Sunday, 9 December 2012

SWIETA Z PAZUREM :)


Hej Hej 

Ciekawa jestem jak Wam mikolajki minely? 
I do mnie elfy dotarly z prezentem ; czyli w tym roku chyba bylam grzeczna:)
Przedstawiam Wam kolejna odslone makijazu swiatecznego , troche szalonego i z pazurem. Zielen kojarzy mi sie z choinka, odrobiny platkow sniegu tez nie moze zabraknac no i tego blysku jednym slowem dzis choinkowo:)





Do wykonania makijazu uzylam cieni z palety Manly.

Jestescie juz gotowi na swieta czy goraczka swiateczna dopiero sie u Was zaczyna?


33 comments:

  1. złota kreska! <3 srebrne śnieżynki! <3
    cudnie!

    ReplyDelete
  2. jezu jaka Ty jesteś boska, nie mogę ;D

    ReplyDelete
  3. wow ! przepięknie :D

    Zapraszam na konkurs :D
    http://musicfashionme.blogspot.com/2012/12/konkurs.html

    ReplyDelete
  4. ten makijaż jest zdecydowanie świąteczny!! Jak zawsze cudowny i idealny!! i Ty taka śliczna !!!!

    ReplyDelete
  5. mimo, że zieleni nie lubię, ale u Ciebie cudnie to wygląda

    ReplyDelete
  6. pieknie *-* za zielenia nie przepadam , ale udalo Ci sie mnie do niej przekonac ;)

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajnie podkreśla tęczówkę;) Jak zawsze super!!!

    ReplyDelete
  8. Co ja bym dała, żebym mogła się tak malować i nie wyglądać jak dziecko upaprane farbą...
    Ten makijaż jest nieziemski. Może nie typowo świąteczny, ale naprawdę wygląda obłędnie. :D
    Pozdrawiam Zuza

    ReplyDelete
  9. pięknie i choinkowo :)

    ja jeszcze nie czuje świątecznego nastroju
    chyba muszę wygrzebać płytę z piosenkami świątecznymi i się troszkę nastroić :)

    ReplyDelete
  10. śliczne kolory :) i pomysłowy makijaż :) mi się podoba :)

    ReplyDelete
  11. Ale ślicznieeeeeeeee !!! :)

    ReplyDelete
  12. Bardzo podoba mi się ten makijaż :) Naprawde super świątecznie wygląda :)

    ReplyDelete
  13. UU zaszalałaś ;) No cudnie to wygląda

    ReplyDelete
  14. Makijaż jest piękny. Przez połączenie tych kolorów jest w oczach jakaś głębia. Nie wiem czemu ale kojarzy mi się z oceanem:)

    ReplyDelete
  15. sliczny makijaż :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    ReplyDelete
  16. taki Świerze, mocne kolory pomimo,że za oknem bialutko :) pięknie !:)

    ReplyDelete
  17. Masz wielki talent! Przejrzałam Twojego bloga i jestem pod ogromnym wrażeniem ;-)

    ReplyDelete
  18. przeslicznie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wow mega talent!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  19. magiczny makijaz... slicznie... :)))

    ReplyDelete
  20. Z największą ochotą pomalowałabym się w ten sposób na Wigilię :) Ale babci chyba by się nie spodobało tak jak mi :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. a kto wie.. moze babcia by Cie zaskoczyla:)
      Ogolnie ja tez na swieta wybieram umalowana na nieumalowana czyli delikatnie podkreslone oczy i nieco ciemniejsze usta aczkolwiek nie czerwone:) Ma sie lekko blyszczec choc nie tak jak na sylwestra. Propozycje ktore tu pokazuje sa raczej na potrzeby bloga choc mlodemu we wszystkim bedzie ladnie:)( nie mowie tu o sobie :))

      Delete
  21. Fantastyczny makijaż. Piękna jesteś!

    ReplyDelete
  22. zapraszam na rozdanie u mnie :)

    ReplyDelete
  23. Co za wspaniała zieleń. Zdjęcie w kobaltowej rękawiczce super :)

    ReplyDelete