny zegarek 
Podszedł bliżej, przyjrzał się 
tak, to będzie ona 
wymarzona cud-kobieta 
może nawet żona 

............

Jako ze jutro kochani przywitamy Nowy Rok postanowilam w zwiazku z tym pobawic sie kolorem na oku. Niech ten 2013 bedzie rokiem pelnym radosci, spelnienia marzen i niech bedzie taki kolorowy jak te moje oczy.



Juz dzis Wam zycze Kochani Szczesliwego Nowego 2013 Roku- i dziekuje ze jestescie ze mna:)



Buziaki :*

30 comments:

  1. Ja jutro mega zaszaleję z makijażem! :D Cudownie Ci to wyszło! :)

    ReplyDelete
  2. Twoje makijaże już chyba zawsze będa mnie zachwycać

    ReplyDelete
  3. BOSKO ;) Tobie również zyczę wspaniałego Nowego 2013 roku ;)

    ReplyDelete
  4. lubię takie różowe usta! bardzo podoba mi się wyciągnięcie kolorowych cieni na wzór kresek :D fajnie to wymyśliłaś :D

    ReplyDelete
  5. Szałowy makijaż! Również życzę Tobie Szczęśliwego Nowego Roku!!!!Buziaki!:)

    ReplyDelete
  6. rewelacyjny, bardzo odważny super!

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się połączenie różu z niebieskim:)

    ReplyDelete
  8. oo a mi się narzuciło jaaaa, uwielbiam ją :D wariuję, wiem! a oczko masz cudne, zresztą znowu :D udanego Sylwestra :*

    ReplyDelete
  9. Prześliczny makijaż, widzę że nasze propozycje sylwestrowe w podobnej kolorystyce :D http://mycreativemakeup.blogspot.com/2012/12/makijaze-sylwestrowe.html

    ReplyDelete
  10. super :) podoba mi się zwłaszcza niebieska kreska!

    ReplyDelete
  11. super:)
    Może coś w odcieniach brązu?:)

    ReplyDelete
  12. Makijaż cudo <3
    I przypomniałaś mi piosenkę przy której zawsze uczyłam się do egzaminów na studiach, drugą była "Rollin" Limp Bizkit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh.. ja tez przy niej sie uczylam:)

      Delete
  13. Piękny makijaż kojarzy mi sie z imprezą w stylu disco:D
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    ReplyDelete
  14. o piękny :O jak zawsze! trzymasz formę!

    ReplyDelete
  15. Przepiekny makijaz!
    Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok!:)

    ReplyDelete
  16. Jak najbardziej, niech będzie kolorowo:)

    ReplyDelete
  17. Cudny! Zakochałam się ;)
    Wszystkiego Najlepszego w nowym roku kochana! :)

    ReplyDelete
  18. Super makijaż, o ja Cię ale Ty masz talent:)
    Szampańskiej zabawy! :)

    ReplyDelete
  19. piękny! Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!

    ReplyDelete
  20. Ten makijaż jest rewelacyjny ! :)

    ReplyDelete
  21. cudowny! Wszystkiego Najlepszego! :*

    ReplyDelete
  22. Wow, pięknie Ci wyszły te oczy:)

    http://z-kazdym-dniem-piekniejsza.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. haha, uwielbiam tę piosenkę :) świetny makijaż, bardzo w stylu disco :D
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  24. thanks for visiting my blog..I'm a new follower!

    themilkandmint.blogspot.it

    ReplyDelete